bedankt voor deze mooie bijdragequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef mootie het volgende:
Wat is dat toch voor gekkigheid. Ook in de Cos, elke keer dat bedanken voor het openen van een topic. Wtf enzulks.
Had 'm sowieso gekaapt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
tnx bacon, had het niet in de gaten dat ik de lapo had.
ow sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef mootie het volgende:
Wat is dat toch voor gekkigheid. Ook in de Cos, elke keer dat bedanken voor het openen van een topic. Wtf enzulks.
Of hij, je weet het maar nooit op de interwebz.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow sorry.![]()
ik liet jullie wachten, daarom zij ik bedankt.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar ik vind het een gekke nieuwe ontwikkeling.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow sorry.![]()
ik liet jullie wachten, daarom zij ik bedankt.
volgens mij gebeurt dat al maanden hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar ik vind het een gekke nieuwe ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Of hij, je weet het maar nooit op de interwebz.
Because he's the hero FOK! deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knight.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:53 schreef mootie het volgende:
Bacon krijgt er flink van langs.
Zulks een passief agressieve manier van dissen, i like.
Nieuw als in sinds de nieuwe lichting Utopia-users. Nog zoiets, ineens post men óp de Cos ipv ín de Cos.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt dat al maanden hoor![]()
vooral in de COS inderdaad, bijna ieder begin gaat het over kapen van een topic enz.
klopt en over de cos ben ik het tegenwoordig altijd met je eens en daarom kom ik er ook niet meer want ik erger me inmiddels daar ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuw als in sinds de nieuwe lichting Utopia-users. Nog zoiets, ineens post men óp de Cos ipv ín de Cos.
ik zie het ook wel vaker, ben eigenlijk nooit de laatste. voor mijn gevoel had ik iedereen echt lang laten wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar ik vind het een gekke nieuwe ontwikkeling.
Tja, dat lijkt me een natuurlijke ontwikkeling. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuw als in sinds de nieuwe lichting Utopia-users. Nog zoiets, ineens post men óp de Cos ipv ín de Cos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |