Op het terrein van de camping wel op wml punten en op het festivalterrien kun je ook drinken op de wml punten zie plattegrond via pp op de site.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan je flesjes water vullen ergens?
Nee. Er is een stand van WML waar je gratis water kan krijgen. Flesjes mogen het terrein niet op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef matthijst het volgende:
En mag je flesjes met dop meenemen (soms janken ze daarom)?
Nope.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef matthijst het volgende:
![]()
Ook geen flesjes zonder dop te koop op het terrein?
Dat je ff een dop meeneemt?
Mag dat wel?quote:
Geen echte rapen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag dat wel?
Ik had vorig jaar deze, van de Action
[ afbeelding ]
Heel klein, maar als je 'm uitvouwt dan zijn de rapen gaar hoor.
Gaat het helemaal niet om: als het 30 graden is kan je met een flesje water mooi de hele tijd bij het podium gaan staan ipv steeds terug naar die WML tokoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:16 schreef TRNR het volgende:
Er mag gewoon niks van eten/drinken/flesjes etc. Het terrein op. Pak je een gratis bekertje bij WML en anders koop je je maar wat.. Nederlanders kunnen alles zo opblazen :/
wat valt onder een grote tube en wat valt onder een kleine tube?twitter:3FM twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 17:26:39Alleen kleine tubes zonnebrand toegestaan op @pinkpopfest: http://t.co/FpTM6iBUqw #3FM #PP14 #goedsmeren reageer retweet
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef Evertjan het volgende:
wat valt onder een grote tube en wat valt onder een kleine tube?twitter:3FM twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 17:26:39Alleen kleine tubes zonnebrand toegestaan op @pinkpopfest: http://t.co/FpTM6iBUqw #3FM #PP14 #goedsmeren reageer retweet
twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
a oke wel een rare regel of staat er op het terrein een kraampje waar ze zonnebrandcrème verkopen tegen 4 keer de winkelwaarde?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
Vast wel. Ik loop zo nog wel even naar de Etos voor een tube. Ze beginnen wel aardig door te slaan met hun regels.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke wel een rare regel of staat er op het terrein een kraampje waar ze zonnebrandcrème verkopen tegen 4 keer de winkelwaarde?
Jezus zeg, moet ik weer creme gaan kopen in tube.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
Ja, dat dus. Spray neem ik toch wel mee voor op de camping en tube in m'n tas. Debiele regel ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jezus zeg, moet ik weer creme gaan kopen in tube.
Gelukkig dat ik het hier nu lees, want ik had anders gewoon mijn spray (best klein flesje btw) meegenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Spray neem ik toch wel mee voor op de camping en tube in m'n tas. Debiele regel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |