Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Welkom bij het onderwerp 'Bètaonderwijs op het VWO: waarom er zo weinig mensen bèta studeren'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef netchip het volgende:
Maar Bram, ik kan het wel toepassen, I = 0.67A (in de schakeling die ik postte (http://imgur.com/rQ98Y4B)). Zo is de spanning over U2 = 0.67 * 1 = 0.67V. Vervangingsweerstand (R3) R0 + R1 = 1/2. Dan is U3 = 0.5 * 0.67 = 0.335V. U0 = U1 = U3, want het is parallel.
Waarom? Ik heb geen idee, dat is IMHO het vervelendste aan natuurkunde zoals het bij ons wordt gegeven. Misschien dat jij dat zou willen toelichten?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef MrStalin het volgende:
Trouwens, voor de Delftenaren, wie gaat er naar Studuction?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, voor de Delftenaren, wie gaat er naar Studuction?Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, voor de Delftenaren, wie gaat er naar Studuction?Uiteraard! Jaar 6 op rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speakermeet!Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Trouwens, voor de Delftenaren, wie gaat er naar Studuction?Nog nooit van gehoord, nee dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Geen grap. De NAM en Shell zitten in Assen natuurlijk. Geen idee of de uni echt verbonden is met het Groninger gasveld maar het lijkt me niet ondenkbaar.quote:
Ken wel dat Zomer Festival waar overal posters van hangen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef Bravebart het volgende:
En BK Beats, IO Festival, Airbase dan, ook onbekend?
En mij dan zolderautist noemenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken wel dat Zomer Festival waar overal posters van hangen.
Nou volgens mij is StuDuction minimaal even hard gepromootquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken wel dat Zomer Festival waar overal posters van hangen.
Haha ja, ik volg dit ook al een tijdje en het is echt schrikbarend dat er zoveel mensen ly-risch over zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ok, ff een topic crossposten.
Wat een bull shit is dat plan zeg.. Ik heb eens het 'onderzoek' wat erover gedaan is door die 100 mensen waar die knul leiding aan geeft opgezocht en stukken gelezen.. Het heeft letterlijk het niveau uitgebreid profielwerkstuk waar iemand een beetje moeite in heeft gestoken.
Dit is precies waar een stel TBK'ers en wat profs op het moment mee bezig zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ja, ik volg dit ook al een tijdje en het is echt schrikbarend dat er zoveel mensen ly-risch over zijn
De grap is ook dat al dat plastic opgehaald gaat worden met een tanker oid (kost geld/energie!), waarna het op het land waarschijnlijk in de verbrandingsoven gaatIk heb er al eens over zitten brainstormen met wat mensen en het is veel praktischer/milieuvriendelijker/whatever als je dat bootje gewoon het plastic laat verbranden, waarna hij die energie kan gebruiken om de oceaan rond te crossen
Geen tanker voor nodig!
Ik let er gewoon niet op, sorry hoor.quote:
Ik wist niet eens wat Stud was tot vandaag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou volgens mij is StuDuction minimaal even hard gepromoot
Link?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is precies waar een stel TBK'ers en wat profs op het moment mee bezig zijn!Volgens mij hebben ze net het prototype af wat ze binnenkort willen presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |