Toch één nuttig antwoord!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:53 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS, wij mannen haten jaloerse types.
Maak er niet zo'n drama van, je geeft zelf aan dat je heel goed weet waar je fout zit. Je hebt geen therapie nodig, draai die knop om en gedraag je volwassen.
Zo makkelijk is het WEL.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Michelleere het volgende:
[..]
Toch één nuttig antwoord!
Je hebt volledig gelijk, maar het is zo makkelijk niet... Klinkt misschien stom maar toch is het zo!
Is volledig waar en dat besef ik maar al te goed dat dit niet gaat werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het WEL.
Besef gewoon dat je hem door dit extreem krampachtige gedoe juist níet bij je houdt, maar des te eerder verliest. Als hij bij je weg gaat heb je het volledig aan jezelf te wijten.
Dus. Kappen met die onzin. Wees gewoon jezelf. Als hij je dan niet leuk genoeg vindt en het elders gaat zoeken, dan was je toch al beter af zonder hem. Loslaten, en snel...
Zijn jullie 12 of toch al 16?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:06 schreef Michelleere het volgende:
[..]
Is volledig waar en dat besef ik maar al te goed dat dit niet gaat werken.
Wij moeten er beiden aan werken. Hijzelf is ook erg jaloers... vraagt wat ik aandoe en geeft daar soms commentaar op, wilt niet dat ik alleen ga feesten, moest 2 jongens op fb deleten omdat zij iets achter mij zochten:p,...
Ongezonde relatie:p moet dringend iets aan gedaan worden! Ik doe alvast mijn moeite, hij hopelijk ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
Klinkt als een énige relatie
Match made in heaven.
Veel voorkomend probleem hoor, jaloezie is niet enkel bij 12-jarigen, ik ben alvast volwassen genoeg om mijn probleem te erkennen en er iets aan te doen. Zou een 12-jarige volgens mij niet doen...quote:
Ik ken iemand van 35 die zo is, dus jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Michelleere het volgende:
[..]
Veel voorkomend probleem hoor, jaloezie is niet enkel bij 12-jarigen, ik ben alvast volwassen genoeg om mijn probleem te erkennen en er iets aan te doen. Zou een 12-jarige volgens mij niet doen...
Oei, zover laat ik het niet komen hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 35 die zo is, dus ja
Bedankt voor jou antwoord, al wat serieuzer!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef Avondmens het volgende:
Er loopt een hele maalstroom van emoties door je heen die elkaar allemaal op een negatieve manier versterken: je ben verliefd, onzeker, gekwetst in vorige relaties en misschien nog wel meer. Het kan helpen om die een beetje uit elkaar te trekken en ze los van elkaar te zien. Geniet van je partner, accepteer jezelf zoals je bent, geef wat er in het verleden is gebeurd een plaats (in het verleden).
Verder is er op een forum niet zoveel over te zeggen, maar waarom praat je er niet met wat meer mensen over? Zo'n vreemde emotie is jaloezie niet, iedereen kent het en iedereen kan zich er waarschijnlijk wel iets bij voorstellen wat er gebeurt als je er teveel van hebt. Je hoeft er niet meteen een drama van te maken; je kunt het ook het onderwerp "jaloezie" eens met een paar mensen bespreken.
Geen idee of jaloezie erfelijk is, maar in dat geval zouden je ouders je er wel wat meer over kunnen vertellen; die hebben het uiteindelijk ook met elkaar uitgehouden
Als ik niet toegeef, onploft hij! Ik wou die persoon niet deleten gewoonweg omdat ik die wel kende... Hij zou het bijna 'afgebold' zijn moest ik het niet gedaan hebben... Zo extreem allemaal!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben echt NUL vertrouwen in elkaar.
Waarom zou jij in godsnaam Facebookvrienden er af moeten gooien omdat hij dat wil? Je doet toch niets met ze, neem ik aan? Dus als jij nou gewoon eens niet toegeeft aan zijn eisen, en hij niet aan die van jou...
(Maar sorry, als je beiden geen vertrouwen in elkaar hebt, geef ik je eerlijk gezegd weinig kans. Jullie zitten elkaar alleen maar te voeden met dat ziekelijk jaloerse gedoe).
Maar ben je, als je dit zelf allemaal eens zo terugleest, niet bang dat jullie eerder elkaars 'vergif' zijn dan elkaars geliefde...? WIL jij wel met iemand zijn die ontploft als jij niet doet wat hij zegt, ook al is de eis volledig onzinnig? Waaróm zou je dat willen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef Michelleere het volgende:
[..]
Als ik niet toegeef, onploft hij! Ik wou die persoon niet deleten gewoonweg omdat ik die wel kende... Hij zou het bijna 'afgebold' zijn moest ik het niet gedaan hebben... Zo extreem allemaal!
(En nee ik bedrieg totaal niet hoor, dus ik zou niets gedaan hebben met die jongens)
Omdat ik hem doodgraag zie, ik wil hem echt niet kwijt, nooit niet... Ik zie hem ongeloofelijk graag, ik kan echt niet zonder! Hij is de eerste waar ik echt 'verliefd' op was en ik wil dat echt Zo houden:/quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ben je, als je dit zelf allemaal eens zo terugleest, niet bang dat jullie eerder elkaars 'vergif' zijn dan elkaars geliefde...? WIL jij wel met iemand zijn die ontploft als jij niet doet wat hij zegt, ook al is de eis volledig onzinnig? Waaróm zou je dat willen?
Ja meid, dat kennen we allemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef Michelleere het volgende:
[..]
Omdat ik hem doodgraag zie, ik wil hem echt niet kwijt, nooit niet... Ik zie hem ongeloofelijk graag, ik kan echt niet zonder! Hij is de eerste waar ik echt 'verliefd' op was en ik wil dat echt Zo houden:/
Was hetgene dat ik niet wou horen:(quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja meid, dat kennen we allemaal.
Helaas werkt het niet zo. In elk geval niet als het op je 19e er al zo uit ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |