Even googlen op "het beste voor kees"quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471quote:
oja korequote:Op woensdag 11 juni 2014 00:43 schreef Pulzzar het volgende:
Die Kees was heel wat jaren terug - 15 jaar geleden ofzo - al een keer in de TV-show van Ivo Niehe, omdat hij vroeger nog autistischer was en nauwelijks contact met mensen kon maken. Dat is tenminste wat ik mij herinner. Toen was hij ook al zo gefascineerd over dameskousen.
Ik heb die link die hier gepost is gedownload via GemistDownloader, maar moet het nog kijken.
Verder wel herkenbare klacht. Hier op FOK! wordt het fotoboek van ene Kore belachelijk gemaakt. Eigenlijk is het gewoon pesten en ik schaam mij diep dat ik toch hard moet lachen om de comments die daar zijn gepost.
Die gast doet genoeg hoor. Alleen als ie een slechte dag heeft gebeurt er weinig. Hij maakt tekeningen in opdracht en deed werk in het archiefquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef Justinn het volgende:
Zo'n gast als Kees kan toch best eenvoudig werk verrichten? Die hoeft echt niet de hele dag thuis zitten imo. Ken hier in de buurt ook zo een aantal organisaties die werk bieden aan (licht verstandelijk) gehandicapten.
Volgens mij heeft ie 'n baantje bij de gemeente, iets met 't archief op orde houden ofzo, lijkt me wel wat voor hem idd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef Justinn het volgende:
Zo'n gast als Kees kan toch best eenvoudig werk verrichten? Die hoeft echt niet de hele dag thuis zitten imo. Ken hier in de buurt ook zo een aantal organisaties die werk bieden aan (licht verstandelijk) gehandicapten.
Hoe kom je daarbijquote:Op maandag 16 juni 2014 06:46 schreef Marcomacro het volgende:
Heb de docu bekeken. Ik zie vooral een vader en een moeder die al sinds de geboorte van hun kinderen op elkaar zijn uitgekeken en als verbindende factor Kees hebben. Ze zitten in een maatschappelijk bevoorrechte positie zonder de "bestaans"-problemen die hun huwelijk inhoud hadden kunnen geven.
In Kees' zijn onaardige gedrag naar zijn vader zie ik wat zijn moeder werkelijk voelt voor zijn vader.
Ik vind de arrogantie van een bepaalde groep welgestelden die hun op maat gemaakte luxepostitie op kosten van de samenleving eisen en vaak ook voor elkaar krijgen, het zogenaamde babyboomergedrag van de huidige 65 plussers, hier tenenkrommend. Dat zie ik in het stukje waar ze van de "woningbouwvereniging" eisen dat er voor Kees op kosten van de samenleving (subsidie/ sociale woningbouw) een vrijstaande villa wordt gebouwd.
Als de moeder Kees niet had zou ze ongelukkig zijn geweest.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:40 schreef luckass het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)nationale-ombudsman/
quote:Autist Kees heeft eigen huis
Vrienden van Kees' ouders hebben geholpen bij de aanschaf van het huis, meldt dagblad De Gelderlander. Kees blijft gewoon in Velp wonen, in de buurt van zijn ouders. Hij woont nu nog in een chalet dat zijn ouders in de achtertuin van hun huis hebben laten bouwen.
De autistische Kees werd beroemd door Het beste voor Kees, de NCRV-documentaire van filmmaakster Monique Nolte. Kees is onder meer bijzonder goed in het natekenen van gebouwen. Ook kan hij soms een beetje boos worden als de dingen niet gaan zoals hij wil. De scene uit de documentaire waarin hij woedend reageert op een weggebruiker ging na het uitzenden van de documentaire viraal.
Bron: Telegraaf
Godver! Dat doet me denken aan dit:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Arcee het volgende:
Vrienden van Kees' ouders hebben geholpen bij de aanschaf van het huis, meldt dagblad De Gelderlander. Kees blijft gewoon in Velp wonen, in de buurt van zijn ouders. Hij woont nu nog in een chalet dat zijn ouders in de achtertuin van hun huis hebben laten bouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |