Ja hij zit achter je aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde.
Je bent echter nog zo actief in de cos dat ik aan nam dat je nog veel streams keek.
Anders hou je gewoon mijn naam uit je mond, kan ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar die heeft Babu gemaakt![]()
Die lult wel vaker dom
Gewoon even lenen dan? Als vrienden dienst?quote:
Ik heb het geluid altijd wel aan, zelfs via m'n bluetooth en dan tik ik regelmatig lekker mee, ik ben wat dat betreft net een wijf, multitaskingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde.
Je bent echter nog zo actief in de cos dat ik aan nam dat je nog veel streams keek.
now we are talkin'quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gewoon even lenen dan? Als vrienden dienst?
Bacon boosquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon mijn naam uit je mond, kan ook.
ja jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gewoon even lenen dan? Als vrienden dienst?
Achter mij aan? Ga maar een romannetje lezen. Ik denk dat je daar meer plezier aan beleefd.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Achter mij aan? Ga maar een romannetje lezen. Ik denk dat je daar meer plezier aan beleefd.
Ah, yes, je hebt gezien wat hij met de muren heeft gedaan? En wat hij er mee wilt / wilde doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me de zorgen van de woningbouw wel enigszins voorstellen.
Ik probeer me wat los te maken van Utopia en Cos. Eindelijk ruimte voor wat andere dingen. Soms lees ik een stukje mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het geluid altijd wel aan, zelfs via m'n bluetooth en dan tik ik regelmatig lekker mee, ik ben wat dat betreft net een wijf, multitasking
Van de loods ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me de zorgen van de woningbouw wel enigszins voorstellen.
Ergeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja tot mensen zich daar weer aan gaan irriteren....
en dan pas ik me weer aan
Ik zag al wat gaten en stapels tegels enzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes, je hebt gezien wat hij met de muren heeft gedaan? En wat hij er mee wilt / wilde doen?
ruud is gewoon een kutkind wat niet in staat is tot discusseren en dan gaat scheldenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
isa heeft gelijk ruud is gewoon dom bezig.
Mootsquote:
Ja. Zo triest dat zijn autisme hem zo in de weg zit.quote:
Het is echt bizar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag al wat gaten en stapels tegels enzo.
Oh die van driequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Regels van Mathijs. Bekroonde docu op NL 2.
Zo danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Baconbus het volgende:
Alles wat kan bestaan, bestaat. Alles bestaat.
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie??
Ik denk dat je iets anders voor je hebt.
Beleefd? I'm shocked.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Achter mij aan? Ga maar een romannetje lezen. Ik denk dat je daar meer plezier aan beleefd.
Jaquote:
Goddomme, ik ook!quote:
Daar gaat het niet over begreep ikquote:
Ik heb er altijd een hekel aan als iets wat ik leuk vind op DWDD is, want ze gaan er altijd veels te snel, kort door de bocht, en ondiep op inquote:
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan als iets wat ik leuk vind op DWDD is, want ze gaan er altijd veels te snel, kort door de bocht, en ondiep op in
Het volk is niet hongerig naar kennis. Het volk wil vermaakt worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan als iets wat ik leuk vind op DWDD is, want ze gaan er altijd veels te snel, kort door de bocht, en ondiep op in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |