dit. wij willen sensatiequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Kan er even iemand naar toe rijden en de gaskraan weer opendraaien?
Ze hebben duidelijk geleerd van de brand bij Chemiepak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
Wat een bestuurlijke chaos en onduidelijkheid zeg.
He jammer ik wilde nog een kraak zettenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
ALLEMAAL SLAPEN GAAN
Aldus de politie
Kan je ook aan het eind van de straat doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Kan er even iemand naar toe rijden en de gaskraan weer opendraaien?
Je kan je huis in het dorp Moedrijk voor 90% van de waarde verkopen aan de gemeente.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je zal daar jaren geleden een huis hebben gekocht... en dan met de gedachte van goh laten we het eens gaan verkopen....
Nobody gaat dat ooit nog kopen
Echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
En jij denkt dat hij maar wat lult? onzin de veiligheidsregio toeter maar wat terwijl er niks bekend is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de politiewoordvoerder, niet de VR.
nu doen dan, iedereen is in de buurt van shellquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
He jammer ik wilde nog een kraak zetten
Dan kan NL zijn koffers pakkenquote:
Mag ik je Xbox?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn keel begint al een beetje te prikkelen
Moerdijk is skeerquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
nu doen dan, iedereen is in de buurt van shell
Morgen is de evaluatie van die ramp, welke lering eruit getrokken is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk geleerd van de brand bij Chemiepak.
Bestuurlijke chaos is moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
90% van de getaxateerde waarde door een door de gemeente aangestelde taxateur inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kan je huis in het dorp Moedrijk voor 90% van de waarde verkopen aan de gemeente.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-rare-situatie.htmlquote:Boekpresentatie Moerdijk 'hele rare situatie'
Juist woensdag presenteert de gemeente Moerdijk een boek over de brand bij Chemie-Pack en de nasleep ervan.
Boekpresentatie Moerdijk 'hele rare situatie'
Foto: NU.nl/Paul Schrandt
Of die bijeenkomst op het gemeentehuis van Zevenbergen 4 juni doorgaat, weet een gemeentewoordvoerder dinsdagavond nog niet. ''Het is wel een hele rare situatie.''
Burgemeester Jac Klijs van Moerdijk zou het eerste exemplaar overhandigen aan minister Ivo Opstelten. In het persbericht waarin de boekpresentatie wordt aangekondigd staat: ''Met het boek wil de gemeente andere gemeenten aansporen om zich goed voor te bereiden op een crisis en daar blijvend in te investeren, want het kan morgen realiteit zijn in elke gemeente.''
Waar zeg ik dat hij lult?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef icloud het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij maar wat lult? onzin de veiligheidsregio toeter maar wat terwijl er niks bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |