Vinden ze pas morgenochtendquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n drieduizend maar dat gaan ze natuurlijk nooit bekendmaken.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Gwildor. het volgende:
[..]
Deze brand is dus gewoon aangestoken door de uitgever van het boek
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Gwildor. het volgende:
[..]
Deze brand is dus gewoon aangestoken door de uitgever van het boek
Je bedoelt die berichtgeving oa van een woordvoerster die niet klopte?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom ook de berichtgeving van de veiligheidsregio en NL-Alert volgen.
Maar NL alert komt na 2 uur pas met een berichtje, daar heb je ook weinig aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom ook de berichtgeving van de veiligheidsregio en NL-Alert volgen.
Raraquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zijn bandana en paspoort zullen het enige zijn dat in de verbrandde resten zal worden teruggevonden.
Die woordvoerder is een parodie. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook op Omroep Brabant herhalen ze net "dat de rook recht omhoog gaat en dus gelukkig niet neerslaat", maar hoe hoger de rook de lucht in gaat, hoe groter het gebied dat de rook kan bereiken toch juist?
Ja dat snap ik ook wel... maar je gaat als nieuwszender niet zeggen, terwijl je bij een gebied staat waarvan je weet dat er een hoop chemische pleuris zooi ligt, ja houdt rustig de ramen en deuren open kan geen kwaad....quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Gast, je bent tot op zeker moment ook afhankelijk van woordvoering.
Hoe weet je dat het niet klopt, was je er bij?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Je bedoelt die berichtgeving oa van een woordvoerster die niet klopte?
Is dat de broer van Mark Rutte?quote:
met aan het hoofd van dit alles die woordvoerdster.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Studeur het volgende:
Oke mij conclusie tot zover:
1. De media loopt duidelijk achter op de feiten.
2. Geen live-beelden beschikbaar.
3. Er dwarrelt as neer in het gebied rondom de ramp.
4. Er gaan geruchten over duizenden doden.
Conclusie: illuminatie
Ik was er in ieder geval bij toen ik net de tweet las van 2-4 gewonden, terwijl de woordvoerster op RTL zei dat er qua personen niks aan de hand was. Beetje opletten graag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet klopt, was je er bij?
Omroep brabant heeft na de beroerde woordvoerder van de vewiligheidsregio al iemand laten roepen de ramen en deuren wel te sluiten. De media kan het ook niet helpen dat de veiligheidsregio een stagiair het woord laat voeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een belachelijk slechte berichtgeving van de media zeg.
De grootste tyfus zooi dwarrelt nu neer in die omgeving daar en eerst op rtl zeggen ja ramen en deuren kunt u rustig openhouden..... en nu ineens weer dit....
Je bedoeld dat twitter word bediend door een stagiair, ik geloof zo woordvoerder meer dan een twitteracountje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omroep brabant heeft na de beroerde woordvoerder van de vewiligheidsregio al iemand laten roepen de ramen en deuren wel te sluiten. De media kan het ook niet helpen dat de veiligheidsregio een stagiair het woord laat voeren.
LIVESTREAM WAAR?!?!?!?!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan Omroep Brabant niet ontvangen, wat moet ik nu doen?
http://www.omroepbrabant.nl/Portal.aspx?type=tvquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt toch internet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik let op hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik was er in ieder geval bij toen ik net de tweet las van 2-4 gewonden, terwijl de woordvoerster op RTL zei dat er qua personen niks aan de hand was. Beetje opletten graag.
Nummer 32 op ziggo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |