Is dat het afvalputjesppodium? Of kan je daar je rotte etenswaren kwijt?quote:
quote:1955/-ns- SX-ATF B734 GNJ74 / -ns- *The Rolling Stones*
http://www.mst-aviation.nl/viewtopic.php?f=3&t=36778
Waar kom je niet op?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar kom je met een dagkaart zeker niet op?
camping niet neequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar kom je met een dagkaart zeker niet op?
Campingquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:28 schreef TRNR het volgende:
[..]
Waar kom je niet op?
Stage 4 kan iedereen heen.
Is tussen 20.00 en 22.00 uur dat ze daar staan te draaien, schiet niet op dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Joost van Bellen is wel ok en die Gomes draait volgens mij Dubstep,
quote:Vanaf vrijdag wordt het snel beduidend warmer dan vandaag en morgen. Vrijdagmiddag wordt het zonnig en ’s middags (bijna) 25 graden.
Volgens Meteo Limburg wordt het in het Pinksterweekeinde (ook tijdens Pinkpop) zeer warm. Zaterdag is het zonnig en het wordt (bijna) 30 graden. Op beide Pinksterdagen is het drukkend warm en naast zonnige perioden is er bewolking waaruit enkele onweersbuien ontstaan. Het wordt zondag iets minder warm dan zaterdag, maar het blijft zomers warm met temperaturen dik boven de 25 graden. Op Tweede Pinksterdag en ook dinsdag wordt het waarschijnlijk weer warmer met middagtemperaturen die oplopen richting 30 graden.
quote:Het concert van Arcade Fire mag wel in zijn geheel uitgezonden worden, maar zal niet on demand verschijnen. Dus wil je het concert van Arcade Fire zien? Kijk dan zeker op maandag van 19.20 tot 20.40 uur.
Op de aangegeven parkeerplaatsen bij het terrein gewoon. Kost iets van 10 euro.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:06 schreef xatlad het volgende:
Iemand een goede tip waar ik de auto goedkoop neer kan zetten aangezien ik zie dat de parkeertarieven 25 en 30,- zijn. Aangezien ik alleen zaterdag ga vindt ik dit nogal gortig.
Ik dacht er zelf aan om hem bij snowworld voor 2,- neer te zetten, maar dit zal wel niet mogen??
Op pp.nl staat 25,- voor zaterdag aankomst. Staat nergens iets voor aparte prijzen voor mensen die een dagkaart hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Op de aangegeven parkeerplaatsen bij het terrein gewoon. Kost iets van 10 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |