dat wel, maar ik wil soap kijken, geen musicalquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Lucas zong toch iets minder slecht dan Rikki?
Eens, echt verschrikkelijk. Die klote-musical, en met de thuiskomst van Tim had echt meer gedaan kunnen worden. Het enthousiasme spatte er nou niet van af daarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef vencodark het volgende:
Wat een afgrijselijke aflevering. Heb geen enkel positief punt.
Hij zingt beter dan ie acteertquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef DjinN het volgende:
En natuurlijk moet Rikki zich weer als een verwend en chagrijnig kreng gedragen he![]()
Lucas daarentegen zong naar mijn mening wel goed!
Die zal zich wel de pleuris schamen nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef daisy2007 het volgende:
Anton was helemaal niet enthousiast. Wat een vader zeg!!
Grappig dat Barbara en Jef al getrouwd zijn, heb volgens mij wat gemist.quote:In de cliffhanger van seizoen 10 van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Bowien Galema over griezelig hoge kliffen achterna werd gezeten door slechterik Ludo Sanders. Aan het begin van dit elfde seizoen zien we hoe Bowien uiteindelijk een dodelijke val in de diepte maakt. Haar geliefde Stefano is ontroostbaar. Maar als hij hoort dat Ludo bij het drama betrokken is geweest, slaat zijn verdriet om in bittere woede. Ook elders in Meerdijk spelen de nodige intriges en emoties, met veel verwikkelingen op het vlak van de romantiek. Zo ontdekken Jef en Barbara tot hun eigen verwondering dat hun liefde nog springlevend is, terwijl hun huwelijk al bijna is ontbonden. Ook Jefs broer Robert en diens ex Laura lijken ondanks alles nog altijd warme gevoelens voor elkaar te koesteren. Hetzelfde geldt voor de vroegere geliefden Anita en Rik. Kortom, Cupido maakt overuren in alweer zo'n heerlijk seizoen van Nederlands langstlopende soap!
Die kop stond meteen weer op onweer inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef DjinN het volgende:
En natuurlijk moet Rikki zich weer als een verwend en chagrijnig kreng gedragen he![]()
Lucas daarentegen zong naar mijn mening wel goed!
Hij doet gewoon wat wij, de kijkers, willen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef DjinN het volgende:
Goedzo Anton, precies hetzelfde doen als waar je Tim destijds mee hebt weggejaagd![]()
Kneus
Quite obviousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie is the beauty dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ludo is rijk maar zo rijk? Lijkt The Bold and the beautiful wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:29 schreef fotostarter het volgende:
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |