SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Dat zat ik ook al te bedenken. Dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef TitaNL het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk instructies gehad om het ergens anders over te laten gaan...
Die zit al aan tafelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is aftellen totdat iemand komt storen en dan is het hele geldsjoemel-topic weg.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is aftellen totdat iemand komt storen en dan is het hele geldsjoemel-topic weg.
Net als Andrea met haar weeshuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Er moet een zorgcentrum komen voor gehandicapten. Hou op man.
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.quote:
Kloteregie, word je toch schijtziek van, Heb een paar dagen niet gekeken, ik denk ga het weer eens proberen wat een tegenvaller weer!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef TitaNL het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk instructies gehad om het ergens anders over te laten gaan...
dat zou mooi zijn....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
Nog even en hij komt met een oplossing voor de Betuwelijn.
Meestal vreet ze meequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef iBenny het volgende:
Billy zit te kijken hoe Ruud in z'n neus baggert
Steigerpijp in zn nek, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.
Dennis bouwt ook ff een opvolger van de Fyra.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
Nog even en hij komt met een oplossing voor de Betuwelijn.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef iBenny het volgende:
Billy zit te kijken hoe Ruud in z'n neus baggert
Ja, ik ook, daarom is die TT zo fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.
Ik gun hem op dit moment een keiharde kopstoot.quote:
Honkbalknuppel met spijkers.quote:
Ha, ha... Agressief?quote:
Dan hoeft hij niets te zeggen, net als Aike. Stel je voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Mylene het volgende:
Normaal is Emil bijdehand om te roepen terug naar het onderwerp en nu niet. Wat een klojo. Hij lult gewoon mee.
Ze eet toch net de inhoud van z'n neus op voor 50 euro en hij ook weer bij haar voor 50 euro. Dat romantische gebaar heb je toch niet gemist?quote:
Neuhquote:
Typisch, daar waren Kees en zijn ouders gisteravond naar op zoek, Kees rules kom er maar in!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Er moet een zorgcentrum komen voor gehandicapten. Hou op man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |