quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Ik moet altijd zo lachen om dat plaatjequote:
Kijk eens naar de PI.quote:
Ja, de mijnequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Diet TT
Was pino een verjaardag vergeten ofzo
Welnee, hij heeft nog tijd zat om die te vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Diet TT
Hij past er ook heerlijk bij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
TT
[..]
Ik moet altijd zo lachen om dat plaatje
Niet eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Diet TT
DeLuna + Pino = DePinaquote:
Oeh, pino is binnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft nog tijd zat om die te vergeten.
Ik prefereer DePino omdat daarom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
DeLuna + Pino = DePina
Allebei 3 letters voor een evenwichtige relatie.
Wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oeh, pino is binnen
of pussywhipped... ja dat is het...Pino, je bent pussywhipped!
Post Icon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Penitentiaire Inrichting?
Dat is het eerste dat in me opkomt
ik denk dat ie vergeten is dat ze exact 9 dagen fuhkering hebben ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Diet TT
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Hoezo heeft iedereen hier een verkeerd beeld van mij![]()
Ik weet hoe ze eruitziet, maar gemeet niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik heb je dan ook gemeet.
Referral Deniedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat dit Mila Kunis:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BODQyNTQyNzY4MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODg5MDA3MQ@@._V1_SY317_CR25,0,214,317_AL_.jpg" on this server.
Reference #24.2460645f.1401802948.eceb0d9
Bijna.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
FOK THAT SHITquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BODQyNTQyNzY4MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODg5MDA3MQ@@._V1_SY317_CR25,0,214,317_AL_.jpg" on this server.
Reference #24.2460645f.1401802948.eceb0d9
Dan ken je me echt niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie vergeten is dat ze exact 9 dagen fuhkering hebben ofzo
Autistquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
2. Ik zou nooit, maar dan ook nooit refereren aan een oneven cijfer of getal.
Ben je gedwongen?quote:
geintje popquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ken je me echt niet.
1. Dat boeit echt niemand
2. Ik zou nooit, maar dan ook nooit refereren naar een oneven cijfer of getal.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hebben gedate met 10 anderen erbij.
Wat deze held zegt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hebben gedate met 10 anderen erbij.
Pino werd gekneveld in een busje geflikkerd en nu heb ie fuhkeringquote:
Ja is iedere ontmoeting binnen een relatie/verkering/dinges nog een date dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een weekend samen spenderen geen date meer dan?
Dat zou mijn date-gemiddelde wel omhoog brengen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een weekend samen spenderen geen date meer dan?
Dat moet je mij niet vragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja is iedere ontmoeting binnen een relatie/verkering/dinges nog een date dan?
Hoe is het met jouw chick dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino werd gekneveld in een busje geflikkerd en nu heb ie fuhkering
Alles voordat het officieel is. is een datequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja is iedere ontmoeting binnen een relatie/verkering/dinges nog een date dan?
ik heb geen rijbewijs dus een busje huren wordt lastigquote:
Dan daten we dus niet meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alles voordat het officieel is. is een date
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman.
Chaos in dit topic. Ik houd er wel van
Ik moet even serieus aan de slag. Ja ik weet
Dankquote:
Was wel vermakelijk om te lezen gisterenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
BNW / Wie zou er baat hebben bij de ontvoering van de FOK!Stok?
Ik vond het ook wel even een goede soap ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk om te lezen gisteren
Je ontloopt de vraag dus ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs dus een busje huren wordt lastig
Sherlock Pino in tha housequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je ontloopt de vraag dus ik weet al genoeg.
Johannes valt in allebei de categorieënquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef DeLuna het volgende:
Johannes is wel echt een held, op de manier waarop hij post. Of het nou een troll is of dat hij serieus is, ik moet altijd lachen om die user.
Ja dat dacht ik al wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes valt in allebei de categorieën
Gras is groenquote:
http://forum.fok.nl/user/profile/dalunaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gras is groen
en Pino is verliefd op DaLuna
Cirkel is rond
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/daluna
Deze gebruiker bestaat niet.
Klust Rámon bij?quote:
het zou mij niks verbazen...ik heb het hem even gevraagdquote:
Zoiets bestaat alquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen...ik heb het hem even gevraagd
lijkt me eigenlijk prachtig: een theatershow met 2 uur lang alleen maar dat soort belachelijke woordgrappen en diegene die de hele 2uur uitzit zonder te lachen krijgt z'n geld terug![]()
Ik moest hier warempel om lachenquote:
quote:
Bikinitijd komt eraan dus ik ben niet verbaast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen hier op de sportschool vandaag
Nou een aantal zijn er al helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bikinitijd komt eraan dus ik ben niet verbaast.
Te laat!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef ChatGirl het volgende:
Gordon verschuilt zich laf achter typetje Goor
Tevens inb4: Frontpage
Ah, de bezem is door de comments gehaald zie ikquote:
Nu al etenquote:
Dankje Johannes, wellicht komt dat er nog van. Ik was vandaag aan het freestylen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel animo is voor een koken a la alors topic.
Dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, de bezem is door de comments gehaald zie ik
Die topicsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel animo is voor een koken a la alors topic.
Even kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, de bezem is door de comments gehaald zie ik
Ik kan in elk geval zeggen dat ik het van harte aan zou moedigen, en bovendien zou ik je dan "collega" mogen noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje Johannes, wellicht komt dat er nog van. Ik was vandaag aan het freestylen.
Hier wordt Domien onzeker vantwitter:Timaldini twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 19:00:03@3FM @Domien is straks op de radio.Als ik naar 538 wil luisteren doe ik dat wel.Ik schakel over naar KX. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 20:02:26@ditisdomien Mwa.. Ze hebben wel ritme gevoel, maar mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.. Kraken dus! reageer retweet
quote:
Ik luister echt zelden 's avonds radio... idd eigen muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]Goedenavond.
Luisteren jullie de avondshow nog? Ik luister niet meer zo vaak. S'avonds luister ik vaak eigen muziek. Of ik luister muziek van vroeger. Dat laatste doe ik eigenlijk ook dankzij het onderdeel 'artiest van de dag'.
Nog steeds aan het klussen in je huis?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister echt zelden 's avonds radio... idd eigen muziek.
Ik luister eigenlijk alleen op werk of in het weekend als ik in huis aan het klussen ben (Timur & Ramon zijn prima DJ's op de achtergrond van laminaat leggen bijvoorbeeld)
Nooit klaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds aan het klussen in je huis?
Weet je het zeker? Voor je het weet wordt het een babykamer...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit klaar
Momenteel niet aan het klussen hoor, maar ben wel van plan m'n muziekkamer om te gaan gooien (ander bureau maken, andere indeling etc.).
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Voor je het weet wordt het een babykamer...
XDquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je nog een stok achter de deur nodig, SC?
Gewoon explorer.exe herstarten!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef sneakydesert het volgende:
Godverdomme, Shell ontploft hier. Wat krijgen we nou joh
Whut wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef sneakydesert het volgende:
Godverdomme, Shell ontploft hier. Wat krijgen we nou joh
mijn hemel. net ff een klein stukje gezien van Henri v Loon.....deze vond ik briljant (ik zet em in spoiler voor de tere zieltjes onder ons)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zoiets bestaat al![]()
Oneliner extravaganza
http://humortv.vara.nl/ca.345907.oneliner-extravaganza.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze video gaat in de bookmarks om eens te bekijken
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn hemel. net ff een klein stukje gezien van Henri v Loon.....deze vond ik briljant (ik zet em in spoiler voor de tere zieltjes onder ons)Ik heb de eerste 10 minuten ofzo gezien, ik kon er nog niet eens om glimlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze video gaat in de bookmarks om eens te bekijkenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn hemel. net ff een klein stukje gezien van Henri v Loon.....deze vond ik briljant (ik zet em in spoiler voor de tere zieltjes onder ons)Je moet dat stuk met Jordi van de Bovenkamp even kijken. Geniaal die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze video gaat in de bookmarks om eens te bekijken
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
ik heb 14 minuten gezien (henri v loon, haagse pussy ofzo en arjan lubach) en ik heb tranen in mn ogen van het lachenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 10 minuten ofzo gezien, ik kon er nog niet eens om glimlachen.
Jordi is toch ook van studio140.nl? die volg ik sinds kort op twitter en ik lach me altijd ziek om de voetballerswoordgrappen die hij met een paar anderen doet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je moet dat stuk met Jordi van de Bovenkamp even kijken. Geniaal die vent
Ga dan naar je nestquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 14 minuten gezien (henri v loon, haagse pussy ofzo en arjan lubach) en ik heb tranen in mn ogen van het lachen
![]()
[..]
Jordi is toch ook van studio140.nl? die volg ik sinds kort op twitter en ik lach me altijd ziek om de voetballerswoordgrappen die hij met een paar anderen doet.
maar die kijk ik later want ik had eigenlijk al een uur geleden in bed willen liggen
ja, ik ga het bed vast voorverwarmenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga dan naar je nest
Ik ga nog even naar de vuurbal bij Shell kijken
manmanmanquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ga het bed vast voorverwarmende film liep wat uit en toen moest ik nog grapjes kijken enzo. 1stworldstruggles enzo.
trusten
edit: ik heb ook vuurballen![]()
Lieke heeft het Veld moeten ruimen inderdaad!quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef Evertjan het volgende:
heeft Lieke Veld geen eigen nachtprogramma meer?
Bal is rondquote:
En terechtquote:
Hij heeft gewoon gelijk... Die vent van GGZ heeft een flinke kronkel in zijn kop.quote:
Ik vond hem bij Spuiten & Slikken in die documentaire over Paul (een alcohol/drugs/gokverslaafde 20-er) best ok over komen, maar hier op de radio komt hij niet helemaal normaal overquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk... Die vent van GGZ heeft een flinke kronkel in zijn kop.
En een andere taal zelfsquote:
ik wist wel dat jij fan van de Hermes House Bandquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de Hermes House Band is beter.
Je tegenwoordige en verleden tijd in deze zin zijn een beetje fucked upquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij fan van de Hermes House Band
hoeft niet....het kan namelijk zijn dat Mexi fan van de Hermes House is en dat ik dat niet meer weet, maar wel ooit geweten heb. taaltechnisch kan mijn zin volgens mij wel, maar je hebt gelijk dat ie in deze context (hihi, ik zei kont) niet helemaal klopt en dat jouw opties beterder zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je tegenwoordige en verleden tijd in deze zin zijn een beetje fucked up
Ik weet wel dat jij fan van de Hermes House Band
of
Ik wist wel dat jij fan van de Hermes House was...
Sersjee vindt dit leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:51 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Zojuist heb ik wat muziek van Crowded House geluisterd. Vanavond maar even meer werk van hen beluisteren.
Ik ben eigenlijk te gaar om hierover na te denkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoeft niet....het kan namelijk zijn dat Mexi fan van de Hermes House is en dat ik dat niet meer weet, maar wel ooit geweten heb. taaltechnisch kan mijn zin volgens mij wel, maar je hebt gelijk dat ie in deze context (hihi, ik zei kont) niet helemaal klopt en dat jouw opties beterder zijn
heb je weer de hele avond liggen doehetzelven?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te gaar om hierover na te denken
Maar ik vond't in eerste instantie nogal raar overkomen. Nu ik het weer lees (met het extra woordje van Mex erbij) is't weer wel logisch
Ja weinig keus, zie haar zondag pasquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je weer de hele avond liggen doehetzelven?
je hele omgeving is kaal??quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja weinig keus, zie haar zondag pas
Huh?quote:
Doe je goed. Tip: de albums Woodface en Together Alone. Of Recurring dream.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:51 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Zojuist heb ik wat muziek van Crowded House geluisterd. Vanavond maar even meer werk van hen beluisteren.
je ziet haar (als in beharing, niet als in het meisje van je dromen) zondag pas.....quote:
ohquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je ziet haar (als in beharing, niet als in het meisje van je dromen) zondag pas.....
puntenslijper kopen. word je misschien weer scherpquote:
Ik ga wel voor de koffiequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
puntenslijper kopen. word je misschien weer scherp
Bedankt voor de tip. Zal de albums een keer beluisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe je goed. Tip: de albums Woodface en Together Alone. Of Recurring dream.
Ik vind Load en ReLoad 2 geniale albumsquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Load. Niet mijn favoriete Metallica-plaat.
Je gebeden zijn verhoord.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop dat Michiel Until it Sleeps gaat draaien
Bleeding Me had ook gemogenquote:
Ik vind de teksten op Load en ReLoad erg sterk. Sowieso op bijna alle albums wel hoor, James is echt een tekstenbaasquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben zelf niet echt kapot van dit nummer. Wel aardig, maar het doet me verder niet zoveel. Geen idee waarom.
In ieder geval wel een totaal ander ritme ja en niet dat zenuwachtige slaggitaartje erdoorheen en een overspannen banjo.quote:
Ik was wel vrij veel in de topics te vinden ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sky on Fire is vreselijk, maar OS 2012 was wel top. Toen leerde ik LeDuna ook kennen denk ik.Zij postte altijd tijdens de series van het zwemmen enzo.
Ik was volgens mij 2e in totaal aantal posts in dat subforumquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was wel vrij veel in de topics te vinden ja.
Brucequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:23 schreef MarijeH het volgende:
Born in the USA van Bruce heb ik dit weekend beluisterd. Ik bedoel zowel de album special als het album.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zult vandaag maar de hele dag op kantoor moeten zitten
Het was een verkapte: kijk-mij-eens-een-coole-stage-hebben post.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een verkapte: kijk-mij-eens-een-coole-stage-hebben post.
Ik sta vandaag wel de hele dag in de zon in de brandende hitte te werken jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens zwaar werk hebben post
Ik zit in een koude werkruimte met een airco die veel te hoog staat, waardoor je elke dag verkouden bentquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta vandaag wel de hele dag in de zon in de brandende hitte te werken ja
Geweldigquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit in een koude werkruimte met een airco die veel te hoog staat, waardoor je elke dag verkouden bent
"stage" ...zuipfestijn!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een verkapte: kijk-mij-eens-een-coole-stage-hebben post.
Ik zit op dit moment op een gemiddelde van 1 glas wijn per week.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op een gemiddelde van 1 glas wijn per week.
Jep. Hij brengt het hele nummer om zeep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft wel een zeikstem, verder is het echt fantastisch.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Hier geen airco dus dat wordt over 2 maanden lekker zweten
Date geregeldquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
mijn nutteloze dag is een stukje opgefleurd
nee, dat niet. maar ze reageerde wel toen ik "fijne middag" zei door te vragen of het alleen een middag was. en toe nheb ik haar een fijn leven toegewenstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |