quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mensen maken zich over het algemeen om de meest onzinnige dingen druk terwijl ze zelf weten dat het geen grote factor is en toch blijven ze zich druk maken.
De mens is weird man, de echte grote dingen waar je, je druk om zou moeten maken worden altijd naar de toekomst verschoven
quote:
Ik maak me wel druk om de echt grote dingen, maar soms heb ik het idee dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mensen maken zich over het algemeen om de meest onzinnige dingen druk terwijl ze zelf weten dat het geen grote factor is en toch blijven ze zich druk maken.
De mens is weird man, de echte grote dingen waar je, je druk om zou moeten maken worden altijd naar de toekomst verschoven
Voor andere zijn die dingen weer niks om je zorgen om te maken, dat unieke brein wat helemaal zelf uitzet wat hij/zij gaat denken en kan denken over een ander is interessant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de echt grote dingen, maar soms heb ik het idee dat ik de enige ben.
Ik maak me meer druk om de kleine dingen, atomen, neutronen, protonen.. etc en allesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de echt grote dingen, maar soms heb ik het idee dat ik de enige ben.
Waar het voor mij op neerkomt is dat mensen niet echt geboeid kunnen worden door de echt grote dingen, zolang ze er zelf maar geen last van hebben en er zelf geen belang bij hebben. Mensen geven vooral om zichzelf, vind ik jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voor andere zijn die dingen weer niks om je zorgen om te maken, dat unieke brein wat helemaal zelf uitzet wat hij/zij gaat denken en kan denken over een ander is interessant.
Ik maak me bijna nooit druk vooral omdat het geen zin heeft om het te doen het is een angst reactie ipv een oplossings actie
Helaas kun je zelf niet bepalen waar je je zorgen over maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voor andere zijn die dingen weer niks om je zorgen om te maken, dat unieke brein wat helemaal zelf uitzet wat hij/zij gaat denken en kan denken over een ander is interessant.
Ik maak me bijna nooit druk vooral omdat het geen zin heeft om het te doen het is een angst reactie ipv een oplossings actie
Hou je een beetje van quantumfysica ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om de kleine dingen, atomen, neutronen, protonen.. etc en alles
even google aangezet en der naam is lissa greyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben hier, ik vind die vrouwe stem op de achtergrond zooooooooooooooo mooi ben der verliefd op maar zal je net zien dat het een of andere troll is ach ja dan nog
helemaal mee eens maar een mens kan daar door instinctief gedrag niks aan doen, we zijn maar overlevers net als elk ander beestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar het voor mij op neerkomt is dat mensen niet echt geboeid kunnen worden door de echt grote dingen, zolang ze er zelf maar geen last van hebben en er zelf geen belang bij hebben. Mensen geven vooral om zichzelf, vind ik jammer.
die zou vroeger best knap kunnen zijn geweest iig niet butt lelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef isax het volgende:
[..]
even google aangezet en der naam is lissa grey
volgens mij is dit der maar kan geen foto uit die tijd vinden
[ afbeelding ]
ik hoopte dat het een mooie vrouw was maar ach
True ! maar je kan het wel relativeren alleen jezelf overtuigen is moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Helaas kun je zelf niet bepalen waar je je zorgen over maakt.
in de basis zijn we allemaal overlevers ja, maar we hebben genoeg tijd gehad om ons te ontwikkelen tot meer dan dat. maar nog steeds, zelfs als ze een fuck hadden om te geven, zouden ze 'm niet geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
helemaal mee eens maar een mens kan daar door instinctief gedrag niks aan doen, we zijn maar overlevers net als elk ander beest
daarom kan je met recht zeggen dat de meeste mensen onderontwikkeld zijn, ze kunnen er zelf niks aan doen. Zelf maak ik me ook zorgen om bepaalde grote factoren maar ik probeer daar juist wat aan te doen. Door middel van bewustmaking en denken aan oplossingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
in de basis zijn we allemaal overlevers ja, maar we hebben genoeg tijd gehad om ons te ontwikkelen tot meer dan dat. maar nog steeds, zelfs als ze een fuck hadden om te geven, zouden ze 'm niet geven.
ben wel jaloers op die onderontwikkelde mensen, zo weinig zorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
daarom kan je met recht zeggen dat de meeste mensen onderontwikkeld zijn, ze kunnen er zelf niks aan doen. Zelf maak ik me ook zorgen om bepaalde grote factoren maar ik probeer daar juist wat aan te doen. Door middel van bewustmaking en denken aan oplossingen.
quote:
Kijk deze docu eens, is jullie huiswerk kunnen we eens ouwe kut hoeren over echt kekke wetenschapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
in de basis zijn we allemaal overlevers ja, maar we hebben genoeg tijd gehad om ons te ontwikkelen tot meer dan dat. maar nog steeds, zelfs als ze een fuck hadden om te geven, zouden ze 'm niet geven.
ja maarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze docu eens, is jullie huiswerk kunnen we eens ouwe kut hoeren over echt kekke wetenschap
Ook Isax en Choco
moet ik nog steeds de trap af. pizzaria zit om de hoek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als je echt moe was zou je wel bestellen.
je hebt geen bezorgservice in de buurt van de wallen? kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik nog steeds de trap af. pizzaria zit om de hoek.
jawel maar die flikkere toch geen pizzas door het raam?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
je hebt geen bezorgservice in de buurt van de wallen? kan ik me niet voorstellen.
Ik heb beide films liggen, ze misinterpreteren quantummechanica, en halen correlatie en causatie door elkaar, etc. Geinig, maar zeker niet een diepgaande uitleg over quantummechanica.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze docu eens, is jullie huiswerk kunnen we eens ouwe kut hoeren over echt kekke wetenschap
Ook Isax en Choco
als je wil hoef je niet eens op te staan, zo doet GekkePoes het ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:25 schreef isax het volgende:
[..]
jawel maar die flikkere toch geen pizzas door het raam?
emmer uit het raam aan een touwquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
als je wil hoef je niet eens op te staan, zo doet GekkePoes het ook
Hee, The Meteors, daar heb ik ook een paar cd's van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben hier, ik vind die vrouwe stem op de achtergrond zooooooooooooooo mooi ben der verliefd op maar zal je net zien dat het een of andere troll is ach ja dan nog
leuk iemand die jaloers op mij isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ben wel jaloers op die onderontwikkelde mensen, zo weinig zorgen.
ik ook niet lekker gezwommen, alleen jammer dat het ging regenen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
ik ben inmiddels eindelijk minder moe geloof ik
Ik noem je niet. Ik reageer niet op je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
leuk iemand die jaloers op mij is![]()
![]()
![]()
maar onderontwikkeld ben ik niet hoor.![]()
het enige waar ik me zorgen om maak is, als iemand ziek is of zich niet happy voelt.
voor de rest maak ik me weinig zorgen, het komt zoals het komt. eerst kijken wat je eraan kan doen en als het echt niet lukt kan ik me altijd nog zorgen om gaan maken.
dat is niet onderontwikkeld maar relaxt.
ik leg ff uit dat ik het anders zie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik noem je niet. Ik reageer niet op je.
En toch voel je je aangesproken.
Zegt heel voor over jou.
![]()
Ik heb je nog nooit logisch op mij zien reageren. Mij quoten lijkt me dan ook overbodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik leg ff uit dat ik het anders zie.
mag toch
goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit logisch op mij zien reageren. Mij quoten lijkt me dan ook overbodig.
Aub niet meer doen.
mooi hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
* Baconbus slaakt een diepe zucht van verlichting
Er is geen land mee te bezeilen bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij wel. Zij liever niet, want het raakt kant noch wal.
Laten we het erop houden dat ik snel zie of iemand iets begrijpt of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen land mee te bezeilen bedoel je?
nautische uitdrukkingen combo-breakerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik snel zie of iemand iets begrijpt of niet.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nautische uitdrukkingen combo-breaker
Hahaha, ga jij verder hoor. Ik heb niet zoveel in de categorie Nautisch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nautische uitdrukkingen combo-breaker
Ik soms.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahaha, ga jij verder hoor. Ik heb niet zoveel in de categorie Nautisch.
Haal je nu al bakzeil?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahaha, ga jij verder hoor. Ik heb niet zoveel in de categorie Nautisch.
Zo ben ik altijd. Dus iedereen die het daar moeilijk mee heeft mag opflikkeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
ben er weer en bacon is een beetje opstandig vandaag geloof ik
Kielhalen ook een optie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo ben ik altijd. Dus iedereen die het daar moeilijk mee heeft mag opflikkeren.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
ben er weer en bacon is een beetje opstandig vandaag geloof ik
ikke niet hoor, vind het wel schattigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo ben ik altijd. Dus iedereen die het daar moeilijk mee heeft mag opflikkeren.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja probeer je eigenlijk af te schepen.
dat zou hij graag willen dat iedereen het eens is met hemquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]je kan het maar beter met hem eens zijn, geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zou hij graag willen dat iedereen het eens is met hem
alleen word het dan wel heel saai volgens mij
Zet de bramzeilen bijquote:
Het voelt alsof je me voor de fok laat lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja probeer je eigenlijk af te schepen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zou hij graag willen dat iedereen het eens is met hem
alleen word het dan wel heel saai volgens mij
Dit hoeft niet in de SC.quote:
De wal keert het schip.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt alsof je me voor de fok laat lopen
Er is maar één grote mast op het schip.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet de bramzeilen bij![]()
( jij stiekemerd! ) ( ow ik ook)
Hij heeft je in de loef laten lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt alsof je me voor de fok laat lopen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er is maar één grote mast op het schip.
jahaaaa mag ik nou helemaal niets meer zeggen van jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'hoeft', Pointdexter.
Kom op nou Chocootje, je deed alsof ik zei dat het hier niet mocht, dus had je het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jahaaaa mag ik nou helemaal niets meer zeggen van je
anders ga ik de rest van de avond in gifjes praten
misschien snap je mij dan wel
Zit ik in je vaarwater?quote:
ja ik had het verkeerd gelezen maar je doet heel de tijd zo lelijk en dan raak ik verwardquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom op nou Chocootje, je deed alsof ik zei dat het hier niet mocht, dus had je het verkeerd begrepen.
Is niet erg om toe te geven.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef Inodder het volgende:
Ook weer thuis![]()
Ff iets met voer doen enzo...
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik had het verkeerd gelezen maar je doet heel de tijd zo lelijk en dan raak ik verwardlaat me
Je moet niet iets met de wind slaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.
En dat, mijn lieve Chocootje, is niet mijn probleem.
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik doe niet lelijk. Ik zeg alleen hoe het is. Als je vind dat wat ik zeg lelijk is, dan vind je de wereld lelijk.
En dat, mijn lieve Chocootje, is niet mijn probleem.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijk![]()
en is gelukkig niet jouw probleem
wat dat wel is weet ik nu ook niet
Als mensen geen moeite willen doen om ergens over na te denken dan doe ik lelijk ja, en terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind niet wat je zegt lelijk ik vind dat je lelijk doet, en de wereld vind ik inderdaad erg lelijk![]()
en is gelukkig niet jouw probleem
wat dat wel is weet ik nu ook niet
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterechtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als mensen geen moeite willen doen om ergens over na te denken dan doe ik lelijk ja, en terecht.
Ik wil ontspannen, dus ik kan zonder na te denken alles posten wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterecht
ja idd,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk al genoeg na en kom hier meestal voor ontspanning en je weet helemaal niet hoe mensen denken dus dat lelijk doen is misschien wel heel vaak onterecht
klopt, ben ik inmiddels al achter hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil ontspannen, dus ik kan zonder na te denken alles posten wat ik zelf wil.
Dat kan ja, maar de consequenties zijn ook voor jou.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ben ik inmiddels al achter hoor![]()
en dat jij vind dat ik alles post zonder na te denken zegt meer over jou dan over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |