SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
moest lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.
valt meequote:
Dankuwelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een goede tt, zeer inspirationeel.
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
valt mee
ik heb t vaker bij anderen gedaan en mn eigen pener enzo
niks mis mee
en het stonk niet
niet als je besneden bentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was nadat ik mij had afgetrokken, heb je nog een zwanus weet je wel.
mijn penis reinigt van zichzelfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
maar hoe kan dat dan? Stinkt toch klote erg
Zal ik solidair zijn en die ook in mijn sig zettenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal ik solidair zijn en die ook in mijn sig zetten
1 2 | [url="http://forum.fok.nl/topic/2112992/1/999#140683545"]hier[/url] schreef [url="http://forum.fok.nl/user/profile/391974"]LETMEIN[/url] : Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |