PRIEM ERMAHGERD MIJN TETTEN MISSEN JEquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whihihihishihifhisihihih een Msssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het interesseert me niks hoe dood het hier is, dit moet ik toch even met jullie meedelen.
Nondeknetter, had ik toch bijna dit wereldnieuws gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best 3 minutes of your life?
kusjekroelgarpjeendezulks
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nondeknetter, had ik toch bijna dit wereldnieuws gemist!
Best 3 minutes of your life?
kusjekroelgarpjeendezulks
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat heb ik gemist op verkansie![]()
Bami's kers is gepopt!
Haiquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:11 schreef princess-a het volgende:
Kom hier weer eens kijken en dan lees ik dit! Bami!
Whehe my thoughts exactly..quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Loop je al mank Bami van al het gebats?
Jij ook hierquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:11 schreef princess-a het volgende:
Kom hier weer eens kijken en dan lees ik dit! Bami!
Haha, het blijkt dat mijn lichaam best wat kan hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Loop je al mank Bami van al het gebats?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
Omdat ik het nergens anders kwijt kan: @Dico ik moet zo hartelijk lachen om JB op je facebook. Geniale commentaren op het filmpje![]()
Mensen... mensen die... facebook... 'spelletjes' op facebook...
![]()
![]()
Hij twijfelde al een tijdje, had het erover dat hij twijfelde aan onze toekomst samen. Achteraf blijkt dat die twijfels kwamen doordat het gevoel aan het verdwijnen was. Hij vindt me nog steeds heel kanp, leuk en lief, maar is niet meer verliefd. Dus ja, dan houdt het een beetje op...quote:
He bah, wat klotequote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij twijfelde al een tijdje, had het erover dat hij twijfelde aan onze toekomst samen. Achteraf blijkt dat die twijfels kwamen doordat het gevoel aan het verdwijnen was. Hij vindt me nog steeds heel kanp, leuk en lief, maar is niet meer verliefd. Dus ja, dan houdt het een beetje op...
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er best wel kapot van..
Niet tof.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij twijfelde al een tijdje, had het erover dat hij twijfelde aan onze toekomst samen. Achteraf blijkt dat die twijfels kwamen doordat het gevoel aan het verdwijnen was. Hij vindt me nog steeds heel kanp, leuk en lief, maar is niet meer verliefd. Dus ja, dan houdt het een beetje op...
Ja tuurlijk, het is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er best wel kapot van..
De grote vraag is. Heeft bami al gebatst!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie zijn lief.
Mss, ik werk op het moment fulltime dus afleiding genoeg gelukkig. Misschien eigenlijk iets teveel waardoor ik niet aan mijn emoties toekom... Maarja. Komt wel goed allemaal, dat weet ik ook wel, maar nu is het gewoon heel erg balen.
Ik heb een schuurplek op m'n bips van het paardrijden.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
What's new trouwens? Iemand nog iets sappigs te melden?
Yay, gefeliciteerd! Jullie zijn nu ook alweer een hele tijd samen hč?quote:Op maandag 6 maart 2017 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb mijn nagels warempel gelakt. Paars.
En qua sappigs, ik ga eindelijk mijn nagellakrek bij den Joop ophangen.
Jaartje of vier alweer.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een schuurplek op m'n bips van het paardrijden.
Nee?
[..]
Yay, gefeliciteerd! Jullie zijn nu ook alweer een hele tijd samen hč?
Randje van m'n string die dubbel zat denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaartje of vier alweer.
En schuurplek op de bips? Hoe dan.
Die schuurplek wel jaquote:
Al een huis gevonden of zijn jullie op zoekquote:Op maandag 6 maart 2017 13:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga binnenkort een huis kopen met de meneerOh en morgen begin ik met m'n nieuwe baan. Verder weinig sappigs.
Nieuwbouwprojectquote:Op maandag 6 maart 2017 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al een huis gevonden of zijn jullie op zoek?
Leuk! Kans dat je niet geloot wordt?quote:Op maandag 6 maart 2017 15:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nieuwbouwprojectwe kunnen ons zaterdag inschrijven ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |