Maar dat is het niet, daarom geen alarm.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:39 schreef quirina het volgende:
Waarom hebben ze dat alarm niet meteen af laten gaan? het klinkt allemaal vet gevaarlijk.
Benzeen toch?quote:
dit. wij willen sensatiequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Kan er even iemand naar toe rijden en de gaskraan weer opendraaien?
Ze hebben duidelijk geleerd van de brand bij Chemiepak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
Wat een bestuurlijke chaos en onduidelijkheid zeg.
He jammer ik wilde nog een kraak zettenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef CookieSlikker het volgende:
ALLEMAAL SLAPEN GAAN
Aldus de politie
Kan je ook aan het eind van de straat doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Kan er even iemand naar toe rijden en de gaskraan weer opendraaien?
Je kan je huis in het dorp Moedrijk voor 90% van de waarde verkopen aan de gemeente.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je zal daar jaren geleden een huis hebben gekocht... en dan met de gedachte van goh laten we het eens gaan verkopen....
Nobody gaat dat ooit nog kopen
Echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
En jij denkt dat hij maar wat lult? onzin de veiligheidsregio toeter maar wat terwijl er niks bekend is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de politiewoordvoerder, niet de VR.
nu doen dan, iedereen is in de buurt van shellquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
He jammer ik wilde nog een kraak zetten
Dan kan NL zijn koffers pakkenquote:
Mag ik je Xbox?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn keel begint al een beetje te prikkelen
Moerdijk is skeerquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
nu doen dan, iedereen is in de buurt van shell
Morgen is de evaluatie van die ramp, welke lering eruit getrokken is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk geleerd van de brand bij Chemiepak.
Bestuurlijke chaos is moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Perrin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |