Hoe oud zijn jullie allebei?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:34 schreef Casanova34 het volgende:
Hoi
Ik heb een 2 weken terug een meisje leren kennen op een bruiloft, het was erg gezellig en hebben wat gepraat met elkaar. Tegen het eind zei ik dat ik haar zou opzoeken op FB. de volgende dag heb ik haar dus toegevoegd. na twee dagen heb ik haar een berichtje gestuurd hoe het ging etc. Het was allemaal erg leuk en besloten samen iets te gaan drinken. De volgende dag stuurde ik een berichtje dat ik het erg gezellig vond en dit was wederzijds. Ik vroeg haar ook of ze nog een vervolg zag zitten en dat vond ze wel leuk. Helaas begon het contact steeds minder te worden en werd van iedere dag naar om de dag en nu al twee dagen niks meer gehoord.
nu is mijn vraag wat moet ik hiermee?
Waarschijnlijk heb je een goeie indruk gemaakt op het huwelijk. Anders wilt ze echt niet twee keer afspreken. Vrouwen weten heel goed wanneer je hen aantrekkelijk vindt door de manier waarop je naar ze kijkt etc. Maar als je je slag niet slaat omdat je zenuwachtig bent, kun je het snel vergeten.quote:
er zijn echt 1000 dingen die je kunt doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:56 schreef Casanova34 het volgende:
rhubarbje heb jij enige suggesties voor de tweede date?
Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:56 schreef Casanova34 het volgende:
rhubarbje heb jij enige suggesties voor de tweede date?
Dit dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"
Ik stel voor dat er een beetje alcohol te pas komt aan je date. Je moet je niet lam zuipen maar gewoon een beetje alcohol om bij jou en bij haar de spanning weg te nemen. Dan gaat alles makkelijker.
Dan heel belangrijk.. Je moet een kans hebben om te escaleren tot iets dat meer is dan vriendschap.
Bvb door te dansen. Drink een paar biertjes bij het uitgaan en ga dan met haar dansen. Je handen rond haar middel en bam.. oogcontact, je kust haar en de deal is binnen
Precies !quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:10 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Het feit dat je die vraag stelt, toont aan dat je niet beslissingsvaardig bent. Ook iets waar vrouwen niet zo van houden. Ben jij zo iemand die een restaurant binnen loopt en zegt van "euhm, waar wil je zitten? hier of daar? Of is dit beter?.. " Vrouwen houden van een vent die zegt "dit wordt het"
Je had sowieso gelijk zelf met een 2e dag moeten komen... als het dan nog niet kan dan idd trek je conclusie en next.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:30 schreef Casanova34 het volgende:
Ik had haar voor een 2e date uitgenodigd. kreeg als antwoord dat ze helaas de bepaalde dag niet kon. vervolgens vraag ik wanneer kan je wel. geen antwoord gekregen op mijn vraag. ze geeft geen uitsluitsel of ze nu wel wil of niet. Blijf vaag.
Ik denk dat ik hieruit zelf maar een conclusie moet trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |