hoe groot is het nou onder zon container? En wonen daar ook mensen of andere primaten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat mijn project dit kwartaal. We hebben zelfs hele filmpjes gekeken over ondergrondse containers die in Den Haag geinstalleerd werden
Die tering SC schiet steeds naar boven in de lijstquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tering SC schiet steeds naar boven in de lijst
Had je dat bij 'opmerkingen' gezet? Loop even achterom naar de tuin, te lui om op te staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:49 schreef GekkePoes het volgende:
Dan zit ik hier achter in de tuin met de laptop, en bestel een pizza in punten gesneden, online betaald, en de bezorger loopt eventjes achterom naar de tuin . verdorie gewoon te lui om op te staan met dit weer
"De bel doet het niet, kunt u achterom komen? "quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je dat bij 'opmerkingen' gezet? Loop even achterom naar de tuin, te lui om op te staan.
Als je moet invullen voor wie de pizza is, doe ik altijd 'TMNT'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
"De bel doet het niet, kunt u achterom komen? "
Gewoon een keer een candid camera grap maken met een valse rioolput en verkleden als een schildpad . en dan vragen of ze de bel willen luiden die aan de muur hangt . En dan als schildpad die pizza aanpakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je moet invullen voor wie de pizza is, doe ik altijd 'TMNT'.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gewoon een keer een candid camera grap maken met een valse rioolput en verkleden als een schildpad . en dan vragen of ze de bel willen luiden die aan de muur hangt . En dan als schildpad die pizza aanpakken
go go HEATS!!! GOD DAMN THE SPURS!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een hele andere vraag. Of had je ook nog een punt erbij?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat klinkt best als een leuke skit. Zullen wij samen de nieuwe Monthy Python (of zoiets) worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |