twitter:theatercarre twitterde op woensdag 11-11-2015 om 15:59:361/2 De concerten van Prince zijn niet bevestigd. Wanneer en of de concerten bevestigd worden is niet bekend. reageer retweet
http://www.oeticket.com/T(...)prince&xtnp=1&xtcr=1quote:ACHTUNG: Keine Fotos/Kameras erlaubt (GILT AUCH FÜR MOBILTELEFONE)
Hij heeft zoiets nog nooit gedaan en de kans is groot dat hij hierna nooit meer solo zal optreden, dus het wordt sowieso een unieke ervaring. Jammer dat hij z'n gitaar thuislaat, want die solo's vind ik toch wel het vetst, maar hij zal vast en zeker nog heel vaak met band en gitaar in NL te bewonderen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:24 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me bijzonder om dit te gaan zien. Zelf lange tijd fan geweest, hem vervolgens (in de jaren 90) lange tijd uit het oog verloren maar de laatste jaren de interesse weer opgepakt. Nog nooit een concert van hem meegemaakt maar de laatste paar keren dat ie in Nederland optrad wel steeds op het punt gestaan om kaarten te kopen (maar om diverse redenen het toch steeds niet gedaan). Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.
hahaquote:Op donderdag 12 november 2015 22:53 schreef Felixa het volgende:
Dat ze het in Wenen maar effe weten ja!
[..]
http://www.oeticket.com/T(...)prince&xtnp=1&xtcr=1
Weer? Wanneer heeft hij na de officiële aankondiging een Europese tour afgeblazen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:12 schreef Felixa het volgende:
Oh jee... Voorverkoop voor het eerste concert, in Wenen, is uitgesteld voor onbepaalde tijd.
Hij zal toch niet weer alles afblazen hè.
Nee je hebt gelijk. Niet na een officiële aankondiging.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weer? Wanneer heeft hij na de officiële aankondiging een Europese tour afgeblazen?
Héél tof. Ik vond dat 'ie vorig jaar in de Ziggo Dome juist iets teveel op z'n gitaar aan het rammen was. Sowieso, Carréquote:Op woensdag 11 november 2015 12:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen Prince en een piano ja.
Tof juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |