Kleine kans, we hebben al een financiële check gehad en zijn bekend bij de aannemer van het project.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Kans dat je niet geloot wordt?
Dat is de perfecte situatie! En wanneer verwachten ze het project op te leveren?quote:Op maandag 6 maart 2017 15:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kleine kans, we hebben al een financiële check gehad en zijn bekend bij de aannemer van het project.
Ja daaromquote:Op maandag 6 maart 2017 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is de perfecte situatie! En wanneer verwachten ze het project op te leveren?
Yep in V-cityquote:Op maandag 6 maart 2017 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend hoor dicoin V'dingen ook?
Mijn juice is inmiddels wel bekend denk ik, ik zit te wachten tot m'n tweede kint onderhand es buiten komt spelen. En dat duurt laaaang.
I see what u did therequote:Op maandag 6 maart 2017 17:41 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zou er bijna weer voor inloggen.
Bijna.
Ik mis 'm nu al.quote:
ik moest vorige week nog aan je denken toen ik een gegarandeerd glittervrije bruisbal in bad gooide.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat Joop zijn huis geen bad heeft. Hoe moet dat nu zonderbad
![]()
Glitterpoes jaquote:Op maandag 6 maart 2017 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest vorige week nog aan je denken toen ik een gegarandeerd glittervrije bruisbal in bad gooide.
Met glitter er in
dan komt ie in elk geval fabulous ter wereldquote:Op maandag 6 maart 2017 19:05 schreef milka82 het volgende:
[..]
Glitterpoes javoor wanneer je gaat bevallen
Pehehe.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest vorige week nog aan je denken toen ik een gegarandeerd glittervrije bruisbal in bad gooide.
Met glitter er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |