Bepaal jij datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je post een beetje mosterd na de maaltijd was. Vinden sommige mensen best lekker.
Kut einde.
Jezus heks, ik quote je post? Ja dat is wel erg opvallend ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach je sneert wel eens meer, maar geeft niet Liesje, maar valt wel op, waar ik ook post, je quote mijn post en geeft dan weer een vage uitleg.
Zelfdoding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
wacht ik werd gebeld![]()
zelfmoord of natuurlijke dood?
Heb je nou nog geen tv die terug kan spoelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
En de crisisopvang heeft weer een plekje extra vrij en die andere vrouw kan weer door naar de volgende 'case'. En zo was iedereen weer verlost van Matthijs, moest hij maar gehoorzamen.quote:
Je moet nu opzoutenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
nee ik ben oldschool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen tv die terug kan spoelen?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1294131quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
Je gaat dat niet winnen dikkiequote:
Niet op TV want dat kijken we niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste wanneer dat stuk kwam van de maker van die docu is dat ook vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |