quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij dat doet bij jouw auto, krijg je van mij een medaille in de orde der Porkbeans
Wat ik op de bank heb staanquote:
Eens, een ander setje velgen ofzo wil nog wel eens mooi zijn, maar verderquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso de meeste getunede auto's zijn echt verneukt.
¤8000,-quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je beter wapen van kopen
dan kun je gratis auto fixen
met 8000 naar de pipashopquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil ik liever een kelder maken en dan bier inzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vielleichtquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is [ afbeelding ] je standaard pi ofzo?
WP, wil ik weten waarom jij dit weetquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou voor silk road gaan daar krijg je daadwerkelijk een wapen
Niggur ik ben strappedquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WP, wil ik weten waarom jij dit weet?
/carequote:
alsof jorrit nog in mijn buurt komt klotenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Overduidelijk ja( in minecraft)
Nee, die heeft gewoon een eigen huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof jorrit nog in mijn buurt komt kloten
Ik heb ook mijn eigen huis nagebouwd vraag maar aan kitkatjunkyquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een tijdje minecraft gespeeld, en heb toen mijn eigen huis nagebouw #baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |