SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Rodawa het volgende:
Goede TT, vertel nog eens dat verhaal van de pizza en de bank.
Baasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weleens cola gedronken voor het slapen gaan. Ik besef dat er geen alcohol in het spel was maar het is toch op zijn minst rebels te noemen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Calipso het volgende:
[..]
Eet geen mozarella/pesto pizza voor je gaat drinken. De pesto was terug te zien.
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weleens cola gedronken voor het slapen gaan. Ik besef dat er geen alcohol in het spel was maar het is toch op zijn minst rebels te noemen.
Ik drink altijd cola 's avonds?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".
Sowiesoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cafeïne voor het slapen gaan is wel vrij rebels. Toch een beetje "kijk mij nou gewoon kunnen slapen met cafeïne op".
Gister nog gedaan toevalligquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netflixquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Verkapt kijk ons burgerlijk op tv een filmpje kijken'
Je bent zelf burgerlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Verkapt kijk ons burgerlijk op tv een filmpje kijken'
Leuk dat je het vraagt.quote:
Haha wie doet nou zoiets.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef Calipso het volgende:
[..]
Eet geen mozarella/pesto pizza voor je gaat drinken. De pesto was terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |