Haha, nou lijkt 10 rondes me niet zo veel, maar daar zal ik natuurlijk helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het spel houdt sowieso altijd op na 10 rondes ongeacht wat er zich heeft afgespeeld. Dat is sowieso wel prettig want anders duurt het jaren.
Wie kun je allemaal zijn ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer had ik ruzie met de Greyjoys, Lannisters en wie ook al weer de groene speler is. Tyrell?
Kortstondige verbonden daargelaten, moest ik ze alle 3 van me afvechten in de laatste 2 beurten. Het was erg spannend.
Stark, Lannister, Greyjoy, Tyrell, Baratheon, Martell en Arryn.quote:
Zal Tyrell wel geweest zijn ja alhoewel die wel helemaal in de hoek zitten meen ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste keer had ik ruzie met de Greyjoys, Lannisters en wie ook al weer de groene speler is. Tyrell?
Kortstondige verbonden daargelaten, moest ik ze alle 3 van me afvechten in de laatste 2 beurten. Het was erg spannend.
Arryns worden speelbaar met de eerste uitbreiding, ze komen tussen Baretheon en de Starks in te zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stark, Lannister, Greyjoy, Tyrell, Baratheon, Martell en Arryn.
Ah niet de gekke boltons?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stark, Lannister, Greyjoy, Tyrell, Baratheon, Martell en Arryn.
Nee, het bordspel is op het eerste seizoen/boek gebasseerd dus de Starks spelen nog een grote rol.quote:
Klopt. Hij vocht een oorlog uit met Baratheon (en won deze) en Lannister. Toen hij zag dat ik ging winnen, baande hij zich een weg naar het Noorden met zijn boten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal Tyrell wel geweest zijn ja alhoewel die wel helemaal in de hoek zitten meen ik.
Hmm, dat lijkt me een ongunstige positie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arryns worden speelbaar met de eerste uitbreiding, ze komen tussen Baretheon en de Starks in te zitten.
Misschien in een volgende uitbreiding.quote:
Verklaart wel waarom ze in de serie zo passief zijn als de netenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, dat lijkt me een ongunstige positie.
Ik had het niet over gevoelens. Ik had het over "consumeren" (eigenlijk consummeren'', bij de weg). En dat houdt toch echt geslachtsgemeenschap in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef tjasker het volgende:
[..]
Ook zonder piemel kan hij haar likken, vingeren, vuisten, rimmen, kussen, strelen, knijpen, betasten, leegzuigen, aflebberen, neuzen enzomeer. Zonder ballen zal hij er wellicht minder zin in hebben. Maar zonder ballen heeft ie ook grote kans op forse gewichtstoename, afnemend vechtbehoefte, wordt ie slomer, dus ik denk dat ie zijn paal is verloren. Gevoelens zat dus.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
misschien, en anders zal die wel snel dood zijn met al dat gif in zijn lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Eventueel spoilermateriaal voor mensen die niet hebben opgelet voorafgaand aan het gevecht:Het is gewoon in de serie voorgekomen. Hij zat in de jury omdat hij goed bekend is met gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sommige users zijn gewoon traag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Wordt hier zelfs letterlijk in gezegd. Dus misschien is het gewoon niet goed overgekomen op het scherm?
Maakt niet uit hoor. Als je goed had gekeken zie je nog voordat het gevecht begint een squire van Oberyn zijn speer polijsten/poetsen/insmeren met gif dus. Het werd ook niet hardop gezegd ofzo, maar als je even had nagedacht had je het wel kunnen raden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:06 schreef glannie het volgende:
Ik heb nergens gezien dat hij het insmeerde met gif. Dat is ook niet gezegd. Dat het voor de hand ligt is mij niet bijgebleven.
Excuses voor mijn post dan maar.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:06 schreef glannie het volgende:
Ik heb nergens gezien dat hij het insmeerde met gif. Dat is ook niet gezegd. Dat het voor de hand ligt is mij niet bijgebleven.
Excuses voor mijn post dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |