Ja maar lees niet alles terug he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het punt was meer dat we al wisten van de docu's.
Ik zei dat het gister besproken was, niet meer en niet minder. Die docu's die jij noemde hebben we gister gekeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Mag het nu wel of niet over autistme gaan hier, of mag er niet over bepaalde docu`s gepost worden, Liesje zegt net dat het gisteren al uitgebreid besproken was.
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Mag het nu wel of niet over autistme gaan hier, of mag er niet over bepaalde docu`s gepost worden, Liesje zegt net dat het gisteren al uitgebreid besproken was.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjan
Gisteren al uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei dat het gister besproken was, niet meer en niet minder. Die docu's die jij noemde hebben we gister gekeken.
Liesje kan lullen wat ze wil. Jij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjan
Top, ik vond Kees een mooie docuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het punt was meer dat we al wisten van de docu's.
jij begon eroverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gegeten en nu heb ik honger
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid besproken.
Dan moet je even duidelijker wezen. zo blijft er verwarring ontstaan he
Als je wat wil zeggen, kan je iets zeggen. Bovenaan staat 'Iedereen is Welkom' toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid besproken.
Dan moet je even duidelijker wezen. zo blijft er verwarring ontstaan he
Bitch fightquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.
Ga je er heel druk over maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
wat zijn een hoop mensen opstandig vandaag en wat een hoop misstanden iedere keer
Ach je sneert wel eens meer, maar geeft niet Liesje, maar valt wel op, waar ik ook post, je quote mijn post en geeft dan weer een vage uitleg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.
chinees is heerlijk, alleen jammer dat je zo vol zit en na een paar uur weer mega honger krijgtquote:
dat is NIET waar!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
wat zijn een hoop mensen opstandig vandaag en wat een hoop misstanden iedere keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |