Die Ezell toch. Wat een boef. Misselijkmakend gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een tweede mail (van een ander mailadres, het werd de dader duidelijk te heet onder de voeten)
[ afbeelding ]
Om onverklaarbare redenen staat mijn naam daar ook bij, vandaar mijn pogingen mijn naam te zuiveren.
Bedankt voor je opmerking, het staat me nu allemaal helder voor de ogen: het ontvoeren van de stok is overduidelijk een poging om #TeamJohannes ten gronde te richten. Een zeer laf complot dus en ik neem aan dat jij daar niet in zal trappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Johannes, ik heb je erg hoog zitten. Sterker, je staat op een voetstuk bij mij maar als blijkt dat je iets te maken hebt met het kidnappen van de fokstok ben ik diep teleurgesteld. Gr gr
Ezell is geen vijand van #TeamJohannes dus zij valt af.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Ezell toch. Wat een boef. Misselijkmakend gewoon.
Het is toch niet normaal meer, dat ik zomaar word beschuldigd van het stelen van een FOK!stok?quote:
Paxcon zou ook mij te hulp moeten schieten ipv te emo-giffen. Ik vind dit een vervelende onderbreking van mijn campagne voor het TDF Moderatorschap.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal meer, dat ik zomaar word beschuldigd van het stelen van een FOK!stok?
O Heilige Paxcon, zuiver mijn naam achter de schermen alsjeblieft.
Vind je dit grappig?quote:
Ik hou het in m'n achterhoofdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal meer, dat ik zomaar word beschuldigd van het stelen van een FOK!stok?
O Heilige Paxcon, zuiver mijn naam achter de schermen alsjeblieft.
Die dt fout kan echt niet hoor. Of zou dat opzettelijk zijn om ze op een dwaalspoor te zetten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is trouwens een tweede mail (van een ander mailadres, het werd de dader duidelijk te heet onder de voeten)
[ afbeelding ]
Om onverklaarbare redenen staat mijn naam daar ook bij, vandaar mijn pogingen mijn naam te zuiveren.
Een vijand van #TeamJohannes met een laag IQ. Syntix staat bovenaan mijn verdachtenlijstje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die dt fout kan echt niet hoor. Of zou dat opzettelijk zijn om ze op een dwaalspoor te zetten?
Aangezien #TeamInsomnia_ en #TeamJohannes hechte banden hebben neem ik aan dat leden van #TeamInsomnia_ niet op dat lijstje staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vijand van #TeamJohannes met een laag IQ. Syntix staat bovenaan mijn verdachtenlijstje.
Jeetje, als jij ook al moderator wordt, dan is dat op zich een goed teken omdat ik dan ook moderator word (aangezien Paxcon ook moderator is geworden).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon zou ook mij te hulp moeten schieten ipv te emo-giffen. Ik vind dit een vervelende onderbreking van mijn campagne voor het TDF Moderatorschap.
Ik snap je gedachtengang, maar ik denk dat Syntix toch de capaciteit ontbeert voor een dergelijke actie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vijand van #TeamJohannes met een laag IQ. Syntix staat bovenaan mijn verdachtenlijstje.
Natuurlijk niet. Ik denk eerder aan vijanden van nasi.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Aangezien #TeamInsomnia_ en #TeamJohannes hechte banden hebben neem ik aan dat leden van #TeamInsomnia_ niet op dat lijstje staan.
Vind het een beetje absurd dat iemand dit zou doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je dit grappig?![]()
Het is een heel serieuze kwestie. Als je dat maar beseft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |