Ben je over de grens?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, bijna weekend enzo.
alleen vanmiddag gezellig in de belgische avonspits gaan staan
en met jou?
nog niet, moet zometeen naar antwerpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je over de grens?
Redelijk. Buikvirusje te pakken waardoor ik al vier dagen een niet ver van mijn bed show houd.
Geweldige timing ook, met mijn deadline vrijdag.
Ah leuk, om te werken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet, moet zometeen naar antwerpen.
wat moet er vrijdag dead?
quote:With the World Cup looming, the FIFA Ballon d'Or winner as best footballer of last year, had some bad news about his recent aches and pains. Ronaldo has a "muscle injury on the back of his left thigh as well as left-leg patellar tendinitis," the Portuguese Football Association said in a report on his medical issues and those of stars Raul Meireles, Pepe and Beto.
ja, bij een klant op bezoek om daar wat in de fabriek te inspecterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah leuk, om te werken?
Afstudeeropdracht.
Tevens erg slecht nieuws.
[..]
Ik in de Amsterdamse, Leidse en Haagse avondspits.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, bijna weekend enzo.
alleen vanmiddag gezellig in de belgische avonspits gaan staan
en met jou?
lukt je vandaag nog welquote:
ik zit al over de 80.000quote:
ik probeer ook te minderenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
[..]
En je account is minder oud dan dat van mij
Ik ging vorig semester een stuk beter dan nu.quote:
hoi unffffffffffffffffquote:
Flipsquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ging vorig semester een stuk beter dan nu.Beter vind ik een fatsoenlijke baan als ik afgestudeerd ben.
[..]
hoi unffffffffffffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |