Wat een bazen advies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Idd, laat haar maar lekker een profiel aanmaken en in R&P gaan posten
Ik lieg niet over mijn identiteit het gaat jou alleen geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
past ook in jouw rijtje
liegen over je identiteit
pubers uitschelden omdat je minderjarig bent
en het belangrijkste is ww trekken
Danku dankuquote:
wat nou onbetrouwbaar met fokkiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lieg niet over mijn identiteit het gaat jou alleen geen reet aan.
Omdat je een onbetrouwbare hond bent gebleken keer op keer nu ook weer met Fokkie.
Tieft toch een keer op man met je borderlinergrappen .
Whatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lieg niet over mijn identiteit het gaat jou alleen geen reet aan.
Omdat je een onbetrouwbare hond bent gebleken keer op keer nu ook weer met Fokkie.
Tieft toch een keer op man met je borderlinergrappen .
Noesquote:
ik dacht dat er wel eelt aan zatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja straks moet ik een partij kiezen hiero. Wordt heet onder mijn zachte voetjes.
Of je bljift gewoon in het neutrale kampquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja straks moet ik een partij kiezen hiero. Wordt heet onder mijn zachte voetjes.
huhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
als je nog een keer op mij reageer zou ik je noemer moeten doorsturen naar lmi
Keertje via dm mijn nummer aan Tjacka gegeven ging die dat nummer aan cachet geven en zij naar dat nummer opbellen en scheldenquote:
Dit topic is besmet door je besmette piemel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
ik ben met insomnia eens
dit topic moet naar vbl
Achter zijn rug over hem praten en vervolgens doen alsof dm's verzonnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat nou onbetrouwbaar met fokkie
volgens mij reflecteer je je zelfbeeld op mij
ja wist ik veel dat ze dat deedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje via dm mijn nummer aan Tjacka gegeven ging die dat nummer aan cachet geven en zij naar dat nummer opbellen en schelden
tnxquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit topic is besmet door je besmette piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |