Ik had oprecht verwacht dat dit een topic voor Star Wars fans was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef Evertjan het volgende:
voor alle GoT fans in dit topic
[ afbeelding ]
"You're a wizard, Harry"quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had oprecht verwacht dat dit een topic voor Star Wars fans was.
Bedoel je niet "I'll make him an offer he can't refuse" ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef TheHappyPrince het volgende:
"I'll give him something he can't say no to"
- Al Pacino, No Country For Old Men.
Haha duhquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedoel je niet "I'll make him an offer he can't refuse" ?
Of is dat onderdeel van de grap?
moet je wel de lapo hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Trouwens de volgende TT moet worden:
"I've Always hated the bells, they ring for horror"
Quote van Varys tijdens Blackwater.
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had oprecht verwacht dat dit een topic voor Star Wars fans was.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef TheHappyPrince het volgende:
"I'll give him something he can't say no to"
- Al Pacino, No Country For Old Men.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef DO2 het volgende:
''You had me at hello''
- Lionel Richie, The Office
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I have a dream"
- Nelson Mandela, Se7en
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
"Schni Schna Schnappi"
- Morgan Freeman, Seven Years a Slave
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I am the one who knocks"
Jaime Lannister, The Hand
Precies, ik wou mijn fanart hier posten maar laat ik nu maar even wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:29 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja damn kon ik maar zo tekenen.
wowquote:
Gewoon doen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, ik wou mijn fanart hier posten maar laat ik nu maar even wachten
Y U NO quote mequote:
De tering.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag laatst een serveerster lopen.
Toen zong ik: Daar moet een Oberyn!
want humorquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag laatst een serveerster lopen.
Toen zong ik: Daar moet een Oberyn!
Ah, is dat het! Thanks manquote:
quote:
Oberyn was eerst, dus dat maakt voor Tyrion niet meer uit, die is sowieso de lul.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef Tikoloshe het volgende:
Maar wat als de mountain nu ook dood gaat dan heeft er toch niemand gewonnen?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Oberyn was eerst, dus dat maakt voor Tyrion niet meer uit, die is sowieso de lul.
in theoriequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Oberyn was eerst, dus dat maakt voor Tyrion niet meer uit, die is sowieso de lul.
Nee toch? Tywin maakte het toch vrij definitief terwijl het nog niet eens duidelijk was of Clegane ook dood is...quote:
praktijk zou betekenen dat tyrion zijn hoofd ook daadwerkelijk kwijt raaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee toch? Tywin maakte het toch vrij definitief terwijl het nog niet eens duidelijk was of Clegane ook dood is...
Zulke "ontdekkingen" inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Ahah, daar kwam jij ''toevallig'' achter.
Gandalf met dat horloge omquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke "ontdekkingen" inderdaadJeugdkameraadje bleef bij hoog en laag beweren dat hij o.a. in LOTR de reflectie van een vliegtuig had gezien in het harnas van figuur X. Uiteraard pas nadat de goofs e.d. op imdb stonden.
Bwehehehehequote:Op donderdag 5 juni 2014 04:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was godverdomme net aan het eten toen zijn ogen ingedrukt werden. Dus ik slik met veel moeite een hap door, spuiten z'n hersenen ineens uit z'n schedel.
Toen zat ik dus echt letterlijk zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 04:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was godverdomme net aan het eten toen zijn ogen ingedrukt werden. Dus ik slik met veel moeite een hap door, spuiten z'n hersenen ineens uit z'n schedel.
Toen zat ik dus echt letterlijk zo:
[ afbeelding ]
Heb jij dit gemaakt? Dit is wel heel mooi!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Edit: ik heb (nog) geen fan art, maar hier een draakje![]()
[ afbeelding ]
The watchers on the wall, geregisseerd door Neil Marshallquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat dit pas ep. 8 was. Hoe gruwelijk moeten ep. 9 en 10 wel niet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |