GRIP RIJK bedoel je ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Erger. Gaat tot GRIP 4 en momenteel zijn ze bezig GRIP 5 te implementeren. Ik weet trouwens niet of het echt GRIP 3 is, maar aan de brand te zien zeer zeker wel.
fixed.quote:
Oké dankjewel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Erger. Gaat tot GRIP 4 en momenteel zijn ze bezig GRIP 5 te implementeren. Ik weet trouwens niet of het echt GRIP 3 is, maar aan de brand te zien zeer zeker wel.
Erger.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat erger of minder erg dan 2?
Ik weet dat nooit![]()
Die hebben heel dikke vette crashtenders, en die zullen ze nodig hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Crazy-M het volgende:
Rotterdam-rijnmond ook geallarmeerd ter assistentie
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef borisz het volgende:
Uit de Archieven ONZ / Burgemeester Moerdijk #2 - of de gemeente Moerdijk?? Of de kern??
Ik neem aan dat de NOS en RTL onderweg zijn als het echt serieus is, je wil niet als tweede verslag doen...quote:
Tis 23:00 uur geweest, die liggen al in bed!..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef nattermann het volgende:
Nog niets live? Geen RTL/NOS/weet ik het?
Fout gefixtquote:
Wat is dit voor een josti zegquote:
quote:
Te laat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef LXIV het volgende:
In B4
[ afbeelding ]
ZONNE GROTE VUURBAL, JONGE!
denk wel meer dan alleen die...... zullen ook wel boten enzo ingezet gaan wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben heel dikke vette crashtenders, en die zullen ze nodig hebben
Zelfs Eindhoven stuurde twee crashtenders in 2011 staat me bij...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben heel dikke vette crashtenders, en die zullen ze nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |