Bepaal jij datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde gewoon te zeggen dat je post een beetje mosterd na de maaltijd was. Vinden sommige mensen best lekker.
Kut einde.
Jezus heks, ik quote je post? Ja dat is wel erg opvallend ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach je sneert wel eens meer, maar geeft niet Liesje, maar valt wel op, waar ik ook post, je quote mijn post en geeft dan weer een vage uitleg.
Zelfdoding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
wacht ik werd gebeld![]()
zelfmoord of natuurlijke dood?
Heb je nou nog geen tv die terug kan spoelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
En de crisisopvang heeft weer een plekje extra vrij en die andere vrouw kan weer door naar de volgende 'case'. En zo was iedereen weer verlost van Matthijs, moest hij maar gehoorzamen.quote:
Je moet nu opzoutenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
nee ik ben oldschool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nou nog geen tv die terug kan spoelen?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1294131quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:50 schreef isax het volgende:
Je gaat dat niet winnen dikkiequote:
Niet op TV want dat kijken we niet meerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste wanneer dat stuk kwam van de maker van die docu is dat ook vanavond?
Als het maar wel op cnn is met een drankje en hapje, zeker?quote:
Ohnee, heb het ook gemist. Dacht wel dat ik half 9 zag, maar wanneer ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik miste wanneer dat stuk kwam van de maker van die docu is dat ook vanavond?
mij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef Odaiba het volgende:
Zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat Billy of Ruud en weer bij gaan staan en zich niet laten wegsturen xD
zit je verkeerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef Odaiba het volgende:
Zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat Billy of Ruud en weer bij gaan staan en zich niet laten wegsturen xD
Ik heb ook nooit gelijk al de nieuwste speeltjes maar een tv die terug kan spoelen vind ik toch wel een geweldige uitvinding. Je hebt altijd een moment dat je gedachte er niet bij is en dan mis je net iets, of je moet naar de wc, en dan is het erg handig dat je even terug kan spoelen.quote:
en ik hoorde dat ze nu een box hebben dat als je het begin van een programma heb gemist en hij stond niet op die zender dat je het dan toch ook nog kan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gelijk al de nieuwste speeltjes maar een tv die terug kan spoelen vind ik toch wel een geweldige uitvinding. Je hebt altijd een moment dat je gedachte er niet bij is en dan mis je net iets, of je moet naar de wc, en dan is het erg handig dat je even terug kan spoelen.
tv zit bij mijn huur inbegrepen en mis ook niet het terug spoelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gelijk al de nieuwste speeltjes maar een tv die terug kan spoelen vind ik toch wel een geweldige uitvinding. Je hebt altijd een moment dat je gedachte er niet bij is en dan mis je net iets, of je moet naar de wc, en dan is het erg handig dat je even terug kan spoelen.
Ik dacht juist dat ik "straks" hoorde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ohnee, heb het ook gemist. Dacht wel dat ik half 9 zag, maar wanneer ..
dat wisten wij allangquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
Emil "Vanessa haar fooienpot is onuitputbaar"
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
Emil "Vanessa haar fooienpot is onuitputbaar"
Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
tv zit bij mijn huur inbegrepen en mis ook niet het terug spoelen
vandaag heb ik voor het eerst in 2 weken mijn tv hier aanstaan.
Ik ook, toen ging ik in de gids kijken en deed ik een ninja edit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik "straks" hoorde.
al die gluurders die verkeerd postenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
![]()
![]()
Zit ik hier toch helemaal offtopic te lullen ..
Solly.
ik ben een boekenworm met dyslexiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.
ja internet neemt momenteel ook mijn leven overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al 5 dagen niet gekeken. Mijn internetverslaving begint steeds grotere vormen aan te nemen.
Hoe lang doe je dan gemiddeld over 1 boek?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een boekenworm met dyslexie
maar ik vind netflix stuk fijner dan tv zoiezo
Geen idee, maar ik heb me meerdere malen afgevraagd hoe pijnlijk en waardevol het voor die vriend was om dit te maken. Dus ik ga wel kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nice! Vraag me wel af of 't een beetje interessant is. Zegt de docu niet genoeg?
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Die kutDennis neemt het hele gesprek weer over, ging net zo lekker over verduistering
Autisme
hij weet heus wel dat ik het goed bedoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
he niet tegen mijn man beginnen he![]()
Daar hebben ze alle 15 veel last van in die baggerloodsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Die kutDennis neemt het hele gesprek weer over, ging net zo lekker over verduistering
Autisme
Ik laat 'm ook wel op 2 staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb me meerdere malen afgevraagd hoe pijnlijk en waardevol het voor die vriend was om dit te maken. Dus ik ga wel kijken.
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 46 uur over gedaan de eerste keer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je dan gemiddeld over 1 boek?
Eerst nieuwsuur en dan een andere docu.quote:
ik moet em troosten hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij weet heus wel dat ik het goed bedoel![]()
![]()
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 26 uur over gedaan de eerste keer.
nederlands is niet te doen. zelfde boek doe ik er dan een week over.
leedvermaakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh,. maar dat vind ik dan wel weer lekker ..![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als je dyslexie heb dan kan je wel gewoon op een normaal tempo lezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
engels? harry potter and the goblet of fire heeft 635 paginas en daar heb ik 26 uur over gedaan de eerste keer.
nederlands is niet te doen. zelfde boek doe ik er dan een week over.
vergevenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja ach gossie, sorry punkieen gizmo
Ik snap er nu vrij weinig meer van, maar ik laat 'm wel op 2 staan en dan zie ik 't wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze die docu bedoelt. Het heet sporen.
ik kan 4 zinnen op teletekst lezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uit![]()
Maar dat was 1 van de dunste geloof ik? Ik lees namelijk juist bizar langzaam.... Teletekst paginas kon ik vroeger ook nooit af lezen voordat ze oversprongen naar de volgende pagina... had vaak wel 3 rotaties nodig
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik had het 2e boek in 1 vliegreis uit![]()
Maar dat was 1 van de dunste geloof ik? Ik lees namelijk juist bizar langzaam.... Teletekst paginas kon ik vroeger ook nooit af lezen voordat ze oversprongen naar de volgende pagina... had vaak wel 3 rotaties nodig
Ow..mijn fout. Ik dacht dat Sporen over geheel iets anders ging.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ze die docu bedoelt. Het heet sporen.
Om 23uur begint Sporen, de docu over het maken van de regels van Mathijs.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap er nu vrij weinig meer van, maar ik laat 'm wel op 2 staan en dan zie ik 't wel.
nee zweepje lenen voor punkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben al voorzien![]()
![]()
![]()
maar bedankt voor het aanbod
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat je achterloopt in de SC.
Als het een meerkeuze-vraag was zou ik dat ook gegokt hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om 23uur begint Sporen, de docu over het maken van de regels van Mathijs.
ligt er aan. nederlands gaat als een kleuter toen ik 17 was had ik tijd oppaskindjes en die wilde niet dat ik voorlas meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus als je dyslexie heb dan kan je wel gewoon op een normaal tempo lezen?
Jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
echt waar, wtf heb je gedaan danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
waker worden op een ehbo post met 3 gebroken ribben en oogkas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |