Hij heeft je in de loef laten lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt alsof je me voor de fok laat lopen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er is maar één grote mast op het schip.
jahaaaa mag ik nou helemaal niets meer zeggen van jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'hoeft', Pointdexter.
Kom op nou Chocootje, je deed alsof ik zei dat het hier niet mocht, dus had je het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jahaaaa mag ik nou helemaal niets meer zeggen van je
anders ga ik de rest van de avond in gifjes praten
misschien snap je mij dan wel
Zit ik in je vaarwater?quote:
ja ik had het verkeerd gelezen maar je doet heel de tijd zo lelijk en dan raak ik verwardquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom op nou Chocootje, je deed alsof ik zei dat het hier niet mocht, dus had je het verkeerd begrepen.
Is niet erg om toe te geven.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef Inodder het volgende:
Ook weer thuis![]()
Ff iets met voer doen enzo...
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik had het verkeerd gelezen maar je doet heel de tijd zo lelijk en dan raak ik verwardlaat me
Je moet niet iets met de wind slaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.
En dat, mijn lieve Chocootje, is niet mijn probleem.
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.
En dat, mijn lieve Chocootje, is niet mijn probleem.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijk![]()
en is gelukkig niet jouw probleem
wat dat wel is weet ik nu ook niet
Als mensen geen moeite willen doen om ergens over na te denken dan doe ik lelijk ja, en terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijk![]()
en is gelukkig niet jouw probleem
wat dat wel is weet ik nu ook niet
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterechtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als mensen geen moeite willen doen om ergens over na te denken dan doe ik lelijk ja, en terecht.
Ik wil ontspannen, dus ik kan zonder na te denken alles posten wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterecht
ja idd,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterecht
klopt, ben ik inmiddels al achter hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil ontspannen, dus ik kan zonder na te denken alles posten wat ik zelf wil.
Dat kan ja, maar de consequenties zijn ook voor jou.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ben ik inmiddels al achter hoor![]()
en dat jij vind dat ik alles post zonder na te denken zegt meer over jou dan over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |