Ze hebben Johannes_vermeer geschreven .... met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een tweede mail (van een ander mailadres, het werd de dader duidelijk te heet onder de voeten)
[ afbeelding ]
Om onverklaarbare redenen staat mijn naam daar ook bij, vandaar mijn pogingen mijn naam te zuiveren.
Dat is inderdaad ook nog eens een ergerlijke spelfoutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben Johannes_vermeer geschreven .... met een hoofdletter.
Dan ben jij het dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog eens een ergerlijke spelfoutHoudt het dan nooit op?
Jij staat met stip bovenaan de verdachtenlijst, plofkip.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zlata-referenties > Alba-referenties
Uh, nee? Rare opmerking en je blijft de hoofdverdachte.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes is echt in een nare bui vandaag.
Dat dacht ik ook totdat jij de aanval op mij inzette. De perziksap is naar je hoofd gestegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt me echt tegen van je, Johannes.
Ik dacht dat we vrienden waren.
Ja, toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Oke jongens ik geef het toe, ik heb hem.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Het spijt me. Het was niet de bedoeling je te beledigen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat jij de aanval op mij inzette. De perziksap is naar je hoofd gestegen.
Dit. Wat een gejank om een spelletje zeg, die die-hards in dat topic die doen alsof er heel wat aan de hand is. En dan het 'spelletje' helemaal extern willen gaan regelen, flikker dan dat topic ook gewoon dicht en doe het lekker via mail/Facebook/whateverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Kreator het volgende:
Ik kan me de vorige keer nog wel herinneren dat de fokstok 'gestolen' werd. Man man man, wat een drama om een stok..
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik vergeef je gedeeltelijk maar onze vriendschap heeft een enorme deuk opgelopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me. Het was niet de bedoeling je te beledigen.
Ik vind alba-referenties nog altijd enorm leuk
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is dus het doemscenario![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dus iedereen vragen zijn/haar werkzaamheden aan de kant te leggen om het bovenstaande te voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Het is trouwens wel heeeeeeel toevallig dat jouw naam als eerste staat....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een tweede mail (van een ander mailadres, het werd de dader duidelijk te heet onder de voeten)
[ afbeelding ]
Om onverklaarbare redenen staat mijn naam daar ook bij, vandaar mijn pogingen mijn naam te zuiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |