Kom op, hij heeft de samenleving tonnen aan wajong etc gekost, dan mag er als bescheiden tegenprestatie best even gelachen wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
Ik schaam me diep, het is een serieus onderwerp maar ik lig helemaal in een deuk op Kees, die autistisch is
De meeste autisten hebben ook wel een andere verstandelijke beperking. Savanten zoals Kees zijn zeldzaam hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef snakelady het volgende:
Maar zoals Kees heb ik nog nooit gezien.
Ik ken zat 'normale' autisten van wie je niet meteen zal merken dat er wat met ze aan de hand is. En zelf ben ik ook een autist en heb geen verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:14 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
De meeste autisten hebben ook wel een andere verstandelijke beperking. Savanten zoals Kees zijn zeldzaam hoor.
Dat hoef je niet zo te benadrukken, geloven ze je niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ik ken zat 'normale' autisten van wie je niet meteen zal merken dat er wat met ze aan de hand is. En zelf ben ik ook een autist en heb geen verstandelijke beperking.
Nee, ze zien het allemaal verkeerd en ik heb gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat hoef je niet zo te benadrukken, geloven ze je niet?
Je gaat door na de volgende ronde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nee, ze zien het allemaal verkeerd en ik heb gelijk
Moet ie eerst ff wachten tot de ronde voorbij is dan?quote:
Is de volgende ronde al voorbij?quote:
Even googlen op "het beste voor kees"quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |