Jemig, zit je tampon dwars? Wtf maakt het uit. Die topics lopen hooguit een half uurtje, soms korter soms langer. Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Begroeten doen ze maar lekker ergens anders, of gekoppeld aan een on topic post.
Dat debiele virtuele kopjes koffie uitdelen snap ik trouwens ook niet. Mensen die dan ook nog 'hmmm lekker' gaan posten. Om te gillen.
En een nieuw fucking topic wordt tig keer per dag geplaatst, wat een nonsens om daar telkens veren voor in je kont te willen. Dat komt bij mij over als aandachtshoererij. Gut, kijk eens hoe goed ik topics kan openen. Heel knap heur, je bent een echte Einstein.
Vind ik ook !quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Begroeten doen ze maar lekker ergens anders, of gekoppeld aan een on topic post.
Dat debiele virtuele kopjes koffie uitdelen snap ik trouwens ook niet. Mensen die dan ook nog 'hmmm lekker' gaan posten. Om te gillen.
En een nieuw fucking topic wordt tig keer per dag geplaatst, wat een nonsens om daar telkens veren voor in je kont te willen. Dat komt bij mij over als aandachtshoererij. Gut, kijk eens hoe goed ik topics kan openen. Heel knap heur, je bent een echte Einstein.
En Babu maar bashenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
ik wil geen veren in mijn reet, dat doet zeerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Geloof dat ie dat zelf ook vaak genoeg doet hoorquote:
ok, gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ik erger me er wel aan tijdens het lezen, maar verder zit het me geen seconde dwars.
Druk maken is wel bijzonder overdreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jemig, zit je tampon dwars? Wtf maakt het uit. Die topics lopen hooguit een half uurtje, soms korter soms langer. Waar maak je je druk om?
Hij kan jullie opvreten als hij wil, maar hij houdt zich in, de schatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof dat ie dat zelf ook vaak genoeg doet hoor
en hij kan zich ook prima verdedigen zover ik weet![]()
TTquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef mootie het volgende:
Wat is dat toch voor gekkigheid. Ook in de Cos, elke keer dat bedanken voor het openen van een topic. Wtf enzulks.
Ja hij is wel lief nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij kan jullie opvreten als hij wil, maar hij houdt zich in, de schat..... nog wel
En uitspugen. Allemaal kleine stukjes chocola.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij kan jullie opvreten als hij wil, maar hij houdt zich in, de schat..... nog wel
quote:
Mijn god triester kan het wordenquote:
Dan is de Cos misschien sowieso niet het beste om te lezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Druk maken is wel bijzonder overdreven.
Maar ik vind het wel irritant om het keer op keer op keer op keer op keer te moeten lezen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En uitspugen. Allemaal kleine stukjes chocola.
Of we dumpen alle minder begaafde Cossers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan is de Cos misschien sowieso niet het beste om te lezenAl maanden dezelfde dingen
Gewoon overheen lezen, in een oogwenk is te zien wat interessant is en wat niet.
Prima paar.quote:
quote:
welk gezeverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi, opgelost, klaar.
Zijn we ook weer van dat gezever af.
Kids de deur uit en en zo ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee, ben momenteel weer lekker alleen, maar even zo houden![]()
Goed plan, alles onder IQ 130 flikkeren we er uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Of we dumpen alle minder begaafde Cossers.
En mannen met minder dan 23 cm. Leeg topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Of we dumpen alle minder begaafde Cossers.
Uitstekend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed plan, alles onder IQ 130 flikkeren we er uit
Jian heeft minstens 24 cm, die blijft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En mannen met minder dan 23 cm. Leeg topic.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En mannen met minder dan 23 cm. Leeg topic.
Girlpowerquote:
Mag maar ik moet er niet aan denkenquote:
quote:
Das de helft van 24 ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen Cosser, maar een Fokker, dan weet je het wel
oho nee dat was helemaal niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertaling: Mooitie, Soury rot op!
graag gedaan
Chocofan bedoel jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertaling: Mooitie, Soury rot op!
graag gedaan
Ehhh....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zo veilig, gewoon staan voor wat je zegt, Bam!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oho nee dat was helemaal niet de bedoeling.
zie je mannen snappen het ook niet altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |