Jaaaa Vrijdag nieuw seizoenquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel leuk vinden.
Ben helemaal verslaafd aan orange is the new black
Geniale seriequote:Op donderdag 5 juni 2014 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben pas halverwege S01. Verwacht volgende week ook aan S2 te beginnen
Het wordt steeds beter en beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel tof in elkaar gezet.Ik ben net voorbij de thanksgiving aflevering.
Dat merkte ik ook wel. Ben wel benieuwd.Hoe het met Piper zal gaan.quote:
Het is best interessant ook. Ik vind het vooral interessant omdat ik totaal geen beeld heb bij hoe zo iets er aan toe gaat. Nu is orange is the new black wel een Amerikaanse serie, en niet erg realistich , maar met docu's is dat wel een beetje anders.quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk ook wel graag docu's over gevangenissen, geen idee waarom. Ik volg ook Buch in de bajes
vet liefquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Omg ik kom mijn UI in kleur tegen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa! Ik vind hem in kleur nog leuker
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik kom mijn UI in kleur tegen
[..]
Lokqoute
Nog geen 30 toch? Die houdt zichzelf zo fit dat hij nog wel even doorzet hoor. Wel met een stuk minder explosiviteit natuurlijk maar met zijn talent is hij zelfs op het middenveld nog een meerwaarde.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alweer vier jaar oud inmiddels. Tijd gaat snel.
Ahquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lach mijn talent maar weer uit![]()
Succesquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga weer aan mijn studie, dag ama. Fijne nacht
oh hendig.quote:
29 inmiddels volgens mij. En daar hoop ik wel op. Al is een volgende wk wel over 4 jaar pas. Dat is best langquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lach mijn talent maar weer uit![]()
[..]
Nog geen 30 toch? Die houdt zichzelf zo fit dat hij nog wel even doorzet hoor. Wel met een stuk minder explosiviteit natuurlijk maar met zijn talent is hij zelfs op het middenveld nog een meerwaarde.
Ohw yeah!quote:
om half 3 snachts?quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga voor 4 dagen boodschappen halen, dat is nieuw voor mij. Als ik naar mijn lijstje kijk bespaar ik wel geld
en al boodschappen gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar toen ging ik wel t lijstje maken!
Nope, alles van het lijstje ga ik morgen even halen. Of vanmiddagquote:
Cesar saladequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond denk ik een maaltijdsalade eten
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzquote:
Cesar salade is gezond tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzVan de week al te ongezond gegeten
Alleen de saus is meestal ongezond.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat een maaltijdsalade ongezonder is dan ik denk
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van het weekend 30
Nederland
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kleden
regen is wel goed tegen mn hooikoortsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.
En goed voor de plantjes en de boompjes, en de oogst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aaah over een uur en 18 minuten weekend. Tranen van geluk
Why?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keer
Je kan je lol op met 29 gradenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
tis druk jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een stormloop.
Heb je het nog druk te Lissabon? En hoe is het met je Poolse?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vervelend joh.
Gewoon benieuwd. Je had het laatst over nieuwe bewoonster dit dat alles.
morgen toch niks te doen, dan kan ik die vrije dag beter een andere keer opnemenquote:
party hardyquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan je lol op met 29 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |