Misschien verrast zij je wel. Was even verward door de naam Brummetje, dacht dat het een nick was voor Brammetje!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zij*
Uit je reactie begrijp ik dat je deze kansenuser niet kent...
Heb de Nexus 5 gekocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zal ik doen, kan ik een rede noteren?
Voor 220 euro zo'n toestel,quote:ZTE Grand S2:
- Snapdragon 801
- 2GB RAM
- 16GB ROM
- Micro SD kaart slot
- FHD scherm
- 5.5''
-3100 mAh
Normale prijs: $329.99
Nu voor: $2xx.99 op Aliexpress via: Togetho
Kosten DHL: $8.74
quote:OnePlus One
- Snapdragon 801
- 3GB RAM
- 16GB ROM
- FHD scherm
- 5.5''
-3100 mAh
- CM11S
- Grote community
Normale prijs: $400.00
Nu voor: $367.99 op Aliexpress via: Togetho
Kosten DHL: $5.64
Aangezien ik alleen facebook heb voor 1 groep en geen vrienden accepteer doe ik gewoon meequote:Op woensdag 2 juli 2014 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil mijn facebookbuddies niet vermoeien met sharespam, dus ik doe niet mee met die acties.
Vertel nog eens waarom we per sé moeten wachten op een invite.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef RobertNL het volgende:
X post uit Chinese toestellen topic:
Leuk alternatief voor de OnePlus one / Nexus 5 wellicht:
[..]
Voor 220 euro zo'n toestel,
__
Ook nog steeds wel leuk, de OnePlus One zelf. Zonder invite.
[..]
Is dat het enige? Ik dacht dat je dan ook niet goed zat met garantie en CM.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:03 schreef RobertNL het volgende:
Omdat je anders een tientje* meer betaald voor het 16GB model? (en nog veel meer voor de 64GB)
*Mogelijke BTW buiten beschouwing gelaten
CM zit er inderdaad niet standaard op maar is binnen 10 minuten te installerenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:40 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Is dat het enige? Ik dacht dat je dan ook niet goed zat met garantie en CM.
Shit man, erg verleidelijk dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
CM zit er inderdaad niet standaard op maar is binnen 10 minuten te installeren(daarna krijg je gewoon OTA). En garantie, tja dat is terugsturen naar China maar die verkoper geeft wel echt een jaar garantie
We zullen zien, zou graag een 64gb model kopen binnenkortquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:30 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Shit man, erg verleidelijk dan.
Overigens goed nieuws: http://forums.oneplus.net(...)pdate-jun-aug.48313/
Dude, jij kan gewoon wat invites voor ons fok lijstje regelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:32 schreef getz het volgende:
Zeker gave smartphone! Ik ken 1 van de oprichters))) alleen heb ik m sinds launch niet meer gesproken... zal wel mega druk hebben
)
Door de delay die sommige klanten hebben, krijgen sommige 5 invites.quote:
Nice, mocht het echt zo zijn dan krijgen we dat lijstje wel voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Door de delay die sommige klanten hebben, krijgen sommige 5 invites.
Precies. Maar zoals Flitskikker al zegt: Eerst maar even afwachten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:01 schreef zoz het volgende:
[..]
Nice, mocht het echt zo zijn dan krijgen we dat lijstje wel voor elkaar.
Is het scherm gelig wanneer het wit moet zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand nog vragen die ik wellicht kan beantwoorden?
Dat bleek een software probleem te zijn. Dus als dat is bij hem zal het waarschijnlijk binnenkort wel verholpen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef zoz het volgende:
[..]
Is het scherm gelig wanneer het wit moet zijn?
Toch ben ik benieuwd wat flits zijn bevindingen hierover zijn. Bij sommige htc's en de Nexus 5 was het niet softwarematig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat bleek een software probleem te zijn. Dus als dat is bij hem zal het waarschijnlijk binnenkort wel verholpen zijn.
Wat ik heb gezien is dat het ook bij ieder toestel anders uit valt. maar de vraag is of het opvalt. De witten van mijn G2 is ook niet volledig WOW spierwit, maar het is meer dan prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:57 schreef zoz het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd wat flits zijn bevindingen hierover zijn. Bij sommige htc's en de Nexus 5 was het niet softwarematig.
Er was een thread waar ze lieten zien dat als er color os op de telefoon stond dat het scherm dan spierwit was. En als er cm11s op werd gezet dat het gelig was. Bij hetzelfde toestel. Dus ik hoop maar dat de admin niet heeft zitten liegen.quote:
Heb ergens gelezen dat er al invites worden uitgedeeld aan de mensen die de telefoon al hebben, heb jij ook al invites om weg te geven ontvangen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Flitskikker het volgende:
Nog even geduld hebben jongens:
[ afbeelding ]
Iemand nog vragen die ik wellicht kan beantwoorden?
Een invite of via externe partij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb er net eentje besteld, de 64GB versie. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik 'm heb met het express verzenden.
Ik heb ze nog niet helaas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat er al invites worden uitgedeeld aan de mensen die de telefoon al hebben, heb jij ook al invites om weg te geven ontvangen?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een invite of via externe partij?
[..]
Ik heb ze nog niet helaas.
---
Ik zal morgen of van het weekend even naar het scherm kijken. Nogal druk gehad de afgelopen dagen.
Ik kreeg een invite van iemand van XDA Developersquote:
Hmm.. Chromecast hoef je denk ik niet bang voor te zijn. De G Watch, geen idee, maar mij dunkt Android = Android, zal wel prima samenwerken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:37 schreef Catch22- het volgende:
Ben alleen bang dat hij niet zo lekker samenwerkt met mijn g watch en chromecast
Ja kloptquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:42 schreef Catch22- het volgende:
Je kan nog even sparen want die komt pas eind augustus geloof ik.
Ja, ik heb ook de 64 GB-versie. Donderdag 26 juni besteld, vrijdag 4 juli binnen, dus iets meer dan een week. De adapter (outlet > USB) kwam wat later.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg een invite van iemand van XDA Developers
Flitskikker, jij hebt ook de 64GB? Hoe lang duurde het eer jij 'm had? Hoe is de camera, en zijn de hardware knoppen zichtbaar als je ze uit hebt staan (en dus de softbuttons gebruikt)?
Hmm, ik ben benieuwd. Ik las op het forum al dat iemand één dode pixel had en 60 dollar moest betalen om hem terug te sturen (aangezien één dode pixel niet als een defect wordt beschouwd) dus maar hopen dat de mijne geen problemen heeftquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook de 64 GB-versie. Donderdag 26 juni besteld, vrijdag 4 juli binnen, dus iets meer dan een week. De adapter (outlet > USB) kwam wat later.
De camera vond ik zelf wel prima, alleen weet ik niet hoe die echt goed kan testen, zijnde normale gebruiker.
Als je hem in het licht houdt en goed kijkt kun je de hardwareknoppen wel zien.
Ook toch nog even naar het scherm gekeken, ik vind het wit niet echt gelig. Het lijkt wel alsof de onderzijde wat donkerder is als de helderheid op z'n laagst staat. Maar dat kan ook aan de invalshoek liggen.
Ja en nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:47 schreef J.Appleseed het volgende:
Ben ook benieuwd of die werkt op het 4G-netwerk van Vodafone. Loop nu al meer als een half jaar met een 4G-abonnement maar geen 4G-telefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kleur/belichting verschilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
is die G2 snel met zn camera ? de Iphone zal daar toch heer een meester in blijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:14 schreef Catch22- het volgende:
Bedankt voor je inzichten. Heel verhelderend.
Er is een G2 mod met zieke camera focussnelheid en fotoschieter. Daarbij is de iPhone niet echt de enige meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:49 schreef leeell het volgende:
[..]
is die G2 snel met zn camera ? de Iphone zal daar toch heer een meester in blijven
Vergeleken met mijn s3 vind ik hem op stock rom tergend langzaam. Volgens mij kan je dit best makkelijk midden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:49 schreef leeell het volgende:
[..]
is die G2 snel met zn camera ? de Iphone zal daar toch heer een meester in blijven
Do tell.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is een G2 mod met zieke camera focussnelheid en fotoschieter. Daarbij is de iPhone niet echt de enige meer
Heb het zelf ook. ALS je 4K gaat filmen moet je wel ff geduld hebben: Het duurt eventjes om de video op te slaan. Zelf vind ik 4K overrated op een 16GB Smartphonequote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Do tell.
Heb hem gevonden. Ff pielen. Lijkt inderdaad een stuk beterThanks voor de tip!
Doe ik sowieso niet want ik kan dat toch nergens afspelen. daarbij is die sensor toch niet goed genoeg om een verschil tussen 1080p en 4k te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb het zelf ook. ALS je 4K gaat filmen moet je wel ff geduld hebben: Het duurt eventjes om de video op te slaan. Zelf vind ik 4K overrated op een 16GB Smartphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |