quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Om dat woord van SC maar weer eens te gebruikenquote:
per ongeluk zeker?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar ze reageerde wel toen ik "fijne middag" zei door te vragen of het alleen een middag was. en toe nheb ik haar een fijn leven toegewenst
(er zaten teveel mensen bij....)
"nee, nog geen plannen"quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaamteloos gejat van Bronson
"Fijne avond! Trouwens....al plannen vanavond? *wink wink"
Welk woord? Ik heb een aardig repertoirequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Om dat woord van SC maar weer eens te gebruiken
Ja. Team4x4 vindt dit ook niet tof.quote:
Pussywhippedquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welk woord? Ik heb een aardig repertoire
Bazentermquote:
+ Jason Deruloquote:
Meets the whisper songquote:
MH zal deze week wel een artiest zijn die op PP staat.quote:
the beatlesquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
MH zal deze week wel een artiest zijn die op PP staat.
stenders? ow bij de holy moly natuurlijkquote:
quote:
Nah.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Moet ik ook nog #teamBudapest in m'n sig gaan zetten?
twitter:coenensander twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:58:55Over een uur hoor je papa @sanderlantinga weer op de radio! http://t.co/bwHyz3F8VE #3FM reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Evertjan het volgende:
twitter:coenensander twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:58:55Over een uur hoor je papa @sanderlantinga weer op de radio! http://t.co/bwHyz3F8VE #3FM reageer retweet
Jammer, ben je nog niet nat gewordenquote:
Buien?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, ben je nog niet nat geworden
Dit inderdaad. En anders wel Menthal Theo of Party Animals.quote:
Dan had je op een van de andere twee suggesties moeten stemmen.quote:
quote:
Er wordt wel lacherig over gedaan, maar ik vind het echt goed dat ze daar zoveel aandacht aan besteden. Huidkanker neemt echt heel erg toe de laatste tijd.quote:
Inderdaad. Dat risico wordt zwaar onderschat. En dan wel een beetje hoge beschermingsfactor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Er wordt wel lacherig over gedaan, maar ik vind het echt goed dat ze daar zoveel aandacht aan besteden. Huidkanker neemt echt heel erg toe de laatste tijd.
Precies. Liever dat Jan daar staat te prediken dat je moet smeren (en dan denk je er nog een keer extra aan) dan dat je na dag 1 al helemaal verbrand bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Er wordt wel lacherig over gedaan, maar ik vind het echt goed dat ze daar zoveel aandacht aan besteden. Huidkanker neemt echt heel erg toe de laatste tijd.
Ik krijg genoeg live meequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, weer lekker veel livemuziek vanaf het festival dit weekend
Ik niet, maar dat had ik al verteld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg live mee
topshow
Hmja zei Smeets nu factor 5 of verstond ik dat verkeerd?quote:
Dat verstond je goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmja zei Smeets nu factor 5 of verstond ik dat verkeerd?
Veel te weinig. Minimaal factor 20quote:
Ja en dat slaat dan weer helemaal nergens op, is veel te laag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmja zei Smeets nu factor 5 of verstond ik dat verkeerd?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Veel te weinig. Minimaal factor 20
Hier gaat factor 30 mee in de tas. Toen ik bij RW in de rij stond voor binnen te komen, was m'n nek al verbrand. Dat gaat me geen 2e keer gebeurenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dat slaat dan weer helemaal nergens op, is veel te laag.
RW12.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat factor 30 mee in de tas. Toen ik bij RW in de rij stond voor binnen te komen, was m'n nek al verbrand. Dat gaat me geen 2e keer gebeuren
Die editie jaquote:
Moet je ook niet doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik was bijna flauwgevallen toen ik daar in de rij stond.![]()
Teveel bier op en geen water bij me.
Eversquote:'Evers Staat Op' heeft dit jaar de Zilveren Reissmicrofoon gewonnen, een juryprijs voor het beste radioprogramma. Naast de ochtendshow van 538 waren ook 'Open Radio met Timur en Rámon' (3FM) en 'De Hoorspelfabriek' (Radio 1) genomineerd.
"Evers is in veel huiskamers, auto’s en kantoortuinen een klinkende naam, inmiddels misschien bekender dan veel van de B-sterren die hij zo vakkundig persifleert. Maar Evers Staat Op mag dan wel appelleren aan het ouderwetse Dik Voormekaar-gevoel, het 538-programma is een radiofonische allround-productie. Elke aflevering is een kleine sociale gebeurtenis", aldus de jury.
"De uitgebalanceerde rolverdeling tussen de verschillende sidekicks en andere aanschuivers, van rechts-kritisch tot links-poëtisch, maakt dat Edwin zonder enige pretentie of sterallure de drager kan zijn van de centrale rol. Evers Staat Op is hierdoor misschien wel het meest Nederlandse radioprogramma."
Een maand geleden werd al bekend dat Clairy Polak dit jaar de Ere Reissmicrofoon ontvangt.
Godver. Waarom moet ik hier hard om lachen?quote:
Hardloopmuziekquote:
Ik was daar nooit zo van, maar ben er sinds 1,5 maand achter waaromquote:
Vertelquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was daar nooit zo van, maar ben er sinds 1,5 maand achter waarom
Take a wild guess...quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was daar nooit zo van, maar ben er sinds 1,5 maand achter waarom
De voorgangers waren gewoon niet zo goedquote:
Tja, niet iedereen heeft hetzelfde talentquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De voorgangers waren gewoon niet zo goedzo simpel is het! Net zoals je met sommige mensen niet lekker kan zoenen...
Mwah het gaat om de combinatie mensenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft hetzelfde talent
Ahquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah het gaat om de combinatie mensenniet om de individuele kwaliteiten.
De welbekende *klik*
Ja klopt maar is individueel een handelswijze dat men niet tracht over het algemeen of de leverancier eigenlijk alleen bemiddelt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De welbekende *klik*
Het zou ook fijn zijn als het likt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De welbekende *klik*
Hater.quote:
Duidelijke taalquote:
http://www.radiofreak.nl/(...)voor-Evers-Staat-Op/quote:'Evers Staat Op' heeft dit jaar de Zilveren Reissmicrofoon gewonnen, een juryprijs voor het beste radioprogramma. Naast de ochtendshow van 538 waren ook 'Open Radio met Timur en Rámon' (3FM) en 'De Hoorspelfabriek' (Radio 1) genomineerd.
"Evers is in veel huiskamers, auto’s en kantoortuinen een klinkende naam, inmiddels misschien bekender dan veel van de B-sterren die hij zo vakkundig persifleert. Maar Evers Staat Op mag dan wel appelleren aan het ouderwetse Dik Voormekaar-gevoel, het 538-programma is een radiofonische allround-productie. Elke aflevering is een kleine sociale gebeurtenis", aldus de jury.
"De uitgebalanceerde rolverdeling tussen de verschillende sidekicks en andere aanschuivers, van rechts-kritisch tot links-poëtisch, maakt dat Edwin zonder enige pretentie of sterallure de drager kan zijn van de centrale rol. Evers Staat Op is hierdoor misschien wel het meest Nederlandse radioprogramma."
Een maand geleden werd al bekend dat Clairy Polak dit jaar de Ere Reissmicrofoon ontvangt.
50 euro pannekoekquote:
Skyradiogod.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:05 schreef Pino112 het volgende:
Amper op stage en Fun. komt al weer langs.
Godverdomme.
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: nieuw gezeur in het fokstok topic
Dat topic.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel, zo kan men even de lachspieren trainen.quote:
Ah hij ligt in Groningen... Verleidelijk om trolololo te doen en een sleutel te verwisselenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
xDquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah hij ligt in Groningen... Verleidelijk om trolololo te doen en een sleutel te verwisselen
twitter:Bartje_Vos twitterde op woensdag 04-06-2014 om 22:02:33@JOR_ID Die heeft wel een Sloggi water binnen gehad zo te zien.. reageer retweet
vanochtend zijn stuk in onelinerextravaganza gezien. aantal keer hard moeten lachenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:21 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Bartje_Vos twitterde op woensdag 04-06-2014 om 22:02:33@JOR_ID Die heeft wel een Sloggi water binnen gehad zo te zien.. reageer retweet
Idem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor While My Guitar Gently Weeps.
Ook goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor While My Guitar Gently Weeps.
Tis een Beatles request, kan moeilijk fo--- oh wacht, Obladi Obladaquote:
Of Yesterdayquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
Here comes the sun wordt toch gedraaid
Eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen dagelijks Beatles-moment op 3FM komen? In het kader van muzikale opvoeding.
Mijn sanseveria is uitgebloeidquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus iemand nog wat meegemaakt?
Ik kan wel vertellen over mijn plantjes, maar ik denk dat het een beetje saai is.
Jammer...quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn sanseveria is uitgebloeid
Verder verdomd weinig meegemaakt
1opde5.nlquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer...
Dat soort dingen duren altijd net iets te kort.
7 dates zeggen genoeg lijkt mequote:
Denk het ook wel.quote:
Bij Domien was dit de guilty pleasure geweest. En dan nog volgens iedereen hier onterechtquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Alleen doet DePino het iets beter met 0 dates
Ja als guilty pleasure had ie nog wel gepastquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Domien was dit de guilty pleasure geweest. En dan nog volgens iedereen hier onterecht
Oh, heeft Erica Terpstra al een ban?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anjer bedoel je.
Kanjer mag immers niet meer.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anjer bedoel je.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anjer bedoel je.
Watte?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anjer bedoel je.
Lana del Rey is een zangeres.quote:
Uh, oké.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lana del Rey is een zangeres.
Boeiend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
En ik wil me graag beklagen over dat nummer van Martin Chris;
MEH MEH MEH MEH
NET EEN SCHAAP.
Wat een lul.
Gijs Stavermanquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Is er ook een Radio 2 topic?
Staat hier op mijn werk aan en de muziek is er verrukkeluk.
Ik word oud.
je bent zelf een schaapquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
En ik wil me graag beklagen over dat nummer van Martin Chris;
MEH MEH MEH MEH
NET EEN SCHAAP.
Wat een lul.
Yes, steengoeie radiomaker.quote:
ja ik hoorde het nu nog Jeroen van Inkel naar de ochtend bij Radio 2quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes, steengoeie radiomaker.
Leuk ook dat Wouter vd Goes vanaf september de middag doet op Radio 2!
Oude Veronica FM tijden herlevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ik hoorde het nu nog Jeroen van Inkel naar de ochtend bij Radio 2
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoe, beledig ik nu je favoriete zangertje, boehoehoe.
Nee, je bent een schaap.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoe, beledig ik nu je favoriete zangertje, boehoehoe.
Ik tik een reactie naar EvertJan en jij denkt je ermee te moeten bemoeien.quote:
het is gelukkig geen VBL SCquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat dit topic zo verziekt wordt
Jij vind het vervelend dat ik mij meng in de discussie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik tik een reactie naar EvertJan en jij denkt je ermee te moeten bemoeien.
Man man man, fagetteer
Het was niet mijn insteek om te discussieren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij vind het vervelend dat ik mij meng in de discussie?
Alsof het hier niet al eeuwenlang is verzand in een grote 3FM klaagbaak zeker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat dit topic zo verziekt wordt
vroeger konden we tenminste terecht op TT pagina 316quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof het hier niet al eeuwenlang is verzand in een grote 3FM klaagbaak zeker.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger konden we tenminste terecht op TT pagina 316
Ik doe nog steeds m'n bestquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof het hier niet al eeuwenlang is verzand in een grote 3FM klaagbaak zeker.
er liep hier op fok ook destijds een topic waar dan weer op geklaagd werd op ingezonden stukken op TT 316quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |