Iemand in Groningen had ook al een ambulance gehoord, las ik op Twitterquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor hier in Leiden nu een ziekenwagensirene, toch gewonden en/of doden?
In Leiden zijn mensen het laatste uur niet ineens gestopt met gewond raken of dood gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Hier in Rhenen komen Chinooks overquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
twitter:PhilipPolderman twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:56:42Dit vlammetje is die brand in Moerdijk vanaf 100 meter hoogte in Rotterdam Centrum. http://t.co/1URnU92ob9 reageer retweet
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Leiden zijn mensen het laatste uur niet ineens gestopt met gewond raken of dood gaan natuurlijk.
In de buurt van Almelo ook.. :Squote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand in Groningen had ook al een ambulance gehoord, las ik op Twitter
Ik hoop het van harte natuurlijk, maar ik vind het moeilijk te geloven dat dat nu al met zekerheid gesteld kan worden. Alle omroepen blijven elkaar ook maar tegenspreken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En ook nog eens geen gewonden, aldus de NOS.
brand met rook en explosie bij shell moerdijk, blijf uit de buurt van het bedrijf. Indien u last heeft van rook, ramen en deuren sluiten en ventilatie uitschakelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:19 schreef Infection het volgende:
Wat staat er precies in de NL-Alert die mensen ontvangen hebben?
NOS zegt van nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:PhilipPolderman twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:56:42Dit vlammetje is die brand in Moerdijk vanaf 100 meter hoogte in Rotterdam Centrum. http://t.co/1URnU92ob9 reageer retweet
Bart Voet - Directeur Shell Pernis checkte em net nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paul Buijsingh
Top Skills
11+ Process Safety
Eerst doen ze dus 2 uur over het verzinnen van een bericht, en dan kan het niet eens foutloos?quote:
Er zijn sowieso een paar bejaarden omgevallen van de schrik. Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte natuurlijk, maar ik vind het moeilijk te geloven dat dat nu al met zekerheid gesteld kan worden. Alle omroepen blijven elkaar ook maar tegenspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |