Nope, alles van het lijstje ga ik morgen even halen. Of vanmiddagquote:
Cesar saladequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond denk ik een maaltijdsalade eten
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzquote:
Cesar salade is gezond tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep denk het wel. Is ook niet erg gezond maar beter dan friet enzVan de week al te ongezond gegeten
Alleen de saus is meestal ongezond.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat een maaltijdsalade ongezonder is dan ik denk
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van het weekend 30
Nederland
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je kunt je er ook echt niet meer naar kleden
regen is wel goed tegen mn hooikoortsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een beetje pech tast dit je weerstand aan, en word je gewoon ziek van de schommelingen.
En goed voor de plantjes en de boompjes, en de oogst.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keerquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aaah over een uur en 18 minuten weekend. Tranen van geluk
Why?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou morgen ook vrij hebben. maar dat verschuif ik naar een andere keer
Je kan je lol op met 29 gradenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regen is wel goed tegen mn hooikoorts
tis druk jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een stormloop.
Heb je het nog druk te Lissabon? En hoe is het met je Poolse?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Vervelend joh.
Gewoon benieuwd. Je had het laatst over nieuwe bewoonster dit dat alles.
morgen toch niks te doen, dan kan ik die vrije dag beter een andere keer opnemenquote:
party hardyquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan je lol op met 29 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |