Ik neem aan dat de NOS en RTL onderweg zijn als het echt serieus is, je wil niet als tweede verslag doen...quote:
Tis 23:00 uur geweest, die liggen al in bed!..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef nattermann het volgende:
Nog niets live? Geen RTL/NOS/weet ik het?
Fout gefixtquote:
Wat is dit voor een josti zegquote:
quote:
Te laat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef LXIV het volgende:
In B4
[ afbeelding ]
ZONNE GROTE VUURBAL, JONGE!
denk wel meer dan alleen die...... zullen ook wel boten enzo ingezet gaan wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben heel dikke vette crashtenders, en die zullen ze nodig hebben
Zelfs Eindhoven stuurde twee crashtenders in 2011 staat me bij...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben heel dikke vette crashtenders, en die zullen ze nodig hebben
Nou dan kan men de NL Alert weer inzettenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Bensel het volgende:
dit kan weleens de grootste ramp in tijden worden. dit is een worst case scenario
Ja dit is het ergste interview wat een BURGEMEESTER ooit heeft afgelegd. Heb op school een casus gehad over de Moerdijk brand. Dit was echt te triest voor woorden. Enkele weken later is deze man ook afgetredenquote:
woon je in de buurt daar?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Greys het volgende:
Rijnmond gaat inderdaad met groot materieel die kant op.
Lifeliner2 geland in Zevenhuizen.
CNN steekt zoiets zelf in de fik, zijn ze er als eerste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo snel stamp je echt geen live-verslaggeving uit de grond. Die zenders zijn CNN niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |