Leg eens uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg leven we dankzij de olie-industrie wel langer en gezonder. (Neem maar over)
Plus- en minpunten:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff wat anders, is er iemand die een fryer heeft? en is het echt zo knapperig als de reclame doet zeggen?
of kunnen we beter een frituurpan kopen.
geen idee, vast wel iemand die het wel weet en anders ff internet afspeuren naar recensiesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff wat anders, is er iemand die een fryer heeft? en is het echt zo knapperig als de reclame doet zeggen?
Als we nooit olie uit de grond hadden gehaald hadden we nooit zo'n grote welvaart gehad. De medische industrie zich zo nooit zo ver ontwikkeld hebben.quote:
Jij hebt zo'n ding? Op de één of andere manier had ik je niet zo gezond ingeschat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Plus- en minpunten:
Pluspunten:
Vers vlees klaarmaken gaat erg goed.
Je hebt geen vet nodig.
Er kunnen veel soorten eten in.
Eten wordt gelijkmatig gebakken en plakt niet aan elkaar.
Minpunten:
Vetloos eten klaarmaken kan ook zonder dit apparaat van (ruim) ¤70.
Frites en loempia's worden veel lekkerder als je ze frituurt.
klopt en ik ken het net niet zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke brand bij shell moerdijk hoor ik net
Voor vervanging van frituren lijkt het niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tegen het principe van kernenergie heb ik niets, ze moeten alleen eens opbokken met die antieke reactors. En als we massaal uranium gaan verstoken zijn we daar ook wel doorheen binnen niet al te lange tijd. Het is jammer dat reactors zo slecht te reguleren zijn voor pieken, dus als enige energiebron niet geschikt voor een stroomnet waarbij de vraag fluctueert. Thorium is cool, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe serieus dat al toepasbaar is zonder bankroet te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
alleen niet zo rendabel.. hoe sta jij tegenover kernenergie?
tnx dan weet ik genoeg dan gaan we een frituurpan halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Plus- en minpunten:
Pluspunten:
Vers vlees klaarmaken gaat erg goed.
Je hebt geen vet nodig.
Er kunnen veel soorten eten in.
Eten wordt gelijkmatig gebakken en plakt niet aan elkaar.
Minpunten:
Vetloos eten klaarmaken kan ook zonder dit apparaat van (ruim) ¤70.
Frites en loempia's worden veel lekkerder als je ze frituurt.
Heb geen frituurpan in huis uit zelfbescherming.. heel ook geen chips koek of chocola want dat vreet ik achter elkaar op. En gezond eten is niet viesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ding? Op de één of andere manier had ik je niet zo gezond ingeschat.
OTMAP!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, The Meteors, daar heb ik ook een paar cd's van.
Oei je werkgeverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke brand bij shell moerdijk hoor ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |