Slaapzequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Slapen
Ik lees morgen wel wat er nog staat
Hou je van de domme. Geen slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm.. brandweer aan de deur. ff wachten.
Ze hebben geen slapende honden bij zich, maar anders had ik ze lekker laten tukken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:56 schreef Yiha het volgende:
[..]
Hou je van de domme. Geen slapende honden wakker maken.
Ojee.. dioxinemelk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:57 schreef easy-going het volgende:
Over koeien gesproken, die lopen nu wel allemaal buiten natuurlijk (hoeksche waard)
Het heeft geen enkel nut om midden in de nacht de sirenes te laten loeien, terwijl elk fatsoenlijk binnen is en in zijn bed ligt, je creëert alleen paniek en geluidsoverlast, terwijl er weinig aan de hand is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef LTVDK het volgende:
Kansloze berichtgeving op Omroep Brabant ook weer "volg twitter voor berichtgeving"De sirenes die voor zulk soort doeleinden zijn bedoeld worden braaf elke maand getest maar als ze nodig zijn blijven ze uit...
Even geen melk kopen dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:57 schreef easy-going het volgende:
Over koeien gesproken, die lopen nu wel allemaal buiten natuurlijk (hoeksche waard)
Goed, ik zie dat je voorbereid bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben geen slapende honden bij zich, maar anders had ik ze lekker laten tukken.
Kijk die hemelsblauwe walmen. Een mens zou ernaar snakken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:59 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog wel op zo'n soort plaatje van de Shell
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:59 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog wel op zo'n soort plaatje van de Shell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |