abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2002 @ 22:58:20 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339964
haha leuk Jappie
pi_6339971
Geen commentaar
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:00:41 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339982
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:59 schreef itsme het volgende:
haha leuk Jappie
Wat bedoel je Itsme ?
pi_6340005
Volgens mij bedoelt ze dat kale mannetje
pi_6340011
Je bent me voor

ontopic:

Hummie maakt Ursula attent op hetgeen wat in de bubbelbad is gebeurt.Ik vind dat ze er meer van maakt dan het in werkelijkheid is. Ze hebben volgens haar veel bij te praten en Tuur moet de waarheid vertellen zegt Hummie. Beetje vreemd vind ik.
Ben benieuwd of wij ook mee mogen kijken in die hotelkamer...

pi_6340036
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef Bubbz het volgende:
ja natuurlijk. wat anders
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:03:21 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340047
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:59 schreef itsme het volgende:
haha leuk Jappie
Shit.. nou krijgt Jappie ook nog credit voor dat plaatje waarop ik heb zitten zweten... het is echt mijn dag niet
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:03:52 #9
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340062
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef Bubbz het volgende:
Ghehehehe...thnx ...maar eh dat is een plaatje waar scanman01 bloed zweet en tranen over heeft gelaten.
pi_6340075
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:01 schreef danosa het volgende:
Je bent me voor

ontopic:

Hummie maakt Ursula attent op hetgeen wat in de bubbelbad is gebeurt.Ik vind dat ze er meer van maakt dan het in werkelijkheid is. Ze hebben volgens haar veel bij te praten en Tuur moet de waarheid vertellen zegt Hummie. Beetje vreemd vind ik.
Ben benieuwd of wij ook mee mogen kijken in die hotelkamer...

ja ik vind het ronduit belachelijk als wij niet mee mogen kijken.
daar draait het programma toch om?
dat je altijd door de camera gevolgd wordt
als ze ook van dit concept afstappen, tja dan begrijp ik waarom BB steeds slechtere kijkcijfers heeft
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:04:45 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340081
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Shit.. nou krijgt Jappie ook nog credit voor dat plaatje waarop ik heb zitten zweten... het is echt mijn dag niet

pi_6340086
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ghehehehe...thnx ...maar eh dat is een plaatje waar scanman01 bloed zweet en tranen over heeft gelaten.

nou hij is erg leuk.
scan en kale plaatje
pi_6340100
grrrrr, nou dan begin ik maaar weer overnieuw
pi_6340194
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:05 schreef Tante Bep het volgende:
grrrrr, nou dan begin ik maaar weer overnieuw
wat bedoel je tante bep?
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:10:19 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6340242
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:08 schreef itsme het volgende:

[..]

wat bedoel je tante bep?

Zie commentaren deel 14 en topic Mustapha deel 7
pi_6340349
in de vorige topic schreef ik :

itsme zou je eens naar deze mp3 willen luisteren ?

Gesprek in de bunker tussen Mushi, Ursula, Geesje en Laurens - 4.8mb

http://www.inhetalgemeenbelang.com/bb/stream/mp31017/0000bunker.mp3

waarop Jappie antwoordde

quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:43 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zojuist geluisterd...het is mij idd een raadsel hoe iemand het correcte inzicht van Mus hier om kan buigen naar iets negatiefs. In dit gesprek blijkt zonneklaar dat Laurens niet wil luisteren naar rede, wanneer hij dan uiteindelijk Mus toch nog op een andere manier onderuit wil halen dient Mus hem gewoon van repliek en staat Laurens eik met een mond vol tanden.

Het is dan ook jammer dat QT het verslag van Fondaco hier heeft gepost daar het in complete tegenspraak is met wat er op het mp3tje te beluisteren valt.

(no offense verder QT )

dat vond ik dus ook zo erg en daarom heb ik dat geluidsfragment erbij gezet en dan moet je nou eens lezen wat fondaco daar bij schreef :

quote:
Het tweede gesprek betreft Mushi, Laurens, Ursula en Geesje in de slaapkamer van de bunker. Het gesprek begint in afwezigheid van Laurens en is dan nog grappig. Bij terugkeer van Laurens, die naar de wc was, begint Mushi af te geven op de andere groep, omdat zij naar zijn mening geen consideratie hebben voor de persoon Arthur en zijn karakter. Geesje en Ursula staan hem hierin bij. Laurens meent, dat zij vergeten, dat er twee kanten aan de medaille zitten en dat zij óók begrip moeten hebben voor de personen, die Arthur heeft gekwetst.

Tijdens dit gesprek maakt Laurens het Mushi duidelijk, dat deze op hem geen enkele indruk maakt en dat hij weinig begrip voor diens in- en opstelling kan hebben. Mushi reageert over het algemeen in min of meer misprijzende bewoordingen dan wel door Laurens te "overschreeuwen" en hem niet uit te laten praten.

dit is mijn reactie die ik er ook op MW onder heb gepost

Ieder geeft z'n eigen interpretatie aan hetgeen er wordt gezien en gehoord, dat is de streamer z'n goed recht, het is echter wel een persoonlijke visie en geen voldongen feit.

Als ik naar dit fragment luister hoor ik b.v. iets heel anders als hetgeen Fondaco er bij heeft geschreven, dat is geen kritiek maar wat er over mustapha staat geschreven kan ik er dus absoluut niet uit opmaken.

pi_6340994
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:51 schreef Qt het volgende:
Ik had toch ook verwezen naar de MP3tjes? Had zelf geen tijd vandaag om te luisteren, maar het leek me wel compleet genoeg
QT, als je de mp3 luistert en je ziet dan het commentaar van Fondaco dan heb je 2 heel verschillende dingen, nu postte jij alleen dat stuk van hem met een verwijzing naar de mp3's.

De mensen die alles aangrijpen om Mustapha in een negatief daglicht te zetten kijken natuurlijk wel linker uit en gaan echt die geluidsfragmenten er niet bij lopen zoeken die vinden het wel best, wat er staat past immers precies in hun straatje. Dat was dus de reden waarom Jap en ik het zo jammer vonden snappie.

pi_6341407
Het is weer een typische mustapha discussie waarbij hij gelijk heeft maar waar laurens ook gelijk heeft. Naar mijn iedee zegt moes weer veel te vaak KLAAR>! en daardoor ontstaat dat negative beeld over moes.
Laurens gooide het over een andere kant en heeft hierin ook gewoon gelijk. Dat ze niet naar elkaar luisteren komt door moes die gewoon geen discussie kan voeren. Want hij had pas gelijk toen de dames zeiden dat het een schreeuw naar aandacht was. Die woorden neemt hij dan ook gelijk over.
pi_6341522
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:52 schreef Bubbz het volgende:
Het is weer een typische mustapha discussie waarbij hij gelijk heeft maar waar laurens ook gelijk heeft. Naar mijn iedee zegt moes weer veel te vaak KLAAR>! en daardoor ontstaat dat negative beeld over moes.
Laurens gooide het over een andere kant en heeft hierin ook gewoon gelijk. Dat ze niet naar elkaar luisteren komt door moes die gewoon geen discussie kan voeren. Want hij had pas gelijk toen de dames zeiden dat het een schreeuw naar aandacht was. Die woorden neemt hij dan ook gelijk over.
, Laurens wilde er niet aan dat het heel wat vriendelijker van de andere bewoners geweest zou zijn als zij Tureluurtje naar bed hadden gestuurd. Hij gaat niet in op het punt dat het mensen niet siert, met meerderen op een dronken lor te gaan zitten fitten.
pi_6341646
dank u mijn lief kuikentje, dat is nou exact wat ik bedoel !
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:04:07 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6341677
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:52 schreef Bubbz het volgende:
Ik ben het uiteraard volstrekt met je oneens, ....zelfs als wat je zegt waar zou zijn ( wat ik dus niet vind ) dan zijn er twee die een discussie maken...als deze discussie dus mislukt ondanks dat beide heren en dus ook Lau gelijk hebben dan heeft Laurens net zo veel schuld aan het niet luisteren naar Mus als andersom...misschien zelfs nog wel meer .

Ow ja...hoe kan iemand technisch pas gelijk hebben na bevestiging van zijn gelijk door de andere aanwezigen.
Immers:
Of je hebt gelijk, of je hebt het niet... een bevestiging veranderd daar niets aan

vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:49:26 #22
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6342736
quote:
Uit de streamverslagen van APK
Mustaphe: Oooh, als ik er uit ga.... Ik baalde echt toen Bo eruit ging. Daarna kreeg ik een beetje hints dat ik er niet uit zou gaan. (!)
Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ze aan het hek stonden te schreeuwen voor hem ??

[sub]En succes met je buswatchertje...schiet je wel een beetje op?... [/sub]

vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:17:45 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343157
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:49 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat hij hiermee bedoeld dat ze aan het hek stonden te schreeuwen voor hem ??

[sub]En succes met je buswatchertje...schiet je wel een beetje op?... [/sub]

Ik word knettergek hiero.
Het ligt geloof ik niet aan mijn computer of verbinding, bij jou werken bv de [sub] dingessen ook niet.
Anyway, Mustapha zei het op die manier, ik dacht uiteraard onmiddelijk dat hij subtiele hints van Hummie had gekregen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6343247
Mustapha kan natuurlijk ook zijn broer bedoelen die zei dat hij hem eind december terug zou zien met 500.000 euro.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:24:44 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6343282
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Ik word knettergek hiero.
Het ligt geloof ik niet aan mijn computer of verbinding, bij jou werken bv de [sub] dingessen ook niet.
Anyway, Mustapha zei het op die manier, ik dacht uiteraard onmiddelijk dat hij subtiele hints van Hummie had gekregen.

Hmm ja...dat zou ook kunnen natuuk...misschien wel tijdens dat huilbuitje in de DBK...

[sup]Voer voor de R.A.M.beweging dus...[/sup]

en sup doet ut ook al niet...

vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:26:21 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343319
Je zult hier maar voor betaald hebben.
Drie streams op Margriet en 1 op de slaapkamer van de bunker met geluid van....
...Margriet.

Maar ze zijn wel lekker bezopen.

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:26:58 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6343333
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:13 schreef APK het volgende:
Margriet en Daniela zingen 'Brussel was toen nog een bruisende stad....' (En niet een keertje, maar continu...)
Dennis gaat wodka halen.
Kijk, dát klinkt nou veelbelovend.
Staat de jacuzzi al aan?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:41:33 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343554
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:26 schreef Gert het volgende:
Kijk, dát klinkt nou veelbelovend.
Staat de jacuzzi al aan?
Ik hoorde Daniela wel een opmerking maken dat er buiten een bad stond te bubbelen, maar hun aandachtsboog (Steven Pont?) is vrij kort momenteel.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:06:45 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6343876
Yo thanks APK voor 't streamverslag. Zij gaan ook naar bed zo te lezen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:08:45 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343896
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:06 schreef Gert het volgende:
Yo thanks APK voor 't streamverslag. Zij gaan ook naar bed zo te lezen..
Margriet is randy as hell.
Ik weet het nog niet.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:12:34 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6343920
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:08 schreef APK het volgende:

[..]

Margriet is randy as hell.

Nah, wanneer heeft die écht iets raars gedaan dan, behalve die scheldpartij?

En trouwens, met wie zou zij nou...

Nèh.. mooie finish zo.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:17:26 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_6343986
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:12 schreef Gert het volgende:
Nèh.. mooie finish zo.
Mwah, dat 'Ik ben goed' van Dennis resoneert nog steeds in mijn oren.
Maar Daniela en Margriet zijn straalbezopen en willen sex, dus je weet het nooit.
Hoewel ik niet weet of BB klaar is voor dronken semi-lesbo sex.
pi_6344051
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:17 schreef APK het volgende:

[..]

Mwah, dat 'Ik ben goed' van Dennis resoneert nog steeds in mijn oren.
Maar Daniela en Margriet zijn straalbezopen en willen sex, dus je weet het nooit.
Hoewel ik niet weet of BB klaar is voor dronken semi-lesbo sex.

pardon, lees ik dit goed, MARGRIET WIL SEX???

*van stoel pleurt*

ligt Scanman al te pitten? dat ie dit nou net moet missen

vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:23:35 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_6344067
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:22 schreef Tante Bep het volgende:
Lees jij mijn streamverslagen niet?
pi_6344119
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:22 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

*van stoel pleurt*

ligt Scanman al te pitten? dat ie dit nou net moet missen

Dat is niet de eerste keer hoor...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:28:53 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_6344128
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:28 schreef PC eend het volgende:
Dat is niet de eerste keer hoor...
Precies, scanman hoort de hele nacht paraat te staan.
pi_6344136
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:28 schreef APK het volgende:

[..]

Ook dat
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 02:29:55 #38
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6344139
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:28 schreef APK het volgende:

[..]

[sub]Ik vind het overigens ook schande... [/sub]

pi_6344343
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Lees jij mijn streamverslagen niet?

neuh
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 06:40:54 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6345060
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:50 schreef APK het volgende:
Wouter: En Kaine, is Kaine al geweest?
APK, geen fan?
pi_6346420
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 04:11 schreef APK het volgende in de streamverslagen:
Mag ik overigens van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik het belachelijk vind dat de redactie kijkers laat stemmen of Arthur en Ursula in de neuk/ruziekamer mogen en daar dan geen beelden van tonen.
Door die SMS-actie gaan kijkers betalen om de streams te volgen omdat ze denken dat het vervolg te zien is.
hetgeen dus niet het geval is.
Ik ben het met je eens APK. Danosa en Itsme maken er hierboven ook al opmerkingen over. Inmiddels zitten Arthur en Ursula met Wouter bij het hek. Ik kan er geen verslag van doen want ik heb op donderdag=codedag geen nieuwe codes ontvangen.
pi_6346940
APK, bedankt!

Met leuke captures erbij, vooral de verlopen kop van Daniela!

En een compliment voor alle streamers, zonder jullie was er geen BB op Fok.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 11:28:09 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6347029
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:22 schreef Bus watcher het volgende:
Mustapha kan natuurlijk ook zijn broer bedoelen die zei dat hij hem eind december terug zou zien met 500.000 euro.
Dat resulteerde in voortzetting van recalsitrant gedrag en daardoor in het nog minder zichzelf zijn van Mus. Alles prima maar hij moet de andere niet verwijten dat wat hij zelf ook doet.
pi_6347315
Het doet me denken aan BB2 toen allerlei mensen in een bakje over de tuin zweefden. Koos en Robin wisten toen dat ze populair waren en dat had duidelijk invloed op het programma. Ik het algemeen vind ik overigens dat er te veel contacten met de buitenwereld zijn dit jaar. Kappers, een nagelstyliste, een lachtherapeute, Gerard Joling, Corrie Konings, Peter van Vossen en John van den Brom, brieven, foto's en een kaart van familie, familie die ze toespreekt vanuit de studio.
pi_6347429
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:47 schreef Bus watcher het volgende:
Het doet me denken aan BB2 toen allerlei mensen in een bakje over de tuin zweefden. Koos en Robin wisten toen dat ze populair waren en dat had duidelijk invloed op het programma. Ik het algemeen vind ik overigens dat er te veel contacten met de buitenwereld zijn dit jaar. Kappers, een nagelstyliste, een lachtherapeute, Gerard Joling, Corrie Konings, Peter van Vossen en John van den Brom, brieven, foto's en een kaart van familie, familie die ze toespreekt vanuit de studio.
*is ook weer wakker en VRIJ vandaag!!!!*

Je hebt gelijk BW, de bewoners worden teveel verwend, aan beide kanten van het huis trouwens. Samen feestjes, eten, voetbal kijken. Soms lijkt het wel een verwenhuis. [sub] wanneer zou dat doorslaan naar elkaar[/sub]

pi_6347442
Doen ze het nog niet
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:33:16 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6348090
quote:
uit de streams, oorspronkelijk van de BB-site:
[..]
Arthur en Ursula zijn uit hun liefdesnest ontwaakt.

Tenenkrommend oubollig fout.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:52:36 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_6348417
Quote van Gert:
quote:
Klopt, het was Wouter. Luupje van Mediawatchers heeft 'm vannacht gesnapt terwijl hij druk bezig was om de drankvoorraad in huis te terminaten. Fles na fles werd leeggegoten, in de gootsteen en in de tuin.
Nu je het zegt....
Ik zag inderdaad op de postzegel dat hij met flessen bezig was.
Helaas was ik zelf ook bezig mijn drankvoorraad te terminaten en heb ik er geen conclusies uit getrokken.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:57:04 #49
16976 Fling
Fan o' man
pi_6348479
Slim om in één nacht alle drank weg te donderen, trouwens. Valt helemaal niet op.

En die bak in de badkamer; is dat de wasmand? Als dit dilemma een week duurt (had ik begrepen) dan komen die flessen echt wel voor die tijd aan het licht

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_6348484
Ik had begrepen dat in de bungalow de drank en in de bunker het eten verstopt moest worden.

Al die drank door de gootsteen...

Vanuit de bunker hoor ik nog niets; heeft Marc z'n best wel gedaan?

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6349038
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:54 schreef danosa het volgende:

[..]

*is ook weer wakker en VRIJ vandaag!!!!*

Je hebt gelijk BW, de bewoners worden teveel verwend, aan beide kanten van het huis trouwens. Samen feestjes, eten, voetbal kijken. Soms lijkt het wel een verwenhuis. [sub] wanneer zou dat doorslaan naar elkaar[/sub]

precies en het ergste is nog dat mensen daar door toch wel weten of ze populair zijn en zich daar helaas naar gaan gedragen.
zo van ik kan alles maken.
die opmerking van de broer van Mustapha was natuurlijk gemakkelijk te interpreteren voor Mustapha.
het geld ligt op je te wachten of zo? m.a.w je bent enorm populair ga zo door en dan win je.

Ik vind het jammer dat ze dit soort info in het huis laten komen

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:51:42 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6349311
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:52 schreef APK het volgende:
Ik zag inderdaad op de postzegel dat hij met flessen bezig was.
Helaas was ik zelf ook bezig mijn drankvoorraad te terminaten en heb ik er geen conclusies uit getrokken.
O god is het weer zover. Nou, daar gaat-ie weer dan:

pi_6349369
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:51 schreef Gert het volgende:

[..]

[afbeelding]

whoehahaha
pi_6349647
Weet iemand of Marc al eten heeft doen laten verdwijnen?
pi_6349853
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:09 schreef danosa het volgende:
Weet iemand of Marc al eten heeft doen laten verdwijnen?
nee ik heb dat nog niet uit de verslagen kunnne halen. lijkt me ook erg moeilijk om dat gelijk te doen. zeker in de bunker. ben benieuwd
pi_6350548
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:37 schreef Tante Bep het volgende:
QT, als je de mp3 luistert en je ziet dan het commentaar van Fondaco dan heb je 2 heel verschillende dingen, nu postte jij alleen dat stuk van hem met een verwijzing naar de mp3's.

De mensen die alles aangrijpen om Mustapha in een negatief daglicht te zetten kijken natuurlijk wel linker uit en gaan echt die geluidsfragmenten er niet bij lopen zoeken die vinden het wel best, wat er staat past immers precies in hun straatje. Dat was dus de reden waarom Jap en ik het zo jammer vonden snappie.

Tuurlijk snap ik dat Beppie

Ik heb het erg druk de laatste dagen en moet dus tot mijn grote schande bekennen dat ik tot op dit moment de bewuste MP3tjes niet heb beluisterd. Maar het was me gisteravond al duidelijk dat het verslag niet strookte met de geluidsfragmenten. Dus logisch dat jullie dat recht zetten, daar rekende ik zelfs op

Eerlijk gezegd lees ik zelf verslagen waarin zo duidelijk een eigen mening doorklinkt met een korreltje zout. Maar je hebt gelijk dat voor sommige mensen zo'n verslag pcies is wat ze willen horen. Het was iig niet mijn bedoeling de Mustapha discussie een nieuwe impuls te geven

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:00:33 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6350652
Ben ik de enig die al de hele dag geen toegang heeft tot de BB-site, of zijn er meer die hier last van hebben?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_6350704
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enig die al de hele dag geen toegang heeft tot de BB-site, of zijn er meer die hier last van hebben?
No problem hier.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:08:55 #59
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6350773
Marc en wouter maken toch de verkeerde keuze door dit te doen?
ze benadelen toch hun medebewoners?....vreemde regels houdt hummie er op na.
The world is a stage and each must play a part.
pi_6350821
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:08 schreef Dynabite het volgende:
daarom heet het ook een dilemma
pi_6350863
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:08 schreef Dynabite het volgende:
Dat dacht ik dus ook!!! Ten eerste verspilling, ten tweede belazeren van je medebewoners. Dat zal ze nog wel duur te staan komen
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:16:00 #62
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6350922
Quote Itsme : daarom heet het ook een dilemma

ja..dat snap ik...maar toen met Daniela voerden ze toch ook gewoon de opdracht (dilemma) uit ..met Marco Borsato..remember?

pi_6350942
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:13 schreef Remquito het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook!!! Ten eerste verspilling, ten tweede belazeren van je medebewoners. Dat zal ze nog wel duur te staan komen

nee joh. dat denk ik dus niet.
ze zorgen voor meer eten
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:37:12 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6351306
Gadverdamme Itsme wat een enge leipkees, dat user icon!

Is dat die pedo of zo?

Doe maar weer je dochter, da's een stuk leuker om naar te kijken.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:42:27 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6351417
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 10:44 schreef Bus watcher het volgende:
Ik kan er geen verslag van doen want ik heb op donderdag=codedag geen nieuwe codes ontvangen.
Ik ook niet...
pi_6351489
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:37 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Itsme wat een enge leipkees, dat user icon!

Is dat die pedo of zo?

Doe maar weer je dochter, da's een stuk leuker om naar te kijken.

Nou zeg. Hoe durf je mijn lekker stuk te beledigen

Ik vind hem dus erg lekker en bete rnog, ook erg goed

dochter is al een jaar mijn icoon geweest. nu weer een kerel

die stem
* itsme is verliefd op zijn stem

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:51:09 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6351584
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:45 schreef itsme het volgende:
Ik vind hem dus erg lekker en bete rnog, ook erg goed

dochter is al een jaar mijn icoon geweest. nu weer een kerel

Kies dan ook een kerel, in plaats van het psychopatische neefje van Marc Dutroux.
pi_6351610
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Kies dan ook een kerel, in plaats van het psychopatische neefje van Marc Dutroux.

schat ik val op dit soort typjes

hij lijkt een beetje op de vader van Rowena

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:57:31 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6351720
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:52 schreef itsme het volgende:

[..]

schat ik val op dit soort typjes

hij lijkt een beetje op de vader van Rowena

Nou, fijn voor haar dan dat ze d'r uiterlijk niet van hem heeft ge-erfd.

Na ja, ik zal me d'r niet meer tegenaan bemoeien sorry. Smaken verschillen.

Maar als ik de komende tijd wat minder aardig post omdat ik acuut in een kuthumeur raak van dat bakkes, dan weet je hoe dat komt.

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:36:22 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6353204
Go Jappie!!

Volgens mij werkt het dilemma toch! Dat ze dat niet doorhebben, die sufkutten. Nou, lekker spruitjes tellen dan maar!

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 18:01:55 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6353495
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:44 schreef Jappie het volgende:

Ze blijven maar insinuaties maken richting Ursula en Arthur, die zich dat vervolgens steeds weer ontkennen. ( de sfeer is wel gemoedelijk )

Kut!

Maar ja, het hoort bij het spel, BB heeft het bedacht, dus dan zijn de bewoners ineens gemoedelijk. Het vreten wordt onder hun neus vandaan gehaald, maar HAHAHA wij bewoners weten wel dat het een dilemma is hoor, we hebben het wel door!
Hee, hartstikke slim jongens, maar ondertussen kun je honger lijen vanavond. En maar gemoedelijk doen, in plaats van BB de huid vol te kafferen en als groep als geheel voer uit de rijke kant halen. Of een andere protestactie, ook goed. Maar niet die "part of the system"-houding, bah!

vrijdag 18 oktober 2002 @ 18:16:40 #72
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6353660
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Kut!

Maar ja, het hoort bij het spel, BB heeft het bedacht, dus dan zijn de bewoners ineens gemoedelijk. Het vreten wordt onder hun neus vandaan gehaald, maar HAHAHA wij bewoners weten wel dat het een dilemma is hoor, we hebben het wel door!
Hee, hartstikke slim jongens, maar ondertussen kun je honger lijen vanavond. En maar gemoedelijk doen, in plaats van BB de huid vol te kafferen en als groep als geheel voer uit de rijke kant halen. Of een andere protestactie, ook goed. Maar niet die "part of the system"-houding, bah!

Zo had ik er nog geen eens over nagedacht...

Maar idd het lijkt er op dat ze alles voor zoete koek slikken.....waarschijnlijk een van de laatste hapjes van deze week

vrijdag 18 oktober 2002 @ 18:43:45 #73
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6354000
Weinig animo vandaag voor het streamen, maar ja als ik lees van Jappie ,hoe bagger de streams zijn kan ik me dat wel voorstellen.
Alle streamers toch weer bedankt.
eurobilltracker.com
pi_6354111
Ik heb de veel besproken mp3 ook beluisterd. Iedereen is het er mijns inziens over eens dat Arthur dingen op de verkeerde manier zegt en dat dat een schreeuw om aandacht is. Aan het eind van het gesprek stelt Ursula dat dit met Arthur gebeurt als hij veel gedronken heeft, ze vermoedt dat de oorzaak is dat Arthur teleurgesteld is over de politie en de hele maatschappij. Ursula denkt ook dat Arthur vooral mensen als mikpunt neemt die dicht bij haar staan. Mustapha zegt dat je hem in die gevallen niet serieus moet nemen en dat een aantal mensen misbruik maken van de situatie. Ursula noemt vervolgens Dennis en Margriet als mensen die bewust doorzagen. Het punt van Laurens is dat niet alleen Arthur maar ook anderen in een kwetsbare positie zaten en begrip verdienen. Hij noemt Ting, Jeanette, Dennis en Martijn. De anderen gaan niet in op het argument van Laurens. Blijkbaar vinden zij dat Arthur de betreffende avond de enige was die tijdelijk ontoerekeningsvatbaar was en dat dat voor iedereen duidelijk te zien was.

Ik kan geen oordeel geven over de aangevoerde argementen omdat ik de betreffende discussie niet gezien heb. Ik vind de rol van Ursula eigenlijk het kwalijkst. Zij trok zich vol zelfmedelijden terug in de slaapkamer in plaats van haar vriend tot de orde te roepen. Als er iemand is naar wie Arthur zou luisteren is het Ursula. Vervolgens verwijt ze anderen dat zij de discussie niet t.b.v. Arthur afgebroken hebben. Mustapha blijft steeds zijn standpunt herhalen, gaat niet in op wat anderen aanvoeren en onderbreekt het verhaal van Laurens. Ik heb het idee dat Mustapha een licht autistisch trekje heeft. Hij is altijd met zichzelf bezig en zondert zich af van de groep. Ik heb Mustapha overigens zelden of nooit zo betrokken in een discussie meegemaakt. Dat zou hij vaker moeten doen.

pi_6355054
Op grond van wat ik net op de tv heb gezien vind ik niet dat Arthur dronken en ontoerekeningsvatbaar overkwam. Ik vind zijn uitspraken minder kwetsend en minder specifiek dan ik op grond van het vervolg had verwacht. Ik had ook niet het idee dat Margriet en Dennis bewust aan het doorzagen waren. Ursula zei vreemd genoeg de volgende dag dat Margriet juist rake dingen heeft gezegd. Natuurlijk weet ik niet wat er uitgeknipt is en hoe het gemonteerd is op de tv. Gegeven het feit dat de taart die Arthur aan arm wilde geven en de vurige ogen die hem in zijn visie vervolgens aanstaarden al niet in de uitzending zaten heb ik het idee dat het op de tv getoonde geen volledige indruk geeft is van hetgeen gebeurd is.
pi_6355255
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou, fijn voor haar dan dat ze d'r uiterlijk niet van hem heeft ge-erfd.

Na ja, ik zal me d'r niet meer tegenaan bemoeien sorry. Smaken verschillen.

Maar als ik de komende tijd wat minder aardig post omdat ik acuut in een kuthumeur raak van dat bakkes, dan weet je hoe dat komt.

haha ik lig gevouwen hier.

ja Qt ga weer ontopic
pi_6355262
Wie gaat het feestje van vanavond verslaan?

Ze hopen dat André Hazes komt... no way!!

pi_6355286
buswatcher. Volgens een paar diehards hier, hebben ze enorm geknipt.
Dus wat je zag is niet de waarheid, ik denk dat je inderdaad beter je mening kunt baseren op wat je leest.
het is de laatste dagen inderdaad huilen met de pet op.

p.s jij ook bedankt voor je mooie streamverslagen altijd

vrijdag 18 oktober 2002 @ 20:18:28 #79
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6355329
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:13 schreef CartWOman het volgende:
Wie gaat het feestje van vanavond verslaan?

Ze hopen dat André Hazes komt... no way!!

Ik was net van plan om te gaan streamen...
pi_6355343
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:18 schreef Anzjie het volgende:

[..]

en ik was net van plan om te lezen
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 20:19:48 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6355351
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:57 schreef Bus watcher het volgende:
Op grond van wat ik net op de tv heb gezien vind ik niet dat Arthur dronken en ontoerekeningsvatbaar overkwam. Ik vind zijn uitspraken minder kwetsend en minder specifiek dan ik op grond van het vervolg had verwacht. Ik had ook niet het idee dat Margriet en Dennis bewust aan het doorzagen waren. Ursula zei vreemd genoeg de volgende dag dat Margriet juist rake dingen heeft gezegd. Natuurlijk weet ik niet wat er uitgeknipt is en hoe het gemonteerd is op de tv. Gegeven het feit dat de taart die Arthur aan arm wilde geven en de vurige ogen die hem in zijn visie vervolgens aanstaarden al niet in de uitzending zaten heb ik het idee dat het op de tv getoonde geen volledige indruk geeft is van hetgeen gebeurd is.
Echt, 'geen volledig beeld' is een understatement. Het was een walgelijke vertoning en manipulatie zoals je niet vaak meer zult zien. Het zal wel te maken hebben met tijdsgebrek. De hele discussie duurde uren... Hij heeft de medebewoners voor alles uitgemaakt was je maar kunt bedenken. Ik heb geloof ik in de uitzending niet één scheldwoord van hem gehoord. Het was tenenkrommend!
pi_6355371
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:18 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ik wil ook wel helpen if necessary...?
Shrink - it's a lifestyle
pi_6355441
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Echt, 'geen volledig beeld' is een understatement. Het was een walgelijke vertoning en manipulatie zoals je niet vaak meer zult zien. Het zal wel te maken hebben met tijdsgebrek. De hele discussie duurde uren... Hij heeft de medebewoners voor alles uitgemaakt was je maar kunt bedenken. Ik heb geloof ik in de uitzending niet één scheldwoord van hem gehoord. Het was tenenkrommend!

zo lullig. Dit zijn dingen waar ik me dus wel erg kwaad over kan maken, en een van de redenen dat ik soms overweeg om met BB te stoppen.

Ik haat die manipulatie van hen

pi_6355510
Ik heb helemaal niet meer gedacht aan een feestje. Feestjes verslaan doe ik niet graag. Ik zie liever wat er gebeurt na een feestje. Op de gratis stream is De Zevende Hemel al te zien. Ik heb inmiddels weer codes. In principe schrijf ik een verslag vanavond.

Itsme, ik heb het net in het uitzendingtopic gelezen. Ik weet natuurlijk wel voor een deel wat er uitgeknipt is. Ik heb de streamnacht van Scanman gevolgd. Maar streamverslagen blijven bij mij minder goed hangen als beeld en geluid.

pi_6355555
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:28 schreef Bus watcher het volgende:

Itsme, ik heb het net in het uitzendingtopic gelezen. Ik weet natuurlijk wel voor een deel wat er uitgeknipt is. Ik heb de streamnacht van Scanman gevolgd. Maar streamverslagen blijven bij mij minder goed hangen als beeld en geluid.

ja en dat is ook logisch.
En daar hebben de streamers dan ook een voorsprong op ons die vooral afhankelijjk zijn om de waarheid te weten via jullie verslagen.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 20:33:04 #86
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6355594
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:25 schreef itsme het volgende:

[..]

zo lullig. Dit zijn dingen waar ik me dus wel erg kwaad over kan maken, en een van de redenen dat ik soms overweeg om met BB te stoppen.

Ik haat die manipulatie van hen

In dit specifieke geval kan ik het wel begrijpen en heb ik er dan ook wat minder moeite mee. Uit de weinige beelden op tv en de verslagen en mp3s op het internet maak ik op dat Arthur een behoorlijk probleem met zich mee torst. Ik zou het dan ook eik omgekeerd schandelijk hebben gevonden als BB over de rug van iemand die zo labiel is een soort J.Springer achtig spektakelstuk hadden gemaakt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 22:29:22 #87
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6356786
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:19 schreef itsme het volgende:

[..]

en ik was net van plan om te lezen

Er viel weinig te beleven Wat duurt 2 uur dan lang...
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 22:39:55 #88
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6356930
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:29 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Er viel weinig te beleven Wat duurt 2 uur dan lang...

Wel jammer dat je streams nu op waren.
Was wel benieuwd of die anderen in dat geintje zouden trappen. (Wel beetje flauw geintje).

En inderdaad 2 uur duurt lang als er niets leuks te verslaan is.
Maar ik ben altijd blij als er iemand aan het streamen is , dus je hebt me blij gemaakt.

eurobilltracker.com
pi_6356968
het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar volgens mij is er een artiest en zoals gewoonlijk, wel beeld, geen geluid grrrrr
pi_6357177
ik heb dus een brilletje nodig
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:00:57 #91
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6357438
Scanman, ze verstoppen zich voor de bungalow bewoners!!!
eurobilltracker.com
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:21:39 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6357835
Het is zo saai dat ik van narigheid niet weet wat ik in een verslag daarvan moet schrijven. Misschien dat buswatcher nog met iets leuks komt.... Ik wacht wel tot er wat gebeurt. Niemand schijnt dronken te zijn geworden tijdens het feestje helaas.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:54:36 #93
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6358387
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is zo saai dat ik van narigheid niet weet wat ik in een verslag daarvan moet schrijven. Misschien dat buswatcher nog met iets leuks komt.... Ik wacht wel tot er wat gebeurt. Niemand schijnt dronken te zijn geworden tijdens het feestje helaas.
Nou Scanman..deze woorden kun je nu wel terugnemen....hehe.
Wat gaat pippi tekeer zeg!!!!!!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:45:59 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359285
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:54 schreef Dynabite het volgende:
Nou Scanman..deze woorden kun je nu wel terugnemen....hehe.
Wat gaat pippi tekeer zeg!!!!!!
Onvoorstelbaar, wat gooide die man er een scheldwoorden uit zeg! Ik typ alles nu een beetje in de 'buswatcher' stijl, gewoon omdat het anders niet bij te houden is. Maar één ding is duidelijk: ARTHUR MOET BLIJVEN!!!
pi_6359340
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar, wat gooide die man er een scheldwoorden uit zeg! Ik typ alles nu een beetje in de 'buswatcher' stijl, gewoon omdat het anders niet bij te houden is. Maar één ding is duidelijk: ARTHUR MOET BLIJVEN!!!

Ik weet het niet hoor, iemand die zó gestoord is...

Klasse verslag!!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:51:58 #96
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6359369
Typisch zo iemand die agressief wordt van drank.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:53:25 #97
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6359385
word er nog gestreamd?
Leest lekker weg en ik hoop op een vervolg.
pi_6359408
Ik zal je zeggen als ik zo'n kerel had die gaf ik gelijk een dreun van heb ik jouw daar
Als je van een paar drankjes zo uit je dak kan gaan ben je in mijn ogen niet normaal
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:02:05 #99
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6359492
Nou...Buswatcher heeft ook wel een drankje verdiend...great job Buswatcher.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:04:31 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359526
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:55 schreef late_vogel het volgende:
Ik zal je zeggen als ik zo'n kerel had die gaf ik gelijk een dreun van heb ik jouw daar
Als je van een paar drankjes zo uit je dak kan gaan ben je in mijn ogen niet normaal
Hij is helemaal gestoord... maar geweldig voor ons streamers
pi_6359582
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 01:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hij is helemaal gestoord... maar geweldig voor ons streamers

echt wel en geweldig voor de lezers
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:19:02 #102
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6359748
haha, ik val met mijn neus in de boter qua smeuige streamverslagen.
Oh.
Ok.
pi_6359877
heel erg gestoord
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 02:17:49 #104
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_6360415
Hè, het lijkt eindelijk weer eens iets te worden...

Goed gestreamd, makkers!

pi_6360443
Voor alle streamers nogmaals: !
  Moderator zaterdag 19 oktober 2002 @ 02:28:41 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6360491
Wow!!!!

Ik gebruik dit tekentje niet vaak, maarre.. streamers, en vooral de late vogels Buswatcher en Scanman:

pi_6360524
Ben net thuis en vroeg me af er nog wat gebeurd zou zijn.

Uit het streamverslag van Scanman.

quote:
Arthur: "Die komt geen meter meer bij me in de buurt. Wat een snol... Wat een viespeuk... BAH... 20000 in een dozijn. Daar moet je nog geen 50 gulden voor betalen. En mij in het diskrediet brengen door met haar snollebak voor me gezicht te hangen! Pleurishoeren! Sorry hoor... wat een schijtzooi. Ze zullen allemaal wel een moeilijke achtergrond hebben. Dat hebben al die meisjes die op die brug staan met een spuit in hun arm. Ze moet me echt niet op die manier aanvallen!"
Mijn God, Seki is terug!

Bedankt streamers.

pi_6360665
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 02:33 schreef Coos het volgende:
Ben net thuis en vroeg me af er nog wat gebeurd zou zijn.

Uit het streamverslag van Scanman.
[..]

Mijn God, Seki is terug!

Bedankt streamers.

Geplaatst door scanman01 op zaterdag 19 oktober 2002 02:52

(De streams stoppen ermee.... en ik vind het wel even genoeg... pfffff)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt Scanman en Buswather. Pfft veel bij te lezen.

Moderator zaterdag 19 oktober 2002 @ 03:08:02 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6360739
Yep, nogmaals dank! Ook voor dat laatste stukje Scan, maakt een hoop duidelijk.
pi_6360751
Fijn om te weten BW, dat ze WEER moesten zeik...plassen

En inderdaad Arthur MOET blijven. Ting eruit, die saaie doos die diverse keren tegen Arthur zegt dat hij maar het huis uit moet gaan.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 03:27:58 #111
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6360852
kom thuis van een feestje en denk nog even de streams lezen, nou het was weer geweldig ,scanman was tot laat weer bezig en ik heb weer genoten, bedankt.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 08:50:39 #112
19319 weyden
viruseliminator
pi_6361192
Net thuis uit mijn werk en nog even smullen van de streamverslagen van vannacht. Fantastisch streamers bedankt....een bloemetje voor jullie wederom. Weer heftig geweest met die doorgedraaide juut. Rijp voor de inrichting.....Laat hem vooral zo doorgaan en hij wordt binnen enkele dagen afgevoerd in een dwangbuis!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:07:56 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_6361232
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:51 schreef Gert het volgende:

Gert, je bent een held!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:23:16 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_6361266
En de streamverslagen beloven veel actie.

Grazie.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 09:30:19 #115
521 ruby
Hell yeah!
pi_6361285
Het wordt steeds meer een feest om de streamverslagen te lezen. Schitterend.

Cheers!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 10:37:19 #116
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6361678
Scanman, Bus watcher in een woord: SUPER!!!!
eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 11:18:59 #117
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6361928
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 09:30 schreef ruby het volgende:
Het wordt steeds meer een feest om de streamverslagen te lezen. Schitterend.
Dat vind ik dus ook!

Super , bedankt!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_6361943
Geweldig verslag man.
Een ding is zeker Arthur hoeft er niet uit komende donderdag.
De kijkcijfers vliegen omhoog.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 12:37:08 #119
15588 Chonelly
Moet dat dan?
pi_6362455
Petje af voor alle streamers

Ik lees alles met veel plezier, dank u.

Daar denk ik nog even over na!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:44:08 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6363006
Bunnyma... streamshotjes please!!!!!
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 13:31 schreef bunnyma het volgende:
Jeanette komt ook binnen en roept: "Oh jongens , wat lekker". Zij trekt haar bikini uit en gaat gewoon naakt douchen.
Was dit op tv te zien in de uitzending van 13:00 uur??? Heeft niemand daar even wat captures van
  Moderator zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:47:25 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6363030
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Ghehehe, ik weet precies waarvan!
quote:
Was dit op tv te zien in de uitzending van 13:00 uur??? Heeft niemand daar even wat captures van
Geen middaguitzending in het weekend.

Op de BB-site nog steeds niets over de crash van Arthur gisteren.. sowieso nog niets van vandaag. Opstaan luiwammesen!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 19-10-2002 13:48]

pi_6363037
Ik snap uberhoupt niet zo goed wat die lui in een bikini/zwembroek in een koud zwembad moeten met een blik op de buitentermometer is het hier 13,5 graad in de zon.
Brrrrrrr
pi_6363086
nog erger als seki
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:10:50 #124
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_6363221
ongeloofelijk wat een actie vannnacht.
zonder de verslagen zou niemand er het fijne van weten.
Hulde aan de streamers!
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:11:41 #125
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6363226
bunnyma je boft wel even , dat je wouter zijn zwembroek uit zag doen. jammer dat de stream wegging.
pi_6363332
Ik lees net in de verslagen van Bunnyma dat Quincy een koekje heeft gepikt.

Dus dat is de 'stille' medeplichtige van Wouter om eten te laten verdwijnen

pi_6363384
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:21 schreef okzin het volgende:
Ik lees net in de verslagen van Bunnyma dat Quincy een koekje heeft gepikt.

Dus dat is de 'stille' medeplichtige van Wouter om eten te laten verdwijnen

oe! dus quincy is de mol!
pi_6363468
Nu wil Arthur dat Margriet aan Ursula vertelt dat hij NIET teveel gedronken had gisteravond...

Teveel drank zou nog een excuus kunnen zijn, maar hij wil haar dus duidelijk maken dat dit z'n normale gedrag is.
Echt een impuls voor de relatie...

Wat een dombo!

pi_6363655
Eej Fredgroes.. je bent er weer.. leuk!!

En alle andere streamers ook weer bedankt natuurlijk, ben weer helemaal bijgelezen.

pi_6363896
Ja ik ben bijgekomen van de 2 Prince concerten deze week
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:22:49 #131
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363991
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er was niet zoveel van te zien, Scanman! Je weet hoe BB omgaat met blote plaatjes!

Trouwens heb ik les gehad van zoonlief hoe shotjes te maken, maar ik kreeg alleen maar zwarte plaatjes. En die zal je wel niet willen zien

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:26:02 #132
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6364016
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:11 schreef jollie2 het volgende:
bunnyma je boft wel even , dat je wouter zijn zwembroek uit zag doen. jammer dat de stream wegging.
Ik heb helaas niets kunnen zien jollie, streams gingen ogenblikkelijk weg

Ik vraag wel even aan m'n vent of hij zich uit wil kleden.

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:42:21 #133
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6364153
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:26 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik heb helaas niets kunnen zien jollie, streams gingen ogenblikkelijk weg

Ik vraag wel even aan m'n vent of hij zich uit wil kleden.

Perfect...

[sub]zet je daar dan wel een foto van online ? [/sub]

pi_6364183
Hey Bunnyma.. ik weet natuurlijk niet wat je gedaan hebt.. maar probeer het anders eens zo: Installeer QV dit is een heel simpel gratis programaatje om je screenshots mee te bewerken.

Als je de MediaSpy aan hebt, druk je op printscreen.
Vervolgens ga je naar QV, klik op File, dan op New.
In het scherpje wat verschijnt kies je voor JPEG
In het volgende schermpje vink je de optie Create from Clipboard Content aan
En als alles goed is, zie je nu een plaatje van de 4 streams.
Hieruit kun je een plaatje knippen en dat op bovenstaande manier bewaren.

Hoop dat dit helpt, en anders mag je me altijd mailen natuurlijk

En Fredgroes.. hoe waren de concerten van TAFKAP, of mogen we hem nu weer Prince noemen?

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:45:58 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6364190
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:22 schreef bunnyma het volgende:
Trouwens heb ik les gehad van zoonlief hoe shotjes te maken, maar ik kreeg alleen maar zwarte plaatjes. En die zal je wel niet willen zien
Bij mij wordt ook altijd 1 stream zwart. (met mediaspy). De andere stream is wel goed. Het is dan altijd dezelfde die goed blijft, dus dan zorg ik dat de stream waar ik van wil capturen aan de juiste kant zit.
Maar was het shot weer van afstand ofzo? Zag je wel wat dan of helemaal weer niets?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:50:46 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6364243
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:45 schreef Qt het volgende:
Hey Bunnyma.. ik weet natuurlijk niet wat je gedaan hebt.. maar probeer het anders eens zo: Installeer QV dit is een heel simpel gratis programaatje om je screenshots mee te bewerken.
Dat doe ik gewoon met bv Adobe Photoshop... Even de printscreen pasten en klaar is Kees. Helaas moet je met die printscreen optie de foto nog gaan snijden enzo... Beetje veel werk. Met Snagit is het meteen goed... alleen heeft die dus weer een ander nadeel. Wordt er geen stream zwart met printscreen trouwens?
pi_6364290
Ik had het laatst getest en had 1x dat stream 1 op zwart ging ja. Voor de rest had ik gewoon 4 streams. En tuurlijk is Adobe PhotoShop een mooi progje.. maar dat is niet gratis Scan

Snagit ken ik niet trouwens.. wat is daar het nadeel van dan?

zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:58:20 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6364316
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:55 schreef Qt het volgende:
En tuurlijk is Adobe een mooi progje.. maar dat is niet gratis Scan
Weet ik.. ik heb er ook een maand voor moeten kromliggen.
Eh.. snagit is een heel goed capture programma. Je kunt er filmpjes mee capturen, foto's .. enz ....
Nadeel is dus dat bij mij altijd 1 van de 2 streams zwart wordt. Dus een kwestie van de juiste stream op de juiste plek zetten en er is niets aan de hand.. totdat BB opeens de beelden wisselt natuurlijk

http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp

zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:09:22 #139
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6364412
Tjemels, wat een technische adviezen.
Ik probeerde het met snagit, maar ik zal de adviezen eens door gaan nemen, misschien lukt het me uiteindelijk wel.
En Scanman, je zag heel weinig, alleen van achter en daar zijn al hele mooie plaatjes van.

QT en Scanman, bedankt voor jullie welgemeende adviezen

eurobilltracker.com
pi_6364462
QT de concerten van Prince waren geweldig. En ja je mag hem weer gewoon prince noemen. Ik heb nu ongeveer 8 concerten gezien maar heb hem nog niet zo goed bezig gezien. Zowel in Rotterdam als Antwerpen.
pi_6364463
Thnx Scan, ik zal Snagit eens downloaden binnenkort

Enne bunnyma.. voel je niet verplicht door al die adviezen hoor.. ook zonder plaatjes zijn je verslagen prachtig

Edit: Wow Fredgroes.. jij bent een echte fan! Ik ben ooit in een ver verleden wel naar een paar concerten van Prince geweest, hij klonk live altijd erg goed. Leuk iig dat je je zo vermaakt hebt!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 19-10-2002 16:18]

Moderator zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:18:17 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6364489
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weet ik.. ik heb er ook een maand voor moeten kromliggen.
Eh.. snagit is een heel goed capture programma. Je kunt er filmpjes mee capturen, foto's .. enz ....
Nadeel is dus dat bij mij altijd 1 van de 2 streams zwart wordt. Dus een kwestie van de juiste stream op de juiste plek zetten en er is niets aan de hand.. totdat BB opeens de beelden wisselt natuurlijk

http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp

Ik gebruik het ook. Goed progje idd.
pi_6364492
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:09 schreef bunnyma het volgende:
Tjemels, wat een technische adviezen.
Ik probeerde het met snagit, maar ik zal de adviezen eens door gaan nemen, misschien lukt het me uiteindelijk wel.
En Scanman, je zag heel weinig, alleen van achter en daar zijn al hele mooie plaatjes van.
Je kan Paintshop pro downloaden, Kies Capture en dan kan je zelfs kiezen voor het frame, of een stukje uitsnjden. Ik heb hele cursusboeken zo gemaakt.
Rian
pi_6364563
ik geniet echt als ik de streamverslagen zit te lezen hier gebeurt veel meer dan op de bb site enne arthur lekker laten blijven donderdag ik vindt het zielig hoe ze allemaal over hem heen vallen ,maar hij kan zich wel verweren
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:24:26 #145
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6365265

Jullie willen niet weten wat dit voor voeten in aarde had. Ik ren tussen twee pc's heen en weer. Manlief doet niets anders dan commando's in het rond schreeuwen. Ik word zenuwachtig, sloop bijna zijn pc. scheidingspapieren zijn ondertussen al aangevraagd.
En het resultaat ......... hopelijk een donker plaatje

Conclusie...heel veel bewondering voor mensen die duidelijke screenshots plaatsen en dan ook nog zo snel

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:27:43 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6365314
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:15 schreef Qt het volgende:
Enne bunnyma.. voel je niet verplicht door al die adviezen hoor.. ook zonder plaatjes zijn je verslagen prachtig
Helemaal mee eens... !
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:31:51 #147
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6365374
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef bunnyma het volgende:
[afbeelding]

Jullie willen niet weten wat dit voor voeten in aarde had. Ik ren tussen twee pc's heen en weer. Manlief doet niets anders dan commando's in het rond schreeuwen. Ik word zenuwachtig, sloop bijna zijn pc. scheidingspapieren zijn ondertussen al aangevraagd.
En het resultaat ......... hopelijk een donker plaatje

Conclusie...heel veel bewondering voor mensen die duidelijke screenshots plaatsen en dan ook nog zo snel

Maar het is je gelukt
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:38:37 #148
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6365474
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:18 schreef Infocom het volgende:

[..]

Je kan Paintshop pro downloaden, Kies Capture en dan kan je zelfs kiezen voor het frame, of een stukje uitsnjden. Ik heb hele cursusboeken zo gemaakt.
Rian

Ook een cursusboek hoe je captures maakt, Rian?
Die heb ik dan hard nodig.
eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 17:40:07 #149
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6365502
Nu maar weer on-topic:

Fredgoes, bedankt voor de verslagen.

eurobilltracker.com
pi_6367083
Streamers van vandaag (tot zover): Scanman, BusWatcher, BunnyMa en FredGroes Jullie verslagen zijn weer geweldig

† In Memoriam † zaterdag 19 oktober 2002 @ 19:50:49 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6367105
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:15 schreef Qt het volgende:
Ik ben ooit in een ver verleden wel naar een paar concerten van Prince geweest, hij klonk live altijd erg goed.
On topic graag.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6367385
gadsamme ik word nog misselijker van die Ting.
jongens we moeten eerst Arthur er uit gooien en dan pas hoe heet ie Mustapha

gottegot. als ik zoiets lees dan denk ik dat dit een typje is die zelf ook een beetje buiten dre groep bengelt en graag het wij gevoel wil versterken.

Niet die beide heren maar ting of ceesje er uit.

Maar helaas ik weet het scenario nu al
Genomineerd 2 mensen Mustapha en Arthur. er uit arthur.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:25:49 #153
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6367494
Ha die QT,

De tijdaanduidingen van onze verslagen kan je herleiden door de tijd van het geplaatste bericht.
De tijd van de door jou geleende verslagen zijn van 17.15 u. tot 19.23 uur en vullen nu mooi de verslagen van hier aan.

Harry

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_6367686
Thnx Harry, maar wat ik bedoelde is dat je aan de tijd van plaatsing niet precies kan zien wanneer men is begonnen met verslaan. Het eerste bericht was geplaatst om 18.07 uur. Vandaar dat ik gokte dat he verslaan rond 6en was begonnen. En nu jij zegt dat het verslag dateerde van 17.15 uur.. betekent dat dat het inderdaad lastig in te schatten is, toch?
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 21:59:42 #155
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6368517
Klopt.
Het waren meerdere berichten, plus dat ik rond die berichten even van internet was.
Maar alles is nu o.k.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:11:15 #156
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6368668
Lekker gestreamt Anzjie
Jammer dat er niets sensationeels gebeurde.
eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 22:15:20 #157
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6368721
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Lekker gestreamt Anzjie
Jammer dat er niets sensationeels gebeurde.
Thanks
Ja, er gebeurde niet echt veel maar ik vond het toch wel leuk hoor.
  zondag 20 oktober 2002 @ 02:39:47 #158
36324 DiRty
pi_6371482
nu is het helemaal afgelopen.

Tenzij het zware ademritme van Stefan's slaap streamwaarde heeft

pi_6371489
Wouter die wat overgebleve flessen weg gaat halen ms?
't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 20 oktober 2002 @ 02:43:19 #160
36324 DiRty
pi_6371516
die zijn volgens mij allemaal weg (daan vond 2 lege flessen achter de koelkast bij de bezemstelen).

Marc moet juist het arme eten stelen vannacht!
(liefst binnen 15 minuten)

zondag 20 oktober 2002 @ 21:29:52 #161
521 ruby
Hell yeah!
pi_6380221
What's on the hand met de streamverslagen? Vanaf 14.00 uur is er geen verslag meer. Of zit men gewoon te genieten van de zondag?
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:35:10 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6380371
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:29 schreef ruby het volgende:
What's on the hand met de streamverslagen? Vanaf 14.00 uur is er geen verslag meer. Of zit men gewoon te genieten van de zondag?
Ik zal even inloggen!
pi_6380506
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zal even inloggen!

Ik zat er ook over te denken, maar twee uur is meteen weer zo lang... Als er nou iets spectaculairs gebeurt, moet je effe roepen, dan kom ik je nog wel effe helpen.
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:41:21 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6380524
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:40 schreef Joef het volgende:
Ik zat er ook over te denken, maar twee uur is meteen weer zo lang... Als er nou iets spectaculairs gebeurt, moet je effe roepen, dan kom ik je nog wel effe helpen.
ok (ik hou ervan als je zo onderdanig doet )
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:42:29 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6380549
Ongelooflijk... is er net 8 uur niet gestreamd.. log je in... en zijn er opeens twee streamers.....
pi_6380565
is er niets gebeurd deze hele dag? tussen 14.00 en 21.00?
zal even de bb site checken
pi_6380708
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:43 schreef itsme het volgende:
Kijk ik ondertussen even bij Mediawatchers, alhoewel ik die site waanzinnig onoverzichtelijk vind (of ik ben een dom schaap; dat kan ook).
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:49:06 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_6380715
Wanneer komt er nou weer ruzie? Het wordt weer de hoogste tijd.
pi_6380716
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:43 schreef itsme het volgende:
Mus floot een liedje om 15.22...
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:49:40 #170
521 ruby
Hell yeah!
pi_6380729
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:49 schreef Koos Voos het volgende:
Mus floot een liedje om 15.22...
Jemig, dan zal ie wel weer moe zijn. Gaat ie meteen weer pitten natuurlijk...
pi_6380780
nee niets nada noppes gebeurd vandaag
volgens bb site
pi_6380794
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ok (ik hou ervan als je zo onderdanig doet )

Jaja, Scan, ik krijg een steeds beter beeld van die voorkeuren van jou... Verrassing: ik ben een stuk minder onderdanig dan je zou denken (cq zou wensen wellicht).
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:56:17 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6380921
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:51 schreef Joef het volgende:
Jaja, Scan, ik krijg een steeds beter beeld van die voorkeuren van jou... Verrassing: ik ben een stuk minder onderdanig dan je zou denken (cq zou wensen wellicht).
Om de een of andere reden klinkt me dat toch helemaal niet als een verrassing in de oren.... En voor de duidelijkheid... onderdanigheid is de doodsteek voor een relatie denk ik.
pi_6381212
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Om de een of andere reden klinkt me dat toch helemaal niet als een verrassing in de oren.... En voor de duidelijkheid... onderdanigheid is de doodsteek voor een relatie denk ik.

Tenzij je gezamenlijk instemt met een sm-relatie; dan is het wel handig als een van beide deze rol kiest. Anders wordt het wel erg hard en bloederig allemaal.
  Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 23:00:01 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6382805
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Drie meiden zitten gezamelijk te keuvelen op het bankje in de bunker.

"Het is toch niet verplicht om te zeggen op wie je gestemd hebt?", vraagt Ursula.
"Volgens mij wel!", zegt Judith.
"Je kunt het wel uitrekenen natuurlijk", reageert Ursula. "Maar ik zou het wel willen zeggen, maar dan 1 op 1 ... tegen die persoon!"

Ik heb geloof ik wat gemist!! Ze hebben dus al genomineerd??????
pi_6382828
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik wat gemist!! Ze hebben dus al genomineerd??????

Nee joh, dit is zo'n 'wat zou je doen als' gesprekje. No worries, er is nog niks gebeurd volgens mij!
  zondag 20 oktober 2002 @ 23:04:26 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6382913
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:01 schreef Joef het volgende:

[..]

Nee joh, dit is zo'n 'wat zou je doen als' gesprekje. No worries, er is nog niks gebeurd volgens mij!

Daar ga ik wel vanuit ja.... Ik neem tenminste niet aan dat ze al genomineerd hebben. Volgens mij gebeurt dat donderdag tijdens of vlak na de uitzending (zoals vorig jaar!).
Flashback: vorig jaar zaten we met z'n allen te liplezen tijdens het nomineren in de dagboekkamer omdat we er geen geluid bij hadden
pi_6383010
Ik hoop dat Ursula Arthur eruit stemt, en dat Hummie het verplicht stelt dat iedereen moet zeggen wie hij/zij genomineerd heeft
pi_6383448
Lees net in de streamverslagen dat Judith zegt dat ze met alle bewoners goed door de bocht kan
Zou ze dat nou echt denken of hoopt ze alleen maar dat ze niet genomineerd gaat worden. Mustapha kan haar wel killen volgens mij
  zondag 20 oktober 2002 @ 23:26:24 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6383486
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:25 schreef Remquito het volgende:
Lees net in de streamverslagen dat Judith zegt dat ze met alle bewoners goed door de bocht kan
Zou ze dat nou echt denken of hoopt ze alleen maar dat ze niet genomineerd gaat worden. Mustapha kan haar wel killen volgens mij
Dat vond ik ook een lachertje ja... Maar misschien is ze al vergeten dat Mus ook nog in het huis zit.
pi_6385088
Marc heeft een training communicatie met vrouwen gedaan, hierbij met dank aan APK het resulaat:

Marc: We gaan nu gewoon 'zijn'. We laten het los, we gaan 'zijn'.
Marc: Je kunt je richten op het positieve of het negatieve. Ik zeg nooit 'Ik vind het moeilijk, ik zeg 'Ik vind het niet makkelijk, dan kan het nog makkelijk worden.' Wat ook het mooie van communicatieraining vind is dat er dingen zijn van jezelf ziet, je maakt een lijstje. Ik heb een week lang een trance-training gedaan. Als je zegt 'ik ben morgen minder onzeker, of minder druk', dan sta je precies hetzelfde op. Als je het in trance zegt is dat niet zo. Er zijn dus technieken die je jezelf eigen kunt maken om je onderbewuste bij te sturen.

Je moet er toch niet aan denken dat zo iemand bij je thuis zit.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 21 oktober 2002 @ 00:51:00 #182
36324 DiRty
pi_6385242
weet iemand waar ik die BB-advanced streamer (speciaal voor @home en UPC) kan vinden. Ben hem verloren namelijk...
  maandag 21 oktober 2002 @ 01:04:47 #183
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6385515
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 00:51 schreef DiRty het volgende:
weet iemand waar ik die BB-advanced streamer (speciaal voor @home en UPC) kan vinden. Ben hem verloren namelijk...
http://home.planet.nl/~beern049/downloads/ABB4SHE12.exe
Of mediaspy http://home.hccnet.nl/r.lans/download/setup-nl.exe
  maandag 21 oktober 2002 @ 01:35:23 #184
36324 DiRty
pi_6386011
dank
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:00:11 #185
19319 weyden
viruseliminator
pi_6388376
Ik lees telkens iets over wat tussen Stefan en Danielle is voorgevallen, maar ik heb dat niet meegekregen. Kan iemand me hier iets over vertellen of waar dat terug te vinden is in de streamverslagen. Vast bedankt he.
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:26:39 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6388621
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:00 schreef weyden het volgende:
Ik lees telkens iets over wat tussen Stefan en Danielle is voorgevallen, maar ik heb dat niet meegekregen. Kan iemand me hier iets over vertellen of waar dat terug te vinden is in de streamverslagen. Vast bedankt he.
Danielle heeft kort met Stefan gezoend, Stefan wordt 'verliefd', biecht dit op aan Danielle, Danielle wil niet, Stefan draait door.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 oktober 2002 @ 12:20:33 #187
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6390131
APK, dat plaatje van Dennis: misschien komt het wel door de clandestiene onduidelijkheid ervan, maar: ohlala, wat een capture!
Ben te zaai voor een signature
  maandag 21 oktober 2002 @ 12:58:13 #188
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_6390728
GATVER
quote:
Laurens: Ik wil voortaan elke dag tijdens het middageten een toast uitbrengen en morgen wordt het thema 'Moes onder de douche'.
Jeanette: Ja dat is heel erg smerig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vier dagen niet onder de douche ben geweest.
  maandag 21 oktober 2002 @ 12:59:56 #189
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6390751
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:58 schreef HenriPaul het volgende:
GATVER
[..]
ieeeuw!!!!!
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:20:21 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_6391033
Ook Sandra kon er wat van:
quote:
Thuis ben ik gelijk onder de douche gegaan, want dat had ik in de Bunker al bijna een week niet echt gedaan.
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:23:48 #191
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6391108
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:20 schreef APK het volgende:
Ook Sandra kon er wat van:
[..]
Barf.........
  maandag 21 oktober 2002 @ 16:43:04 #192
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6394550
Wat me vanmiddag opviel bij het streamen was dat BB zelf er nog niet uit is of Wouter zijn dilemma tot een goed eind heeft gebracht.
Er was hem gezegd dat niemand er achter mocht komen wie de drank had weg gehaald.
Nu wilde BB ons op de mouw spelden dat Ting aan het slaapwandelen was.In de gesprekken die ik hoorde was dat echter niet zo. Ting wisr precies wie het gedaan had alleen heeft ze het niet uitdrukkelijk gezegd.
Daarom heeft BB Wouter ook nog geen uitsluitsel gegeven of hij zijn opdracht goed volbracht had.
Ik ben benieuwd hoe BB dit op tv gaat brengen,want uiteindelijk heeft Wouter het niet gedaan zoals hij zou moeten...dus geen feestje
eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:22:45 #193
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399521
Mijn tijd is bijna op en er is een confrontatie bezig...Spannend!!!
pi_6399843
Ik dacht dat de confrontatie tussen de mannen was maar nu is de hele groep gewisseld
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:44:17 #195
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399946
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:38 schreef late_vogel het volgende:
Ik dacht dat de confrontatie tussen de mannen was maar nu is de hele groep gewisseld
Ja de mannen moesten de opdracht uitvoeren, en dan zou er eventueel een hele groepswissel komen. Dat werd me ook pas duidelijk toen de opdracht voorbij was.
pi_6399949
Belachelijk! die groepswissel

Vond het juist zo leuk dat er individuele battles waren of koppels. Een switch van een aantal mensen had misschien toch weer voor meer intriges gezorgd. Hummie had kunnen weten dat de bunkermannen deze confrontatie zouden winnen. Mus, Stefan, Laurens versus Martijn, Arthur en Wouter. Wat een spanning

maandag 21 oktober 2002 @ 21:46:03 #197
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_6399982
Nu is het tijd voor Urksula om de beest uit te hangen.
Ben benieuwd hoe Tuurke daarop gaat reageren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:46:46 #198
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6400000
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:44 schreef Remquito het volgende:
Belachelijk! die groepswissel

Vond het juist zo leuk dat er individuele battles waren of koppels. Een switch van een aantal mensen had misschien toch weer voor meer intriges gezorgd. Hummie had kunnen weten dat de bunkermannen deze confrontatie zouden winnen. Mus, Stefan, Laurens versus Martijn, Arthur en Wouter. Wat een spanning

Telkens dat individuele gewissel vond ik ook niets. Als ze nu die groepen bij elkaar houden komen er wel sneller irritaties
pi_6400024
Jammer ze hadden beter alleen de mannen dan kunnen wisselen
pi_6400087
Als ik het zo lees in de streamverslag was de confrontatie een paar rekensommetjes die ze in 10 minuten hebben gemaakt. Ik had toch na een week wel iets spectaculairders verwacht
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:54:03 #201
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6400169
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:49 schreef Remquito het volgende:
Als ik het zo lees in de streamverslag was de confrontatie een paar rekensommetjes die ze in 10 minuten hebben gemaakt. Ik had toch na een week wel iets spectaculairders verwacht
20 minuten....Ja, Stephan zijn haar zat echt niet meer em Mus was aan verzwakken...Denk dat die voice over met Hummie heeft gepraat dat zo echt niet langer meer kon
pi_6400273
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:54 schreef Anzjie het volgende:

[..]

20 minuten....Ja, Stephan zijn haar zat echt niet meer em Mus was aan verzwakken...Denk dat die voice over met Hummie heeft gepraat dat zo echt niet langer meer kon

Hummie heeft echt haar beste tijd gehad Waar is de vrouw gebleven die over lijken ging?
pi_6403343
Sjonge sjonge wat doet onze Ursula moeilijk met zich uit te kleden zie ik net op postzegel
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:54:37 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6403823
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:29 schreef APK het volgende:
Na enige tijd verdwijnt hij weer en gaan Ursula en Geesje douchen.
Ursula vertelt Geesje dat Judith haar bikinilijn op het toilet scheert.

.. Ik dacht dat Ursula nog wel redelijk vrij was, aangezien we haar op dag 1 al topless op de streams zagen. Blijkbaar is dat nu opeens veranderd. Dat ze een broekje aan houden is nog tot daar aan toe, maar zelfs niet eens topless??? 75% ligt toch ook topless op het strand? Ach ja, ze moeten het zelf weten, maar staan wel zwaar voor gek natuurlijk...
pi_6404779
And once again.......thank you, thank you streamers.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 01:58:28 #206
37915 jollie2
dat zit wel knor
pi_6404820
ze durft niet omdat geesje ook haar bikini aanheeft, maar als ze alleen is gaat ze wel topless denk ik. afijn we wachten af., even geduld hebben scanman.
pi_6404899
quote:
Terwijl in de keuken Judith en Laurens verontwaardigd verslag doen van Jeanette's bestelgedrag door de butlertelefoon staat Eros in de douche zijn andere 'handelsmerk' te wassen.
APK, those streamshots were on the ball tonight!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 02:07:51 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_6404945
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:04 schreef karn het volgende:
APK, those streamshots were on the ball tonight!
Just missed the womble.
pi_6405004
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:07 schreef APK het volgende:

[..]

Just missed the womble.

pi_6405257
APK in de streamverslagen:
quote:
De dames zijn inmiddels weer aangekleed zodat Stefan zich als eerste kan gaan scheren en zijn 'handelsmerk' bijwerken.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 04:34:15 #211
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_6405362
Uit APK's streamverslag, ma, 0.47 u.; Judith:

"Ik denk dat het heel moeilijk is een relatie te beginnen met iemand die veel problemen heeft. Dan werk je daar jaren aan en dan is het 'bedankt voor de diensten en is 'ie weg'."

Ik zie het helemaal voor me, die Judith! Jarenlang klussen en sleutelen aan haar vent, met al z'n problemen, en dan heeft ie er genoeg van, en dan is Judith haar speeltje kwijt (en haar hobby!). Wonderlijk he Judith, hoe dingen soms gaan...

'Beam me up Scotty'
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 08:15:31 #212
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6405583
APK, supershot! Dat laatste.

Ik moest wel ff goed kijken hoe het in elkaar zat

dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:40:09 #213
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6408224
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 08:15 schreef Dark het volgende:
APK, supershot! Dat laatste.

Ik moest wel ff goed kijken hoe het in elkaar zat

Vond ik ook goed gevonden...Leuk verslag APK..!!!
  Moderator dinsdag 22 oktober 2002 @ 13:59:21 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6409845
quote:
APK schreeft in de streamverslagen
(Over Stefan)

Daniela: Ik vind hem echt eng, hij heeft vies haar, een vies gebit, ik kan mij echt niet voorstellen dat je daarmee zou zoenen. (!) En hoe iemand loopt, body language, dat is echt geen volwassen walk. En zijn lach vind ik ook eng.
[..]
Daniela: Ach, hij loopt met iedereen mee, hij heeft geen eigen mening, en hij heeft geen ballen.
Margriet: Ja hij loopt inderdaad met iedereen mee, ach weet je ik vind het ook niets. Die kleren, heb je die kleren gezien? Van die foute John de Wolff bloezen. Die Geesje die glijdt op op hem hoor.
[..]
Margriet: Moet je hem nou zien lopen, zo doet mijn broer een homo na.
Daniela: Jullie hebben echt een haat-liefde verhouding he?
Margriet: Ja, dat kan je wel zeggen ja....
Daniela: Ik snap niet wat je in hem ziet, hij heeft echt vieze tanden, ik moet er niet aan denken om met hem te zoenen.

Wat een stelletje bitches! Geachte BB-redactie, ik heb één GROTE wens: zodra Stefan eruitgestemd wordt, dit gesprek aan hem laten zien in de studio, zodat wij mee kunnen kijken naar zijn reactie!

dinsdag 22 oktober 2002 @ 15:59:44 #215
4139 Qt
Kjoetie
pi_6412261
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:55 schreef bunnyma het volgende:
De streams stoppen
Bedankt weer voor je uitgebreide verslagen bunnyma!

Heb net trouwens ook de verslagen van afgelopen nacht gelezen.. en idd.. wat een bitches zijn die Daniela en Margriet! Was leuk leesvoer APK

dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:19:58 #216
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6412638
Dank je Qt.
Misschien hier en daar wat subjectieve opmerkingen. Sorry, maar ik vind die Marc zo'n verschrikkelijke engerd.
Iedere keer als hij in beeld komt schrik ik en dan heb ik het al getypt voor dat ik het weet.
Maar zijn spieren zijn zo opgeblazen misschien ontploft hij binnenkort.
Hoop ik op
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:24:33 #217
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6412728
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:19 schreef bunnyma het volgende:
Dank je Qt.
Misschien hier en daar wat subjectieve opmerkingen. Sorry, maar ik vind die Marc zo'n verschrikkelijke engerd.
Iedere keer als hij in beeld komt schrik ik en dan heb ik het al getypt voor dat ik het weet.
Hoop ik op
Gezellig verslag weer Bunnyma..!!!!
Ik was wel benieuwd of je " de trui" nog had ondekt
pi_6413028
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:19 schreef bunnyma het volgende:
Dank je Qt.
Hoop ik op
haha daar heb ik ook last van bunnyma.
Gisteren tijdens de uitzending schrok ik me opeens rot toen ik marc door de kamer zag lopen in zijn onderbroek.

Wat is hij eng

dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:51:28 #219
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6413294
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:24 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Gezellig verslag weer Bunnyma..!!!!
Ik was wel benieuwd of je " de trui" nog had ondekt

Toen ik het huis uitging waren ze nog steeds niet allemaal aangekleed dus ik weet niet of iemand hem vandaag aan heeft.
Ik vind het wel leuk om op dat soort dingen te letten, vooral als er niet veel gebeurd tijdens je twee uur.
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:54:08 #220
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6413341
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:39 schreef itsme het volgende:

[..]

haha daar heb ik ook last van bunnyma.
Gisteren tijdens de uitzending schrok ik me opeens rot toen ik marc door de kamer zag lopen in zijn onderbroek.

Wat is hij eng

O, Itsme, ik vind het zo'n verschrikelijk, afschuwelijke griezel.
Dat vreselijke enge, opgeblazen lijf met dat rare hoofd erop, en als hij praat wordt het er niet beter van.
Je snapt zeker wel dat hij van mij donderdag snel weg mag.
eurobilltracker.com
pi_6413819
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:54 schreef bunnyma het volgende:

[..]

O, Itsme, ik vind het zo'n verschrikelijk, afschuwelijke griezel.
Dat vreselijke enge, opgeblazen lijf met dat rare hoofd erop, en als hij praat wordt het er niet beter van.
Je snapt zeker wel dat hij van mij donderdag snel weg mag.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 21:52:36 #222
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6419132
Prima Anzjie, trui is dus gesignaleerd.
Nu moet je op zoek naar de kooi van Carmen, kon ik vanmiddag niet vinden.
Carmen was wel te horen.
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:06:30 #223
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6419466
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:52 schreef bunnyma het volgende:
Prima Anzjie, trui is dus gesignaleerd.
Nu moet je op zoek naar de kooi van Carmen, kon ik vanmiddag niet vinden.
Carmen was wel te horen.
ik ga op zoek voor je. Er gebeurd op het moment zo weinig.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:07:50 #224
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6419506
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:06 schreef Anzjie het volgende:

[..]

ik ga op zoek voor je. Er gebeurd op het moment zo weinig.

Veel succes, Hercule Poirot!!!
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:11:27 #225
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6419577
Bunnyma: Margriet heeft De Trui aan. (Anzjie (?)heeft dat zojuist ontdekt).
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:14:06 #226
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6419640
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:11 schreef femalehunter het volgende:
Bunnyma: Margriet heeft De Trui aan. (Anzjie (?)heeft dat zojuist ontdekt).
Ik had het al gelezen, femalehunter.
Ze is nu verkleed als Hercule Poirot het huis in om de kooi van Carmen te ontdekken, want die was vanmiddag verdwenen.
Ik kijk al op de postzegel of ik Anzjie langs zie sluipen.
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:22:09 #227
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6419839
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:14 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ze is nu verkleed als Hercule Poirot het huis in om de kooi van Carmen te ontdekken, want die was vanmiddag verdwenen.

?????? ben ik 2 dagen niet online, begrijp ik gelijk niets meer van je post????? Wie is HP en sinds wanneer zit Anzjie in het huis?
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:24:16 #228
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6419883
Nou, de broer van Martijn zal hem dankbaar zijn! (Martijn vertelde zojuist dat zijn broer geen sexuele behoeftes heeft....).
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:30:50 #229
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6420048
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:24 schreef femalehunter het volgende:
Nou, de broer van Martijn zal hem dankbaar zijn! (Martijn vertelde zojuist dat zijn broer geen sexuele behoeftes heeft....).
Wat zijn wij moeilijk aan het praten.
Hier begrijp ik helemaal niets van. Wie is de broer van Martijn dankbaar en waarvoor?

HP is speurneus van Agatha Christie. Anzjie's geest is alleen maar in het huis. IRL typt Anzjie zich de blaren op haar vingers ( denk ik)

eurobilltracker.com
pi_6420082
Ik vind Judith echt heel anders, ze is veel zachter en leuker dan anders, volgens mij komt dat door Wouter
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:40:45 #231
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6420222
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:32 schreef yantjes het volgende:
Ik vind Judith echt heel anders, ze is veel zachter en leuker dan anders, volgens mij komt dat door Wouter
Daar kan je weleens gelijk in hebben, yantjes.
Ze houdt zich nu veel meer in.
eurobilltracker.com
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 22:56:40 #232
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6420591
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 22:14 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Helaas heb ik de kooi niet kunnen ontdekken Bunnyma maar ik heb haar wel duidelijk gehoord tijdens de " lachtherapie" die even spontaan ontstond...Ook was het leuk om te zien hoe Ting tijdens het masseren bijna het koppie van wouter er af leek te draaien ik hoorde bijna krrrrrrrr
Ook een saaie stream kan soms lachwekkend zijn, Toen ik " de trui" ontdekte dacht ik meteen aan jou. Was wel lachen ik werd er gewoon melig van.
pi_6423768
Ik heb Judith en Wouter op maandag zien kletsen op de stream. Ik bespeurde niets dat er op wees dat zij elkaar graag mogen. Ik vond het eerder een saai gesprek. Ze hebben met elkaar gemeen dat ze allebei de stad Alkmaar goed kennen. Vanavond zat Judith wel bij Wouter bij het hek. Judith schijnt momenteel zenuwachtig te zijn over het nomineren. De kooi van Carmen wordt volgens mij 's avonds afgedekt.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 01:49:07 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_6424004
Bus watcher en Harry, bedankt voor de uitgebreide streamverslagen op deze enigszins saaie forumavond!
pi_6424393
Bedankt alle streamers!!
Ik hoop echt dat het nomineren nog wat opleverd.

ps.
kan alleen nog maar in "de veilige modus" opstarten!
Wie weet wat ik moet doen??
graag naar: elnoco@wanadoo.nl

† In Memoriam † woensdag 23 oktober 2002 @ 02:56:49 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6424574
Alle niet aflatende streamverslaggevers weer bedankt!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 07:36:46 #237
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6425134
Streamverslaggevers, weer heerlijk kunnen lezen, bedankt.
Buswatcher, mooi gesprek tussen Margriet en Jeanette.
pi_6425243
gespek tussen bewoners:
Lau : Er zijn 4 jaargetijden, alleen het voorjaar en het najaar worden aangegeven met een datum
Marc : De lente begint eind februari, begin maart ofzo.
Lau : Stefan, Je hebt geen datum van de winter of de zomer.
Stef : waarom niet ?
Lau : Dat is zo. dat staat niet op de kalender.
Marc : Het ligt gewoon vast dat 21 november begint de winter.
Lau : De elfstedentocht was in februari, dat was geen lente. De lente begint in mei. Ik ga naar de DK (grapje).

Deze 3 heren zijn nou ook niet direct de grootste lichten!
En Lau en Marc hebben een HBO opleiding?
Rian

pi_6425712
Zit Jeanetje nou ineens in de bungalow, of heb ik het helemaal mis?
Geil is ook lekker
pi_6425737
Op de postzegelstream lijkt het toch echt of Jeanet en Judith met elkaar in de keuken van de bungalow staan!!
Geil is ook lekker
pi_6426005
Calimero_31, in mijn verslag van 0.31 is te lezen waarom Jeanette in rijk zit.
pi_6426017
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 10:27 schreef Bus watcher het volgende:
Calimero_31, in mijn verslag van 0.31 is te lezen waarom Jeanette in rijk zit.
thx!!
Geil is ook lekker
pi_6427319
Hey Calimero_31.. thnx voor je verslagen! Als je zin hebt in een gratis code, mag je mij altijd mailen
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:17:19 #244
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6430227
Ja, hoor Joef.
Ik zit te genieten van je verhalen. Dus ga maar lekker door.
eurobilltracker.com
pi_6430263
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:17 schreef bunnyma het volgende:
Ja, hoor Joef.
Ik zit te genieten van je verhalen. Dus ga maar lekker door.
Kee dan! Zit ik erg te bedelen?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:23:14 #246
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6430356
Uit de verslagen van Joef

14.32 uur
Stefan en Geesje zitten samen op de sofa in de badkamer, terwijl Stefan zich verder afdroogt enzo. Ze bekijken samen wondjes van Stefan. Geesje ligt dubbel. "Hihihi, hoe jij vanochtend deed, hee, dat is Wolter Kroes en toen zo dartelend als een klein jongetje, hihihi". Stefan denkt dat ze hem uitlacht maar Geesje zegt dat ze lachtherapie met hem doet. Dan gaan ze maar weer even roddelen, over Margriet bijvoorbeeld. Geesje vindt haar maar niks: ze valt in herhaling met grapjes en die zijn nog flauw ook. Ze vinden het wel zonde dat Margriet verder niks met haar toneeltalent gedaan heeft, want daar is ze erg goed in (ze kan Anita Meijer en de koningin nadoen).

Geesje vond het wel goed dat Margriet zich had uitgesproken over haar probleem met Geesje en Stefan. Maar ze maakt wel vaak grapjes die geen leuke grapjes zijn. Stefan probeert zich nu schoon te praten over de situatie van een paar weken geleden toen hij met Margriet in een bed belandde. Volgens hem was zij toen verliefd op hem maar vond hij haar alleen een leuke vrouw, maar verder niks. "Niet met Margriet", voegt hij er nog even veelbetekenend aan toe.

Mooie test of Hummie dit gaat uitzenden. Blijkbaar is er meer voorgevallen tussen Margriet en Geesje dan dat wij blijkbaar weten.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 23-10-2002 15:33]

woensdag 23 oktober 2002 @ 15:24:01 #247
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6430374
14.52 uur
Stefan heeft de badkamer verlaten en Marc en Geesje hebben samen een gesprek dat slecht verstaanbaar is omdat ze zachtjes praten. Geesje vraagt aan Marc of hij het leuk vindt dat ze lippenstift op heeft. En ook zij verlaten de badkamer. Met z'n drieën staan ze vervolgens de kleding van Stefan te bekijken: wat is er leuk, wat is er niet leuk, wat moet hij vandaag aan en wat moet hij vrijdagavond aan als Walter komt?
Daar hoeft Stefan zich toch geen zorgen om te maken?
Die is vrijdagavond gewoon lekker thuis!
nix geen Walter
Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
pi_6430398
Joef, vooral zo doorgaan!
Prima te volgen allemaal.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_6430421
nee hoor Joef, ze zijn niet te lang, ga lekker zo door!!
pi_6430446
quote:
Joef schreef in de streamverslagen: (Leest er eigenlijk wel iemand al mijn lange verhalen, of zijn ze veel te lang?)
Ik lees ze allemaal en ze lezen heerlijk weg!

go Joef go

pi_6430478
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:24 schreef Jay-W het volgende:
14.52 uur
Stefan heeft de badkamer verlaten en Marc en Geesje hebben samen een gesprek dat slecht verstaanbaar is omdat ze zachtjes praten. Geesje vraagt aan Marc of hij het leuk vindt dat ze lippenstift op heeft. En ook zij verlaten de badkamer. Met z'n drieën staan ze vervolgens de kleding van Stefan te bekijken: wat is er leuk, wat is er niet leuk, wat moet hij vandaag aan en wat moet hij vrijdagavond aan als Walter komt?
Daar hoeft Stefan zich toch geen zorgen om te maken?
Die is vrijdagavond gewoon lekker thuis!
nix geen Walter
wtf is Walter
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:30:57 #252
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6430529
Uit het streamverslag van Joef blijkt wel dat de afkering die Margriet heeft ten opzichte van Geesje, wederkerig is.
Het verschil is dat Geesje het allemaal op zo'n zoetsappige manier zegt en Margriet flapt het er meer uit.

Heel lief vind ik dat Margriet haar bon afgeeft aan Jeanette zodat Jeanette naar de styliste kan.

eurobilltracker.com
pi_6430672
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:30 schreef bunnyma het volgende:
Uit het streamverslag van Joef blijkt wel dat de afkering die Margriet heeft ten opzichte van Geesje, wederkerig is.
Het verschil is dat Geesje het allemaal op zo'n zoetsappige manier zegt en Margriet flapt het er meer uit.

Heel lief vind ik dat Margriet haar bon afgeeft aan Jeanette zodat Jeanette naar de styliste kan.

eruit flappen is zacht uitgedrukt ik vind het meer iemand op een gemene manier onderuit halen: De uitzending van vanavond, 22 oktober 2002....
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:37:37 #254
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_6430685
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:27 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ik lees ze allemaal en ze lezen heerlijk weg!

go Joef go

Hiero hetzelfde Joef, mooie verhalen, net een roman
Ik vind het prima als ze lang zijn, het verhaal is beter te volgen dan allemaal hele kleine stukjes.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 15:39:50 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6430731
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:12 schreef Joef het volgende:

(Leest er eigenlijk wel iemand al mijn lange verhalen, of zijn ze veel te lang?)

Joef, als je niet direct reacties krijgt, wil dat niet zeggen dat ze niet gelezen worden. Ik bijvoorbeeld lees vrijwel alle streamverslagen, alleen wel vaak op een ander tijdstip dan ze geschreven zijn. En ik weet dat er nog genoeg andere mafkezen zijn die alle streamverslagen lezen.

Dus: keep up the good work!

En de lengte is juist fijn, dat leest tenminste een beetje door. Beter dan steeds weer een nieuwe post met drie regels.

pi_6430801
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Joef, als je niet direct reacties krijgt, wil dat niet zeggen dat ze niet gelezen worden. Ik bijvoorbeeld lees vrijwel alle streamverslagen, alleen wel vaak op een ander tijdstip dan ze geschreven zijn. En ik weet dat er nog genoeg andere mafkezen zijn die alle streamverslagen lezen.

Dus: keep up the good work!

En de lengte is juist fijn, dat leest tenminste een beetje door. Beter dan steeds weer een nieuwe post met drie regels.

Okee! Ik heb nog een paar minuutjes denk ik!
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2002 @ 15:44:43 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6430827
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:12 schreef Joef het volgende:
(Leest er eigenlijk wel iemand al mijn lange verhalen, of zijn ze veel te lang?)
Maar natuurlijk! Ik kan ze niet letterlijk citeren, maar loop er echt elke dag en/of avond doorheen.

Laat ik trouwens niet merken dat iemand ze niet leest.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')