abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:48:39 #51
369251 Geralt
of Rivia
pi_141783102
Fuck it; ik klik gewoon op OK 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:48:51 #52
369251 Geralt
of Rivia
pi_141783115
Saldo 0.00 LTC!?!?!?!?!?

WTF :( !!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:49:15 #53
369251 Geralt
of Rivia
pi_141783134
Ow wacht even. Onbevestigd 21.00 LTC

Juist ja. Ik snap er niks van.

Komt dat nog goed? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:49:42 #54
369251 Geralt
of Rivia
pi_141783162
137 weken achter; nou dat gaat wel een paar uur duren zeg }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_141784972
Ik verwacht weer een forse dip van altcoins door de goede berichten rond Bitcoin.
pi_141787960
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:49 schreef Geralt het volgende:
Ow wacht even. Onbevestigd 21.00 LTC

Juist ja. Ik snap er niks van.

Komt dat nog goed? :@
Komt goed.
జ్ఞ‌ా
pi_141787976
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verwacht weer een forse dip van altcoins door de goede berichten rond Bitcoin.
Lijkt mij prima. Terug naar de source *G*.
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 juli 2014 @ 22:13:55 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_141788746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verwacht weer een forse dip van altcoins door de goede berichten rond Bitcoin.
Waarom dat? :o
Ik verwacht eerder eindelijk de grote filtering waarbij de beste coins boven komen drijven, ipv al die kutcoins die we nu hebben :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_141788792
Hey, Bitfinex nu ook in de bovenbalk op Bitcoinwisdom? ^O^

spuit 11? :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verwacht weer een forse dip van altcoins door de goede berichten rond Bitcoin.
Je zag in november wel dat na een paar weken van forse koersstijging van bitcoin dat de altcoins (nouja, vooral Litecoin) nog harder gingen stijgen, wellicht omdat men bitcoin "te duur" vond worden.
pi_141795186
US Marshals: One Auction Bidder Claimed All 30,000 Silk Road Bitcoins

quote:
The US Marshals Service (USMS) has announced that a single, undisclosed bidder claimed all of the roughly 30,000 bitcoins seized from online black market Silk Road and sold in its recent auction.

The winning bidder outbid all other parties for the 10 auction blocks, according to the USMS. Further, the bitcoins have already been transferred to the winner, according to Blockchain.

The USMS previously said that it would begin notifying bidders as to whether they had secured any of the blocks on 30th June. The auction took place on Friday, 27th June over a 12-hour span.

In a statement, the USMS said:

“The US Marshals Bitcoin auction resulted in one winning bidder. The transfer of the bitcoins to the winner was completed today.”

The auction was structured into 10 blocks, with the first nine consisting of 3,000 BTC and the last one featuring 2,656.51306529 BTC.

Results trickle in

The news follows an earlier announcement from the USMS on 30th June, when the agency said that 45 registered bidders took part in the process. At the time, the federal agency didn’t have a clear number on the final amount of winning bids.

The USMS released the auction date and procedural details last month. At the time, the federal agency outlined how participants could express interest in the roughly $18 million worth of bitcoin.

Since then, a number of key bidders, including SecondMarket founder and CEO Barry Silbert, have outlined their participation in the auction. Silbert later announced via Twitter that his auction syndicate, which consisted of 42 bidders for a total of 186 bids, was outbid on every bitcoin block.

The syndicate formed just part of a broader pool of known or possible bidders, a number of which were inadvertently released by the USMS. Other bidders included Pantera Capital and Bitcoin Shop, both of which have confirmed that they did not enter the winning bid.
pi_141818083
Princess Hotel Collection accepteert bitcoins als betaalmiddel
quote:
Het nieuwe Princess Hotel Collection van Full House Hospitality Management en Aad Ouborg accepteert als eerste hotelketen wereldwijd de ‘nieuwe munteenheid’ bitcoins als officieel betaalmiddel.

Ook Easyhotels kunnen worden geboekt en betaald met bitcoins, maar dat verloopt niet via de eigen site. Boekingsorganisatie Destinia accepteert al langer bitcoins als betaalmiddel. In de VS kan ook bij Expedia met de digitale munt betaald worden.

'Naast al onze andere initiatieven laat ook dit initiatief het verfrissende, eigentijdse karakter van Princess Hotel Collection zien', aldus Tim Vissers, operationeel directeur.

Risico
Bij Princess wordt de nieuwe manier van betalen mogelijk gemaakt door samenwerking met het bedrijf Bittrust. Dit bedrijf zet de betaalde bitcoins direct om in euro's, zodat de nog altijd sterk schommelende koers van de digitale munt geen risico voor de hotelgroep oplevert.

Bitcoin betalingen worden geaccepteerd bij boekingen via de eigen website van Princess Hotel Collection. De eerste 25 gasten die met BitCoins betalen worden bovendien getrakteerd op een fles champagne.
pi_141818154
Investeerder Tim Draper won veiling Silk Road bitcoins

quote:
De Amerikaanse investeerder Tim Draper heeft afgelopen vrijdag de veiling van alle tien blokken van (bijna) 3.000 Silk Road bitcoins gewonnen, zo meldt Bitcoin-exchange Vaurum vandaag op Medium. Draper zal de bitcoins tezamen met Vaurum (waar Draper zelf ook in heeft geďnvesteerd) gaan gebruiken om liquiditeit in opkomende markten te gaan verzorgen, aldus het bedrijf.

Draper en Vaurum zien vooral veel potentie voor bitcoin in opkomende markten vanwege de zwakke lokale valuta’s in veel van deze landen. Met de bijna dertigduizend gewonnen bitcoins hopen Draper en Vaurum deze economieën te kunnen voorzien in de cryptografische valuta. Draper: “Bitcoin frees people from trying to operate in a modern market economy with weak currencies. With the help of Vaurum and this newly purchased bitcoin, we expect to be able to create new services that can provide liquidity and confidence to markets that have been hamstrung by weak currencies.”

Voor hoeveel Draper de bitcoins heeft gekocht is nog altijd niet bekend.
pi_141823529
3000 of dertigduizend? Dat is zegmaar nogal een verschil. Van ongeveer 12.771.000

Dus wat is het nou; 3K of 30K? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_141823898
quote:
3s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef Geralt het volgende:
3000 of dertigduizend? Dat is zegmaar nogal een verschil. Van ongeveer 12.771.000

Dus wat is het nou; 3K of 30K? 8)7
10 blokken van 3000.
pi_141827245
Beetje raar dat alles naar 1 bieder is gegaan... heb het gevoel dat hier iets niet klopt... maar dat is wel vaker zo in de cryptoworld :))))
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:02:15 #66
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_141831879
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Ik start zojuist nog eens mijn litecoin wallet op en krijg de volgende foutmelding:

Fout bij het openen blokkendatabase.

Wilt u de blokkendatabase nu herbouwen?

OK Abort.

Kan ik hier gewoon op OK klikken zonder dat ik bang hoef te zijn dat mijn coins wegzijn dalijk? :@ :@
Jup :Y

Maar je hebt natuurlijk sowieso een backup van je wallet voor het geval er iets mis gaat. ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_141831916
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:02 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup :Y

Maar je hebt natuurlijk sowieso een backup van je wallet voor het geval er iets mis gaat. ;)
Ja het kwam goed en nee ik heb geen backup volgens mij.

Geen idee of dat wenselijk is met slechts 21 LTC's. Dat is niet echt heel veel waard ofzo :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 2 juli 2014 @ 22:16:14 #68
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_141832627
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja het kwam goed en nee ik heb geen backup volgens mij.

Geen idee of dat wenselijk is met slechts 21 LTC's. Dat is niet echt heel veel waard ofzo :')
Is toch geld. Je hebt vast wel een USB stick ergens in de buurt van je computer liggen, lastig of tijdrovend is het ook niet te noemen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_141832724
Persconferentie van Tim Draper over 3 kwartier hier te volgen: http://new.livestream.com/draperuniversity/bitcoin-auction
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juli 2014 @ 13:48:37 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_142044793
quote:
Franse politie rolt 'illegale' bitcoin-wisseldienst op

De Franse politie heeft een bitcoin-wisseldienst opgerold waarmee gebruikers bitcoins konden kopen of uitlenen, omdat deze in strijd zou zijn met de wet.

Er is ongeveer 200.000 euro aan bitcoins in beslag genomen tijdens de inval, stelde een openbaar aanklager maandag.

Twee mensen uit Cannes en Nice worden vastgehouden in afwachting van een onderzoek naar de zaak, aldus persbureau Reuters.

Ze worden verdacht van illegaal bankieren, witwassen, het illegaal opereren van een gokwebsite en illegale tewerkstelling. In de periode van november 2013 tot en met juli 2014 zouden er tenminste 2.750 transacties hebben plaatsgevonden waarbij minimaal 2.500 bitcoins gemoeid waren, zo meldt het Franse Le Point.

"Het is voor het eerst dat een gerechtelijke actie binnen Europa leidt tot de sluiting van een illegale wisseldienst voor digitale valuta", aldus officier van justitie Olivier Caracotch. "Het is in Frankrijk ook voor het eerst dat bitcoins zijn ingenomen als onderdeel van een juridische procedure."

Het is niet duidelijk om welke bitcoin-dienst het precies gaat en hoeveel gebruikers deze had.
Zou dit een dienst zijn a la bitonic? Gaat toch nergens over dit, gewoon een normale dienst die gebruikers toestaat om bitcoins te kopen....
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_142200477
quote:
Muziekdienst Grooveshark accepteert bitcoins | Coincourant

De online-streaming muziekdienst Grooveshark accepteert vanaf vandaag bitcoins voor haar premium abonnementen, zo weet een Redditor te melden. Grooveshark heeft meer dan 15 miljoen nummers in haar database, speelt 1 miljard bestanden per maand af en heeft 20 miljoen gebruikers wereldwijd. Het is vooralsnog niet duidelijk of het in Amerika gevestigde bedrijf gebruik maakt van een payment-processor als BitPay en Coinbase, of dat het bedrijf zelf bitcoins vasthoudt.

Nu Grooveshark bitcoins accepteert zullen andere streamingdiensten wellicht snel volgen. De grote concurrent Spotify baseert haar verdienmodel immers nog meer op abonnementen dan Grooveshark. Op Spotify is het niet mogelijk om gratis onbeperkt en zonder reclames tussendoor muziek te luisteren. Bij Grooveshark is dit wel mogelijk. Daar krijgt de gebruiker echter een net iets minder strakke website en minder goed georganiseerde muzieklijst voor terug.

Bron: coincourant.nl
జ్ఞ‌ా
pi_142234626
LTC gaat lekker hoor...
pi_142471755
quote:
Dell laat klanten in Bitcoin betalen

Klanten van Dell kunnen voortaan producten betalen met Bitcoin, een digitale munteenheid. Vooralsnog is deze betaalmogelijkheid alleen beschikbaar gemaakt voor Amerikanen, maar mogelijk wordt Bitcoin later ook in Europa een betaalmogelijkheid.


De mogelijkheid om met Bitcoin te betalen werd door Dell aangekondigd op zijn weblog. Volgens het bedrijf kunnen klanten op dell.com voortaan met Bitcoin afrekenen. Vooralsnog is dat dus alleen mogelijk voor Amerikaanse klanten. Dell stelt dat het gaat om een pilot, waardoor niet is uitgesloten dat Bitcoin als betaalmogelijkheid later ook naar Europa komt.

Dell is voor het verwerken van Bitcoin-betalingen een samenwerkingsverband aangegaan met Coinbase, die de betalingen verwerkt. Om het betalen met Bitcoin te promoten geeft de fabrikant tijdelijk korting op de aanschaf van een Alienware-systeem, waarbij het kortingsbedrag kan oplopen tot, omgerekend, maximaal 150 dollar.

Bitcoin is een populaire digitale munteenheid, maar wordt maar door weinig bedrijven en winkeliers geaccepteerd. Onder andere Thuisbezorgd en de telecomprovider Mobile Vikings accepteren Bitcoin als betalingsmiddel.
Vooralsnog alleen in de VS, maar goed nieuws voor Bitcoin :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juli 2014 @ 10:10:46 #74
862 Arcee
Look closer
pi_142743295
quote:
Bitcoin: Betaalmiddel bij uitstek slaat niet aan


Als de bitcoin het érgens goed zou gaan doen, dan was het Nederland. Maar de digitale munt leidt een onopgemerkt bestaan. Buitenlanders die anoniem de lampen voor hun growshop ermee willen betalen, denken er wel hun voordeel mee te doen.

Het zijn de hoogtijdagen van het toeristenseizoen in een van de leukere gelegenheden op de Amsterdamse Zeedijk; de navel van het toeristencentrum. Een betere plek om hippe, jonge, buitenlandse liefhebbers van de internationale digitale munt bitcoin tegen te komen, is er nauwelijks.

Maar helaas. De bitcoinautomaat die we zoeken in koffie- en theehuis Hofje van Wijs, is tien minuten geleden de deur uit gedragen. 'Voor onderhoud of zo', zegt de serveerster. Wanneer hij terugkomt weet ze niet, maar veel zal het niet uitmaken. Het aantal bitcoinbetalingen schat ze op twee per week; een verwaarloosbare omzet.

Bij navraag blijkt de automaat vervangen te worden door een kleiner en beter exemplaar. Eentje met anti-witwasmaatregelen, legt initiatiefnemer Martijn Wismeijer uit. 'Niet dat het nodig is, maar we willen eventuele regulering een stap voor zijn.'

Drie automaten
Dat klinkt inderdaad redelijk op tijd, want op de dag van onze zoektocht zijn in heel Nederland welgeteld drie bitcoinautomaten in bedrijf. Een staat bij een Thais eethuis in de hoofdstad, de tweede in stadscafé De Waag in Delft. Die wordt evenmin intensief gebruikt, zegt manager Hugo Overvoorde. Dankzij de internationale studentengemeenschap van Delft voldoen klanten hun rekening er zo'n vijf á tien keer per week in bitcoins.

De derde bitcoinmachine is begin deze maand door de Nederlands-Armeense ondernemer Gevrog Bazikjan geďnstalleerd in een koffiekiosk aan het stationsplein in Lelystad. De zaken gaan volgens hem opmerkelijk goed. Al in de eerste twee weken werden tien bitcoins aangeschaft. De grootste aankoop was 2,1 bitcoin voor - op dat moment - omgerekend 1.000 euro.

Deze bitcoins zijn vermoedelijk niet uitgegeven aan koffie, erkent Gevrog. 'Waaraan wel, kunnen we niet weten. Dat is ook de kracht van het systeem.'

Voor wie de verhalen op internet gelooft, geldt de bitcoin al jaren als het betaalmiddel van de toekomst. Niet alleen geknipt voor onlinetransacties, maar ook voor het afrekenen van tastbare zaken als koffie of een broodje humus. Ondernemers zijn enthousiast en Nederland zou een van de belangrijke centra zijn waar fans van de bitcoin zich hebben georganiseerd.

Dat ligt genuanceerder, blijkt uit een rondgang langs plaatsen die zijn uitgeroepen tot bitcoin-hotspots. Zoals de Dunne Bierkade in Den Haag, die dit voorjaar werd uitgeroepen tot 'Bitcoin Boulevard'. Alle ondernemers in de straat zouden er aan meedoen. Klanten konden op twee automaten hun digitale munt aanschaffen.

Spektakel voorbij
Hoe het daarmee gaat? Het spektakel is alweer voorbij, zegt initiatiefnemer Henk van Tijen. 'De exploitant heeft de automaten teruggehaald omdat de omzet te laag was. In totaal minder dan 5.000 euro, hoorde ik.

'De plek hier is niet optimaal. De kade is een rustig grachtje waar overdag niet veel mensen langskomen. Je moet hem neerzetten op drukke plaatsen, zoals stations of een luchthaven.'

In de twee maanden dat de Bierkade 'into bitcoin' was, is ongeveer 700 keer met de digitale munt afgerekend. Ondernemers waren er minder blij mee dan gedacht. Na sluitingstijd moesten ze hun opbrengst weer snel terugwisselen voor euro's, vanwege de kans op koersverliezen. Binnenkort wordt niettemin een nieuwe machine geplaatst; in eetcafé Werelds.

'Strikt genomen is het niet zo logisch om met bitcoins te betalen', erkent Van Tijen. 'Nederland heeft veel betalingsmogelijkheden, zoals pinnen en ons unieke Ideal-systeem. Op andere plaatsen in de wereld hebben mensen soms niet eens een bankrekening. Daar zie ik wel veel kansen.'

Een van de twee Haagse automaten is teruggegaan naar Zwitserland. De andere werd gekocht door Robert-Reinder Nederhoed, eigenaar van de digitale bitcoinbeurs Bitmymoney. Die zette hem neer in Stadscafé De Waag, waar hij dus sporadisch wordt gebruikt.

Eind mei was het de beurt aan Arnhem, dat werd uitgeroepen tot 'Bitcoinstad'. Vijftien ondernemers deden aan het initiatief mee. Op één dag deden zeventig mensen 96 betalingen met een omzet van 4,2 bitcoin; op dat moment omgerekend 1.977 euro.

Dat niveau is sindsdien nooit meer geëvenaard, mijmert organisator Patrick van der Meijde. 'Maar de ondernemers zijn nog wel enthousiast. We hebben een beter systeem gebouwd dan in Den Haag, waardoor we kunnen garanderen dat wanneer klanten afrekenen voor omgerekend 20 euro er ook echt 20 euro op hun rekening bijkomt.'

Enkele transacties per dag
Een bitcoinmachine waar mensen hun saldo konden opladen heeft in Arnhem maar kort gefunctioneerd. Nu worden in kroegen en restaurants nog 'enkele transacties per dag' gedaan. Dat is niet indrukwekkend, moet hij toegeven. 'Helaas is de groep gebruikers klein. Weinig mensen weten het. Er komt ook een beetje ideologie bij kijken. Wij enthousiastelingen vinden het vreemd dat het betalingsverkeer volledig in handen is van commerciële banken. Daar staat tegenover dat pinnen in Nederland heel gemakkelijk gaat. Ik verwachten niet dat het hier een booming business zal worden.'

Bovendien bestaat de kans dat bitcoins in één week de helft van hun waarde verliezen, zoals eerder is gebeurd. Van der Meijde: 'Ik zou niemand aanraden om zijn hele vermogen in bitcoins te steken. Maar ik denk ook dat de koerswisselingen over twee of drie jaar veel kleiner zullen zijn, zodra het systeem massaler wordt gebruikt.'

Vandaag in de Volkskrant: Hij kan zomaar 40.000 dollar waard worden

Bron: Volkskrant
pi_142755161
Iemand hier die met mij een eigen pool wilt oprichten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')