Ja, want de statistieken bevestigen niet onze argumenten of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk, wie zegt mij dat dit niet de nietszeggende duels op het middenveld zijn? Ik kan me zo 4/5 momenten herinneren waarin hij óf knullig de bal in de dribbel verloor, óf een beslissend 1 op 1 duel verliest waar een doelpunt uit viel. Dat hij dat dan 'compenseert' door op het middenveld een bal af te pakken is leuk maar meer niet. Jammer 'knul', goed geprobeerd.
[..]
Het is ook maar het beste dat je je verschuilt achter dit soort statistiekjes
Nee, als je even de moeite had genomen om mijn reactie hierboven te lezen dan zie je dat dat inderdaad niet altijd het geval is.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want de statistieken bevestigen niet onze argumenten of zo?wat een mongool en een jochie ben jij.
Gast, we hebben je met zijn allen al 5 keer uit geluldquote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, als je even de moeite had genomen om mijn reactie hierboven te lezen dan zie je dat dat inderdaad niet altijd het geval is.
Hier nogmaals:
Leuk, wie zegt mij dat dit niet de nietszeggende duels op het middenveld zijn? Ik kan me zo 4/5 momenten herinneren waarin hij óf knullig de bal in de dribbel verloor, óf een beslissend 1 op 1 duel verliest waar een doelpunt uit viel. Dat hij dat dan 'compenseert' door op het middenveld een bal af te pakken is leuk maar meer niet. Jammer 'knul', goed geprobeerd.
Nee hoor, nog geen één keer zelfs. Leuk dat jullie de moeite doen om Veltmans duelletjes op het middenveld uit te zoeken, maar iedereen met ogen kan zien dat hij gewoon te veel beslissende fouten heeft gemaakt. Dat maakt ook niet uit, hij is nog jong.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gast, we hebben je met zijn allen al 5 keer uit geluldprobeer het anders nog een keer...
Volgens datzelfde Squawka heeft Veltman dit seizoen 5 defensieve fouten gemaakt. Uit die 5 fouten kwam uiteindelijk maar 1 doelpunt.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, als je even de moeite had genomen om mijn reactie hierboven te lezen dan zie je dat dat inderdaad niet altijd het geval is.
Hier nogmaals:
Leuk, wie zegt mij dat dit niet de nietszeggende duels op het middenveld zijn?[]b Ik kan me zo 4/5 momenten herinneren waarin hij óf knullig de bal in de dribbel verloor, óf een beslissend 1 op 1 duel verliest waar een doelpunt uit viel.[/b] Dat hij dat dan 'compenseert' door op het middenveld een bal af te pakken is leuk maar meer niet. Jammer 'knul', goed geprobeerd.
Akkoord, maar ik vind dan ook dat je je niet moet doodstaren op statistiekjes. Dat de fouten bij andere verdedigers wél werden afgestraft neemt niet weg dat het wel degelijk fouten van een verdediger zijn. Nogmaals; ik vind Veltman ook een prima verdediger (net als 4/5 anderen in NL), maar ook hij moet zeker nog stappen maken. Waar ik andere verdedigers te weinig vind voetballen (bijv. Bruma/Vlaar) vind ik Veltman af en toe doorslaan in dit aspect.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens datzelfde Squawka heeft Veltman dit seizoen 5 defensieve fouten gemaakt. Uit die 5 fouten kwam uiteindelijk maar 1 doelpunt.
Wel meer fouten dan De Vrij en een Rekik. Maar Veltman legt ook weer wat meer risico in zijn spel.
Overigens vind ik De Vrij op dit moment verder dan Veltman, maar dat is dan ook de enige.
Al heeft Rekik weer het nadeel dat hij tussen 2 prutsers als Bruma en Willems moet spelen.
Dat botteghin er zo goed uitkomt zegt toch eigenlijk alles over de waarde van die statistiekjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar zijn statistieken spreken in ieder geval ruim in zijn voordeel. Alleen Botthegin komt in de buurt. Goede verdediger is dat ook zou zo mee kunnen bij Feyenoord kunnen ze meteen die Mathijssen vervangen.
Botteghin heeft dit seizoen anders heel goed gespeeld. Jammer dat hij snelheid mist anders had hij geheid bij een topclub in Nederland gevoetbald.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat botteghin er zo goed uitkomt zegt toch eigenlijk alles over de waarde van die statistiekjes.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens datzelfde Squawka heeft Veltman dit seizoen 5 defensieve fouten gemaakt. Uit die 5 fouten kwam uiteindelijk maar 1 doelpunt.
Wel meer fouten dan De Vrij en een Rekik. Maar Veltman legt ook weer wat meer risico in zijn spel.
Overigens vind ik De Vrij op dit moment verder dan Veltman, maar dat is dan ook de enige.
Al heeft Rekik weer het nadeel dat hij tussen 2 prutsers als Bruma en Willems moet spelen.
Nou kom met voorbeelden ik ben benieuwd. Misschien overtuig je me wel kereltje.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Het is ook maar het beste dat je je verschuilt achter dit soort statistiekjes
Botteghin is met afstand de beste verdediger die niet bij een topclub speeltquote:Op zondag 8 juni 2014 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat botteghin er zo goed uitkomt zegt toch eigenlijk alles over de waarde van die statistiekjes.
Dat jij niet ziet dat Botteghin een prima verdediger is zegt toch eigenlijk alles over de waarde van jouw postsquote:Op zondag 8 juni 2014 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is denk ik de Vrij.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Botteghin is met afstand de beste verdediger die niet bij een topclub speelt
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:15 schreef Syntix het volgende:
Laat in een kwartier even zien waarom hij in de basis moet staan op het WK! BAAS
Even meegespeeld toen Spanje al kansloos was en de hoop al had opgegeven. Met de laagste passaccuratesse en meer duels verloren dan gewonnen heeft hij wel indruk gemaakt ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:15 schreef Syntix het volgende:
Laat in een kwartier even zien waarom hij in de basis moet staan op het WK! BAAS
bron?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met de laagste passaccuratesse en meer duels verloren dan gewonnen heeft hij wel indruk gemaakt ja.
Klopt wel volgens mij maar in een kwartier zegt het natuurlijk weinig. 1 of 2 duels verliezen en een paar ballen wegwerken en de percentages komen laag te liggen. En als je hier de statistieken van een heel seizoen post wordt er gedaan alsof statistieken geen fuck uitmakenquote:
Haha, ten faveure van wie? BMI die elke verdediger doodkijkt, eindelijk een verdediger die angst inboezemt? Vlaar, die in de belangstelling staat van (sub)topclubs na de pot tegen Spanje, dragende kracht van Nederland in de eerste helft?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:15 schreef Syntix het volgende:
Je bent gewoon totaal niet objectief als je zegt dat Veltman in de basis hoort te staan, nadat de verdediging het in zo'n extreme mate goed gedaan heeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We weten het wel jij krijgt een stijve tokus van Kakkies ga maar in een van die topics posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |