Ja echtquote:
Katholiek?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij of zij krijgt er 4; net als ik.
Ok, scheelt wel dat je zelf alles kunt bepalen. Als ik een partner tref die niets met die namen heeft heb ik er ook niets aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Maar daar zie ik toch vanaf. Wat de meisjesnaam betreft
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Katholiek?
[..]
Ok, scheelt wel dat je zelf alles kunt bepalen. Als ik een partner tref die niets met die namen heeft heb ik er ook niets aan.
Instantquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.
De biologische vader van mijn kind wilde het kind in eerste instantie voor jongens; B.ent of Ma.ts
En voor meisjes ; P.eac.hpls
Maar je bent toch ook een klein perzikje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.
De biologische vader van mijn kind wilde het kind in eerste instantie voor jongens; B.ent of Ma.ts
Eh, goede keus om dat niet te doen inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij had nog meer van die rare namen, maar die heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, goede keus om dat niet te doen inderdaad
inmiddels wel ja. jeetjequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een klein perzikje.
best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken een man met 4 kids. 2 bij zn ex, 2 bij zn huidige gedrocht.
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!Ik had toch echt een Sem verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!Jeetje, dat roept ook lekkker makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die eerste twee ook nooit door elkaar gehaald worden.
Wesley, Jeffrey en Rodneyquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
Mijn zusjes en ik hebben voornamen die eindigen op een y. Dat heeft wel wat vind ik.
quote:
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben meer van de Hollandse namen
Al is de tweede naam van de jongste niet echt een typische KeesKarelnaam
Nee die heb ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussen
Niets mis met een beetje kakquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |