Internet is in heel china toch streng gesencureerdquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:52 schreef Joezi het volgende:
Dat plaatje is verboden in China volgens het journaal.
Ja en nu even heel erg omdat die opstand niet herdacht mag worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Internet is in heel china toch streng gesencureerd
Oei die heb ik wel eens gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
waarom ben ik daar nooit op gekomen?
Mooie test voor hem om te zien of hij geheel zen kan blijvenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:59 schreef isax het volgende:
er komt een monnik in utopia?![]()
die gast moet echt wel heel mindful zijn dan
ik denk stiekem dat het een acteur isquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie test voor hem om te zien of hij geheel zen kan blijven
Drie dagen Utopia. Dan moet je een goede acteur zijn.quote:
billy houd het al 6 maanden volquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Drie dagen Utopia. Dan moet je een goede acteur zijn.
Dat is eigenlijk best knap van Marjet.quote:
Hij slaapt in de B&B.. een beetje monnik gaat op de akker liggen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:59 schreef isax het volgende:
er komt een monnik in utopia?![]()
die gast moet echt wel heel mindful zijn dan
nieuwe lover van Ludo!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind dat ze haar meteen een rol in goede tijden moeten geven als ze thuis komt.
Een rode loper is niet nodig...quote:
Gister nog een toneelstukjequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef sararaats het volgende:
heeft Billy nog gejankt? ik kijk even niet meer, druk druk druk.
Het mooie eraan is ook nog dat de dude die 't hem geeft, zelf geholpen is door iemand anders. Die had hem dus weer van de straat gehaald en een huis gegeven. En dit is dus hem die de gunst weer aan iemand anders doorgeeft. Zo kan het ook.quote:
Geef jij mij eens een huis dan ....quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het mooie eraan is ook nog dat de dude die 't hem geeft, zelf geholpen is door iemand anders. Die had hem dus weer van de straat gehaald en een huis gegeven. En dit is dus hem die de gunst weer aan iemand anders doorgeeft. Zo kan het ook.
Ja, ja, eerst zeggen "zo kan het ook" en als ik dan ergens om vraag, dan kan ik min of meer de pot op. Zo kan ik ook de filantroop uithangenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is goed. Als ik voor jou in de rij mag, mag jij voor mij.
Dat is inderdaad een mooi gebaar. Zo kan het ook inderdaad als je over de middelen en motivatie beschikt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het mooie eraan is ook nog dat de dude die 't hem geeft, zelf geholpen is door iemand anders. Die had hem dus weer van de straat gehaald en een huis gegeven. En dit is dus hem die de gunst weer aan iemand anders doorgeeft. Zo kan het ook.
Kijk die neger eens begaan zijn met die arme blanke zwerver. Gewoon propaganda van de Black Panthersquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi gebaar. Zo kan het ook inderdaad als je over de middelen en motivatie beschikt.
Dus nu ben ik de bad guy omdat ik niet meteen een huis weg geef aan de eerste de beste die 't vraagt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, eerst zeggen "zo kan het ook" en als ik dan ergens om vraag, dan kan ik min of meer de pot op. Zo kan ik ook de filantroop uithangen
Ik ben niet inhalig, ¤ 1000,-- mag ook. Nou, kom dan jonguh!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus nu ben ik de bad guy omdat ik niet meteen een huis weg geef aan de eerste de beste die 't vraagt.
LOL.
Volgens mij heb jij dat helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet inhalig, ¤ 1000,-- mag ook. Nou, kom dan jonguh!
Wie heeft het over nodig, gewoon hoe meer hoe beter, oprotten met die sociale groene wereldverbeteraars. Kapitalisme Inc. Fuck Joeziquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |