dit dus....quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:36 schreef flappy het volgende:
Een dorpje verder en dan 1 halte met de trein reizen.
ThnQquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:45 schreef Bijna het volgende:
MUZ / Pinkpop 2014 #10 Nog 4 dagen!!!
Misschien kunnen ze je hier beter helpen.
Klopt echter dat kost ook 30,- zover ik op de pinkpop site heb gelezen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:35 schreef Ellatjuh het volgende:
je kan als het goed is bij thema park Mondo verde in landgraaf parkeren
in de wijk: "Eikske" is genoeg plek ieder jaar. En anders in de parkeergarage bij de markt in Schaesberg, is nog gratis ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:11 schreef Lewouxk het volgende:
Het beste kun je hem ergens in de omgeving van Heerlen zetten. En dan de trein pakken van Heerlen > Landgraaf.
Ik vindt het prima hoor als ik er dan makelijk kan komen met de auto, want half landgraaf is afgesloten dan. 😛quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef JustAsEasy het volgende:
Bij mij op de oprit voor 5 euro per dag? Kun je lopend naar Pinkpop
Valt nog reuze mee. Behalve de wegen rond het pinkpop terrein is de rest goed bereikbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ik vindt het prima hoor als ik er dan makelijk kan komen met de auto, want half landgraaf is afgesloten dan. 😛
Volgens mij niet er staat op als je zaterdag aankomt 25,- betaalt bij pinkpop parkeerplek en 30,- bij monde verde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef GeorgeMichael het volgende:
Is het voor zaterdag ook niet gewoon 10 euro per dag net als zondag een maandag? Staat er wat onduidelijk op de site
Ik denk eerder dat snowworld zelf zo slim is de parkeerplaats te verhuren die dagen. En als dat niet het geval is: dan zullen ze vast wel al bezet zijn door anderen met dezelfde gedachten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef xatlad het volgende:
Iemand een goede tip waar ik de auto goedkoop neer kan zetten aangezien ik zie dat de parkeertarieven 25 en 30,- zijn. Aangezien ik alleen zaterdag ga vindt ik dit nogal gortig.
Ik dacht er zelf aan om hem bij snowworld voor 2,- neer te zetten, maar dit zal wel niet mogen??
Bij snoworld kom je niet in de buurt, hele terrein is afgehuurd voor crew en vip autos.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat snowworld zelf zo slim is de parkeerplaats te verhuren die dagen. En als dat niet het geval is: dan zullen ze vast wel al bezet zijn door anderen met dezelfde gedachten.
Mijn idee: neem een fiets mee in de kofferbak en parkeer je auto een paar km verderop in een woonwijk die er niet direct aan grenst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |