Mooi zo!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan post ik alles zonder een spoilertag.
Ga ik eerst even wat spoilers zoeken, ik heb uiteraard geen idee wat ik moet spoileren uiteraardquote:
Babs, erg jammer met je Fuck dat. Want je weet dat het zo isquote:
Zal ik dan TWD strips erbij gaan halen en die eindes spoileren?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ik eerst even wat spoilers zoeken, ik heb uiteraard geen idee wat ik moet spoileren uiteraard
Je telefoon houdt van je en wilde je opvrolijken!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Sucks
Wil ik eens dramatisch doen, werkt mijn mobiel niet mee
dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je telefoon houdt van je en wilde je opvrolijken!
Zo is iequote:
Ik moest snel zijn, ik wilde de LaPoquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Babs, erg jammer met je Fuck dat. Want je weet dat het zo is
Lapo Hunter of the House of Babylonquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn, ik wilde de LaPo
Leef je uit, ik ben niet zo anal over dat soort dingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan TWD strips erbij gaan halen en die eindes spoileren?
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leef je uit, ik ben niet zo anal over dat soort dingen.
Maar we hebben al House of Lies en House of Cards en die zijn allebei al retegoedquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt eigenlijk best mooi, the house of Babylon. En dan een toren op je vaandel of zo
If you don't want the answer, don't ask the questionquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.
Ik kan dan ook niet zo bij met m'n hoofd waarom iemand dat moedwillig zou doen en wat voor plezier hij daar uithaalt. Ik vind het zeer kinderachtig.
DAT vind ik het stomme. Doe t gewoon niet. It ain't that hard.
Ja, maar zo werkt de wereld nou eenmaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.
Ik kan dan ook niet zo bij met m'n hoofd waarom iemand dat moedwillig zou doen en wat voor plezier hij daar uithaalt. Ik vind het zeer kinderachtig.
DAT vind ik het stomme. Doe t gewoon niet. It ain't that hard.
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
If you don't want the answer, don't ask the question
Ja, weet ik. ERG jammer dat e rvan die lulletjes bestaan. Simpele zielen die moedwillig de lol voor een ander willen vergallen. Ik kan daar niet echt met mijn pet bij. En "that's the way the world works" vind ik echt geen excuus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt de wereld nou eenmaal.
Was er geen internet geweest had je altijd die ene lul die op maandagochtend even keihard over het schoolplein riep dat "die en die doodgaat in serie X".
En zo komen we weer terug bij dat ze er boven moeten zetten dat het verboten is voor boeklezersquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.
En dat topic waar IK mijn vragen in stel is voor non-boek dingen, dus daar kan je ze veilig stellen aan andere non-boeklezers. Als ik de vragen in andere topics zou stellen zou je gelijk hebbenMaar zelfs in het NON-boek topic menen boeklezers te moeten spoileren, en dat is gewoonweg heel erg jammer en extreem kinderachtig.
En da's mijn laatste two cents, want ik wil het hier helemaal niet over GOT hebben
Ach babs zeurt alleen zo omdat ie eens wat antwoorden weet. Normaal hoor je hem er nooit over. Dus ben het eens met jouw uitleg eind vorig topicquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.
En dat topic waar IK mijn vragen in stel is voor non-boek dingen, dus daar kan je ze veilig stellen aan andere non-boeklezers. Als ik de vragen in andere topics zou stellen zou je gelijk hebbenMaar zelfs in het NON-boek topic menen boeklezers te moeten spoileren, en dat is gewoonweg heel erg jammer en extreem kinderachtig.
En da's mijn laatste two cents, want ik wil het hier helemaal niet over GOT hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |